123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

6 sep 2024
22 sep 2024

Plant met dorre bladeren ontvangen

In persoon had ik deze plant nooit gekocht. Gelijk al bij binnenkomen zag ik dat erg veel van de bladeren van de plant imperfecties hadden, uitgedroogde randen, bruine vlekken, in persoon had ik deze nooit meegenomen en had ik lekker een andere gepakt. Maar dat is het makkelijke aan online, dit scharminkeltje kunnen ze gewoon versturen voor de volle prijs. Voor de rest is ie echt mooi en vol hoor, maar er zitten welgeteld 7 bladeren in die geen problemen vertonen, de rest heeft allemaal wel iets. Ik heb m gehouden omdat ik hoop dat hij er doorheen groeit, maar alsnog erg naar.
Antwoord van 123planten.nl
Hoi Jeroen, Dankjewel voor het schrijven van je review. We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de plant! Zou je ons willen mailen op info@123planten.nl, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken voor de situatie? We horen graag van je! Team 123planten
19 sep 2024
Beste, ik heb van 0800 uur tot 1800 uur thuis zitten wachten, maar weer niks. Denken jullie dat dit leuk is zo thuis zitten en dat er dan niks word geleverd. Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurt bij jullie . Ik ben diep teleurgesteld en kan nu al zeggen dat dit de laatste keer is , en mijn planten groep op faceboek zal ik iedereen nog afraden om te bestellen bij jullie. De bestelde planten mag je houden en ik ben er klaar mee met 123planten
Antwoord van 123planten.nl
Hallo Peter, Dankjewel voor het achterlaten van je review. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice via info@123planten.nl. Helaas was de bestelling vertraagd, en daardoor een dag later alsnog verzonden. Ik hoop dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen via de klantenservice. Team 123Planten
9 sep 2024

Bezorging en kapotte watermeter.

Ik had gevraagd of er van te voren contact opgenomen kon worden betreft de levering. Geen enkem bericht ontvangen. Opeens stond de bezorger op de stoep. Tevens doet de watermeter van de plant niks. Ik kan niet zien hoeveel water erin zit. Echt zo telerugesteld. De plant kostte veel geld, met bezorging en al.
9 sep 2024
Hi Regina, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat de koerier onverwacht voor de deur stond. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via info@123planten.nl? We helpen je graag verder met het zoeken naar een passende oplossing! Team 123planten

Plant in doos gepropt, plat.

De prijs was prima maar plant zat plat in een doos gepropt. Ik heb wel vaker online planten gekocht, bij een andere webshop.. maar zo heb ik nog nooit iets ontvangen. Een paar takjes hebben er wat van geleden maar dat trekt uiteindelijk wel bij verwacht ik.
Antwoord van 123planten.nl
Hallo, het spijt me te horen over je plant! Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? U kunt een mail met foto's sturen naar info@123planten.nl. Samen gaan we op zoek naar een passende oplossing. Groene groet, Emma van 123planten
11 sep 2024

Je krijgt wat je betaalt

Goedkoop, maar met beestjes en vaak slechte kwaliteit. Kneusjesboxen gehad met minder schade dan gewone stekjes hier. Potten vaak beschadigd ook, maar wel goedkoop en snelle levering.
13 sep 2024
Hi Stefanie, Bedankt dat je je ervaring met ons wilde delen. We vinden het erg vervelend om te horen dat je ontvangen bestelling niet is wat je ervan had verwacht. We hebben je inmiddels een email gestuurd zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. We zien je reactie daar tegemoet! Met vriendelijke groeten, Team 123Planten
8 sep 2024
Terwijl ik had aangegeven dat het pas vanaf maandag bezorgd kon worden wegens vakantie lag het vrijdag al bij een servicepoint waardoor meerdere bladeren van stekjes dood zijn gegaan
9 sep 2024
Hi Solange, Dankjewel voor je review en het spijt ons om te horen dat je bestelling niet in goede orde is aangekomen! Zou je ons een mail willen sturen via info@123planten.nl zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken? Alvast bedankt. Team 123planten.
14 sep 2024
Eerder verzenden dan een week later, afspraak track en trace link dag voor levering te sturen. Wel direct contact.
16 sep 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback. Het spijt me als er onduidelijkheden waren. Om ervoor te zorgen dat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren, zouden we graag willen begrijpen hoe we beter aan je behoeften kunnen voldoen. Kun je alstublieft iets meer uitleg geven over wat je bedoelt met “eerder verzenden dan een week later” en “track en trace link dag voor levering sturen”? Wil je dat we je een trackinglink eerder sturen, of zijn er andere aspecten waarop we moeten verbeteren? We waarderen je feedback zeer en willen ervoor zorgen dat we aan je verwachtingen voldoen. Alvast bedankt en ik kijk uit naar je antwoord.
Heb verzendkosten niet terug gekregen plant kwam in slechte staat aan geen aanrader
Antwoord van 123planten.nl
Hoi, Bedankt voor het schrijven van je review. We hebben inderdaad een gedeeltelijk bedrag terug betaald voor de beschadigde plant. We zijn niet verplicht om de verzendkosten terug te betalen omdat de plant geleverd is. Ik hoop dat je dit begrijpt. Groene groet, Team 123planten
8 sep 2024
De bladeren van mijn Stralitzia waren allemaal beschadigd
9 sep 2024
Hi! Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je Strelitzia plant beschadigd is aangekomen. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice via info@123planten.nl door ons een foto van de plant toe te sturen? We helpen je graag verder met het zoeken naar een passende oplossing! Team 123planten
Antwoord van 123planten.nl
Hi Marquita, Bedankt dat je de tijd heeft genomen om je feedback te plaatsen. Hoewel het teleurstellend is om te zien dat je ontevreden bent over de service, gebruiken we je beoordeling graag als leermoment. Je kunt ons een e-mail sturen via info@123planten.nl en dan zullen we uw bezorgdheid met voorrang behandelen. Het zou enorm helpen en ervoor zorgen dat we de beste service bieden aan plantenouders in heel Europa 🌱 Hartelijke groeten, team 123planten
Antwoord van 123planten.nl
Hoi Jos, Bedankt voor je review, wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over je bestelling! Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice met je klacht(en), zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Je kunt contact opnemen via info@123planten.nl.
Antwoord van 123planten.nl
Hoi Marco, Bedankt voor je review, wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent over je bestelling! Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice met je klacht(en), zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Je kunt contact opnemen via info@123planten.nl.
14 sep 2024
16 sep 2024
Hi Manon, Dankjewel voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je bestelling! Zou je ons willen mailen op info@123planten.nl zodat we samen kunnen zoeken naar een passende oplossing? Team 123planten
13 aug 2024

Vreemde communicatie en onduidelijke procedure

22 aug 2024
Hoi Adrie, we waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag inderdaad producten, uitgezonderd planten, naar ons retour sturen. Ik zie dat we je retour hebben ontvangen, deze zullen wij meteen voor je in behandeling nemen.
13 aug 2024

Planten in goede staat maar bezorging DPD is gebrekkig

De planten zijn in goede staat aangekomen. De bezorging daarentegen schiet tekort door geen of gebrekkige communicatie. Dat het iets langer kan duren qua levering is begrijpelijk maar dat ik hier verder niets over hoor en zelf achteraan moet gaan is onwenselijk. Helaas heb ik meerdere slechte ervaringen met DPD en zie ik hier weinig verbetering. Anders had ik 123planten graag 5 sterren gegeven.
27 aug 2024

Ideaal zo planten kopen

Fijn dat alle info op de website te vinden is. Goede en complete info, zeker ook mbt verzorging. Planten ook goed verpakt, toch was ene plant iets beschadigd. Tja, blijft kwetsbaar product. Planten zijn verder gezond en zien er goed uit. Het is wel ideaal zo planten te kopen.
14 aug 2024
Goede kwaliteit planten, ik heb nu al diverse grote hydrocultuur plantenvoeding gekocht en deze voldoen nog steeds aan onze verwachting. Wil binnenkort weer een nieuwe plant aanschaffen en deze zal zeker weer van123planten komen
1 sep 2024

Goede verzending

Mooie macodes petola, precies de goede maat, gezonde plantjes , een min puntje is de kokos grond was veel te nat , gelukkig duurde verzenden niet lang maar dat kan problemen geven had het een dag langer geduurd.
2 sep 2024
Hoi Tom, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je planten in een gezonde staat bij je zijn gearriveerd. Helaas blijft de juiste hoeveelheid water geven voor transport een moeilijke inschatting. We nemen je review in overweging en proberen er van te leren.

Klanten service 100%oké

Mijn planten bleven maar in depot staan van DPD maar gelukkig was daar de klanten service top heb ze in hele goede staat toch nog ontvangen. Komt ook door het goed verpakken van de planten ben er blij mee