123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.670 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

Zeer slechte service

Na meermaals gebeld en gemaild te hebben tot op heden geen reactie op de vraag wat de status is van onze bestelling. Wij zouden de bestelling gisteren moeten binnenkrijgen, maar tot op heden niet eens een track en tracé ontvangen wat betekent dat de bestelling überhaupt nog het magazijn van 123planten niet heeft verlaten. Zeer ontevreden over hoe er met klanten wordt omgegaan.
24 apr 2024

Bestelling nooit ontvangen

Bestelling geplaatst en na 2 weken stilte eindelijk antwoord gekregen dat het niet verstuurd was omdat 1 item niet op voorraad was. Toen alsnog verzonden maar kwam slechts deel van de producten aan. Wederom moeten wachten en toen is er nog een product bezorgd, maar uiteindelijk deel helemaal niet gehad. Wel netjes geld terug gehad hiervoor, maar toch slechte ervaring.

Planten niet bezorgd

Op 11 december heb ik een bestelling geplaatst zodat dit zeker tegen Kerstmis geleverd zou worden. Een origineel kerstcadeau leek me! Mijn plant zou op de eerstvolgende zaterdag geleverd worden, niets gezien, niets gehoord... Na zelf contact op te nemen, kreeg ik antwoord! Interne problemen... Nu bijna 4 weken later nog steeds geen plant te zien. Heel teleurstellend!!!
2 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

deels slecht verpakt; terugkoppeling niet serieus genomen

van de 5 bestelde plantjes waren drie goed verpakt (in hard transparant plastic); 2 waren los verpakt (cellofaan met stokjes). Die 2 hebben het uiteindelijk niet overleefd. Daarom geadviseerd om voortaan altijd die harde verpakking te gebruiken. Nadat 2 weken verstreken waren vroeg men mij om foto's. Verpakking als ook 2 plantjes waren toen al weggegooid.
Geïmporteerde beoordeling

Slecht, bestelling van een dure pot niet geleverd

Precies een week geleden een pot besteld met een levertijd volgens de webshop van 1-2 dagen. Deze pot een week later nog niet ontvangen, en ook nog geen track & trace code mogen ontvangen. Twee dagen geleden heb ik een e-mail gestuurd met de vraag wat de status is van mijn bestelling en hierop helaas ook nog geen reactie op mogen ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling

GEEN manier van zaken doen!

Zaterdag besteld/betaald, en woensdag zou het geleverd worden. Maar niks ontvangen. Dus meteen een mail gestuurd. Na een dag nog niks gehoord. Dan maar even bellen. Ze beloofde dezelfde dag nog te reageren, maar wederom niks. Het is nu vrijdag, en ik weet nog steeds niks! Echt releurgesteld in alles, GEEN aanrader!

Veelste laat geleverd.

Een prima plant maar voor 123planten gekozen, juist omdat ze de volgende dag konden leveren. Het was als cadeau voor een opening van een zaak. Vroeg in de ochtend de bestelling geplaatst, maar pas een paar dagen later geleverd in plaats van de volgende dag. Toen de opening dus al ruimschoots voorbij was.

Planten nooit bezorgd.

Op afgesproken datum geen planten bezorgd. Na herhaaldelijk mailen blijkt er intern een probleem met logistiek. Dat had men wel eerder aan mogen geven. Maar het zou geregeld worden. Nu na vier weken nog geen planten en ook geld nog niet terug. Waardeloze service, slechte reclame. 123geenplanten.
18 okt 2023

Levering niet conform afspraak

De tweede keer hier besteld, de eerste keer werd de order ook al niet geleverd op de afgesproken dag/tijd. Vandaag wederom niets ontvangen maar wel de hele dag thuis zitten wachten. Nadat het geld is ontvangen laat me het afweten, de levering interesseert niemand bij 123planten blijkbaar

Ronduit slecht

Begin december besteld, 15 december zou er geleverd worden niets ontvangen en nu ruim 2 week later nog altijd niets ontvangen. Afspraken worden niet nagekomen en ze ondernemen totaal niets. Je krijgt niemand te pakken behalve een receptioniste die verder niets kan doen.

Slechte kwaliteit

Ik heb 4 planten besteld waarvan er 2 niet van mooie kwaliteit waren. Van de ene plant waren er bladeren gescheurd of liggen er vanaf. De andere plant had op foto veel bladeren en die ik gekregen heb kon niet in de schaduw van de foto staan.
Geïmporteerde beoordeling

Planten waren prima maar slecht verpakt daardoor grootendeels onbruikbaar

7 stuks planten waarvan er 4 niet goed waren aangekomen omdat ze in een te kleine doos verpakt zijn. Foto's opgestuurd maar tot op heden nog geen oplossing mogen verwachten. Foto's geven duidelijk defecte planten aan.
1 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Het bedrijf heeft het te druk

Levering zou drie weken duren en arriveerde uiteindelijk nadat ik ernaar informeerde, het bleef wat stil aan de kant van 123planten. Voor tijdens en na de bestelling weinig tot geen reakties.
Geïmporteerde beoordeling

Vriendelijk personeel maar mijn bestelling heb ik nog niet

Vrijdag 5 Jan zou mijn bestelling geleverd worden, vandaag 11 Jan nog steeds geen leverdatum bekend bij DHL. Mijn klacht wordt vriendelijk beantwoord met de mededeling “heb geduld”!!!
Geïmporteerde beoordeling

Plant prima alleen de bezorging hopeloos!! DHL

Prima verpakt maar DHL heeft de doos niet rechtop vervoert zag op de camera dat de doos alle kanten heef gezien. Was hydrocuktuur plant die helemaal uit de elkaar lag.

Plantenpotten beide kapot

Planten komen “heel” aan maar allebei de potten waten helemaal stuk. Aub. Ga ik zee met een andere vervoerder óf verpak minstens de planten op een betere manier.
Geïmporteerde beoordeling

te moeilijk om planten te leveren...

1ste keer onvolledige levering, 2de keer geen levering dus planten terug naar DPD, ben eens benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze ooit toekomen.
Geïmporteerde beoordeling

Slechte kwaliteit, daarna wel goede service

Hele dure pot is in drie stukken aangekomen. Kreeg daarna wel reactie op mijn klacht daarover en binnen een paar dagen mijn geld terug,

Не очень

Часто заказывала, было всё отлично. Последние разы то цветы замороженные то не по описанию очень маленькие посылают. Жаль