123planten.nl- Logo - Beoordelingen

123planten.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.676 beoordelingen in totaal

16 sep 2024
Ik heb mijn bestelling netjes verpakt en compleet ontvangen. Planten en verzending zijn ook betaalbaar in tegenstelling tot andere planten webshops. De communicatie is nog wel een puntje van verbetering. Een van mijn planten bleek niet voorradig. Dit was niet op de website aangegeven. Pas toen ik een mail stuurde hoe het met mijn bestelling was omdat de dag van de gekozen levering, ik nog geen track en trace had ontvangen. Er werd verteld dat 1 plant niet voorradig is. Deze plant zou op korte termijn weer leverbaar zijn. Dus kon ik kiezen om of deze plant uit mijn bestelling te halen of om te wachten tot de plant weer voorradig was. Ik heb besloten te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling 1 week na de gekozen leverdatum compleet ontvangen. Maar ik had liever eerder een mailtje gehad dat 1 plant niet op voorraad was ipv nadat ik zelf mailde.
MR
Mylène R.
Noord-Brabant

13 aug 2024
Vorige week wilde ik ontvangen watermeters retourneren of omwisselen in watermeters met een andere lengte. Volgens de website moest ik dat per e-masil of telefonisch aanmelden. Ik belde en kreeg het verzoek dat in een e-mail te zetten. Gedaan. Kreeg vervolgens twee antwoorden per e-mail, een nav. mijn e-mail en een nav. de interne telefoonnotitie van degene die me telefonisch te woord stond. Beide e-mails met een standaardtekst zonder instructies waarin vooral werd uitgelegd dat ik geen planten kan retourneren. Dus heb ik een antwoord gekregen zonder dat de e-mail die ik op verzoek stuurde door een mens is gelezen, lijkt mij. Het telefoontje was dus niet zinvol en de e-mail die ik op verzoek stuurde evenmin. Kortom, geen zinvol contact, wel gedoe. Uiteindelijk alles maar 'gewoon' teruggestuurd.

Beoordelingen voor 123planten.nl

14 aug 2024
Planten waren uitstekend verpakt met zorg dat was goed zichtbaar. Planten zijn ook zoals omschreven. Ik kreeg alleen bij 1 plant soort een verzorg kaart bij de anderen niet. Dat had van mij wel gemogen.
BD
Bart D.
Putten
26 aug 2024

De reactie op mijn vraag omtrent de levering vond ik zeer prettig, ik kreeg vlot een antwoord terug en de artikelen die ik had besteld kwamen goed verpakt aan en voldoen goed, prima!!!
JL
Johnny L.
Sint Lenaarts
31 aug 2024
Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen. Problemen die ik ondervond door de pakjesdienst werden door de klantenservice van 123planten snel en professioneel opgelost.
2 sep 2024
Hoi Johnny, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je een goede ervaring hebt overgehouden aan je bestelling bij ons. We zien je graag nog eens terug in onze webshop.
ED
Eva D.
Enschede
13 aug 2024
Ruime keuze. In alle prijsklasse aan planten. Betaalbaar. Snelle service en verzending. De plant was netjes ingepakt en niet beschadigd aangekomen.
13 aug 2024
Behalve de laatste bestelling is er nog nooit iets beschadigd of niet goed geweest. De plantjes zijn mooi en de potterie is zoals op de foto’s.
JL
Johnny L.
Sint Lenaarts

Prima service

Mijn eerste bestelling werd maar gedeeltelijk geleverd door de bezorgdienst. Na contact met 123planten werd dit snel opgelost. Prima service.
HO
Helma O.
Nieuw-Amsterdam
15 aug 2024
Mijn vragen zijn keurig beantwoord. Had een probleem met een plant die ik niet bij hun gekocht had. Na advies hiervoor voeding besteld.
29 aug 2024
Ik ben redelijk tevreden alleen ik had de stekjes toch wel iets groter verwacht, de huidige zijn toch wel asn de erg kleine kant
30 aug 2024
Bedankt voor je feedback! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We willen graag dat al onze klanten tevreden zijn. Wat jammer om te horen dat de grootte van de stekjes tegenviel. Zou je wat foto's van de stekjes kunnen sturen naar info@123planten.nl. Zo kunnen we de situatie beter beoordelen en een passende oplossing bieden. Groene groetjes, Team 123Planten
4 sep 2024
Heel mooie planten, jammer dat er 1 pot ontbrak maar dat lag aan de DPD. Daar heb ik ook netjes m'n geld van teruggehad.
Antwoord van 123planten.nl
Hi Rebecca, de hele 123planten-familie is superenthousiast over je recensie. Hartelijke groeten, team 123planten
13 aug 2024
plant onder de potgrond en scheef gezakt in een kapotte pot. heeft hij plat gelegen? Ik ben 85 j.en kan geen foto sturen
22 aug 2024
Hoi E. van den Braak, Bedankt dat je een review hebt geschreven. Wat vervelend dat je plant niet goed is aangekomen. Ik neem weer even contact met je op via de mail om dit op te lossen. Groeten Team 123planten

goede service

de planten zijn goed ingepakt ter bescherming. min punt dat jullie samen werken met de.want met hun gaat het meestal mis
13 aug 2024
Bijna alle planten heb ik bij 123planten gekocht en ben heel tevreden over kwaliteit, levertijd en ondersteuning.
26 aug 2024

Dik tevreden

Een duidelijke website met goede uitleg over hydrocultuur. De plantrn waren goed verpakt en zien er goed uit.
13 aug 2024
planten goed verpakt, alleen jammer dat 1 plant upside / down geleverd werd; we proberen deze alsnog te redden
AV
Aliette v.
PURMEREND
13 aug 2024
Kwaliteit prima. Handig verpakt. Doos heeft de broodzaag nodig of een heel scherp mesje en vooral de ruimte!
13 aug 2024
De planten waren heel goed verpakt en op tijd geleverd! Uitstekende webshop om zoals ik planten te kopen.
29 aug 2024

Hydrocultuur, mooie adviezen

Mooi aanbod in de shop en heldere adviezen over hydrocultuur, waardoor ik de juiste keuze kon maken.
1 sep 2024
Very quick service, plants well protected and healthy. Excellent selection. Couldn't be happier.
2 sep 2024
Hi Jeffrey, Thank you for your feedback. We appreciate it immensely. We would love to see you again at our webshop.
24 aug 2024
Geleverd op de voorziene datum en product ziet er goed uit. Hopelijk groeit de cactus verder.
3 sep 2024
Heb 3 x contact opgenomen met 123. Enkel het derde contact heeft resultaat opgeleverd.
Antwoord van 123planten.nl
Hi, bedankt voor je feedback. Gelukkig heeft onze klantenservice je probleem uiteindelijk kunnen verhelpen, wij streven namelijk naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Hopelijk is inmiddels alles naar wens, we zien je graag nog eens terug! Groetjes, team 123planten