123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

20 okt 2023

Prachtig, gezond, planten

Prachtig mooi , volle , gezond planten! Zoals op de foto. Besteld en binnen oaar dagen in huis. Makkelijk Communicatie met betreft leveren. Super blij klant!
1 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Leuke planten, snel geleverd.

Dit is gewoon een prima planten webshop. Planten komen goed verzorgd en fris aan. Ik heb intussen al meerdere keren planten en potgrond (tip!) hier besteld.

Geweldig

Wat fijn om online planten te kunnen kopen. Fijne en makkelijke site. Alles kwam keurig verpakt in een doos..Ben zeer tevreden en zal zeker vaker bestellen
13 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie, goede website met veel informatie, snelle levering, prima verpakt en hele mooie planten!

Erg goede ervaring! Goed werkende website met goede informatie. Vlotte levering. De planten waren uitstekend verpakt en zien er erg mooi uit. Een aanrader!

Prima gegaan!

Er is weinig over te zeggen! Als je de plant ontvangt is de doos openmaken, de plant eruit halen en het op de plaats zetten waar die ‘mooi’ staat!

Snelle service

Prima verzorgd, op tijd geleverd, alleen mistte er 1 plantje, dit is goed opgelost, geld teruggestort zoals gevraagd. Ik zou er weer bestellen.
Geïmporteerde beoordeling
De planten zijn prima overgekomen al zaten ze in een veel te grote doos. Ondanks die verspilling zal ik de volgende keer hier weer bestellen
17 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Super mooie planten voor een redelijke prijs!

De planten zien er mooi en gezond uit. Ik had ze binnen enkele dagen al in huis. Heel fijn bedrijf, ik zou er zeker nog wel eens bestellen

Plantastisch

De plant werd geleverd in een kartonnen doos met zelf een heatpack bij zodat deze geen schade zou oplopen door eventuele koude.Topservice!
1 mei 2024

Duidelijk snel en goed

Bestelling werd snel geleverd en alle info van het product is goed terug te vinden op de site incl. fimpje hoe ons product toe te passen.

prachtige plantjes!

Heb drie stekjes besteld en ze zijn allemaal van goede kwaliteit. Bovendien kan je op de website handig terugvinden hoe je deze verzorgt!

zeer tevreden!

Prima service! Op tijd geleverd, met zorg ingepakt! Ontvanger en gever zijn er zeer tevreden over! Een verdiende pluim voor 123planten.nl
10 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie kwaliteit, volgens afspraak geleverd

Dit is mijn eerste keer bij 123planten en ik kan het aanbevelen. De plant komt netjes verpakt aan en ziet er kwalitatief heel goed uit.

Snelle goed verpakte plant

Plant heel goed verpakt binnen 24 uren thuis. Tot nu toe heel blij daarmee omdat ze een mooie blikvanger is door het gespikkelde blad.
Geïmporteerde beoordeling

Goed product en snelle levering

Bestelde mosstok 150cm is super! Snel geleverd en meteen in gebruik genomen. Mijn grote Monstera staat weer te shinen. Heel blij mee
Geïmporteerde beoordeling

Goede service en snelle levering!

Na eerst vulkastrat te proberen weer bij 123planten vulkastrat besteld. Zeer tevreden en de levering werd binnen 24 uur ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling

Top assortiment voor hydrocultuur planten!

Hier vind ik een uitgebreid assortiment benodigdheden voor mijn hobby: opkweken van hydrocultuur planten. Voor een redelijke prijs.
10 mei 2024

Prachtige planten, goed vervoerd

Het was misschien even ruim een week wachten, maar toen had ik een paar grote, prachtige planten. Met zorg verpakt. Doen het goed.
8 mei 2024

perfect geholpen

Veel kennis en ervaring, ook prima adviezen weer ontvangen. Zo blijven onze planten mooi en ons kantoor een fijne groene werkplek!
1 mei 2024

niet helemaal tevreden

3 planten gekocht in Maart 2 zijn er prima, maar de 3e plant is nu al aan vervanging toe. wel snelle levering in prima verpakking.