Pretty Orange Nederland- Logo - Beoordelingen

Pretty Orange Nederland

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.211 beoordelingen in totaal

1 sep 2024
Ik heb geboortekaartjes bij pretty orange besteld. Er is veel keuze, het programma om je kaartje te personaliseren werkt gemakkelijk. De proefdruk en de uiteindelijke kaartjes waren heel snel in huis. Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen en de klantenservice heeft dat heel snel en klantvriendelijk voor me hersteld.

24 jul 2024
Ik bestelde 60 geboortekaartjes en kreeg er maar 59. Een deel van de kaartjes zijn verkeerd gedrukt, met name tekst over tekst, alignering fout etc. Nu wacht ik op een oplossing van de klantendienst.

Beoordelingen voor Pretty Orange Nederland

27 jan 2024
Leuke kaarten, snelle levering
27 jan 2024
Beste Anja,Wat fijn dat je de tijd neemt om je ervaring bij ons te delen. Bedankt hiervoor.Als we weer voor je klaar mogen staan doen we dat graag! Met vriendelijke groet,Sofieke Pretty Orange
24 nov 2023
Goede service, snel geleverd
24 nov 2023
Beste Kimberley,Fijn dat je je ervaring met ons deelt! Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groet,Sofieke Pretty Orange
Super leuk kaartje gemaakt
25 dec 2023
Snelle en goede service!
goede ervaring
4 feb 2024
Prima service.
Heel positief
1 nov 2023
Beste Gerrij,Bedankt voor je mooie beoordeling!We nemen je verbeterpunt over het gebruiksgemak bij het ontwerpen en bestellen zeker mee in de volgende evaluatieronde!Met vriendelijke groeten,Carla Team Pretty Orange
alles oke
Antwoord van Pretty Orange Nederland
Beste Bert,Bedankt voor de prachtige review! Fijn om te horen dat alles okay is verlopen!Van harte gefeliciteerd met jullie mijlpaal en een heel mooi feest gewenst!Met vriendelijke groet,CarlaTeam Pretty Orange
23 mrt 2024
Prima
Super
7 nov 2023
30 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Proefdruk werd geleverd op 2dagen , maar de uiteindelijke kaartjes duurde 6 dagen ... Hou hier rekening mee Voor de rest zijn ze niet voor compensatie vatbaar.Prijs / kwaliteit is wel goed spijtig dat onze kaartjes van de geboorte pas 6dagen later aankwamen.
4 okt 2023
Beste Clarisse,Bedankt voor je review.Ik lees dat je de levertijd al lang hebt ervaren. Ik heb even meegekeken en ik zie dat je bestelling vlak voor het weekend besteld en verzonden is. Ik kan me voorstellen dat de levertijd hierdoor langer heeft gevoeld, maar je pakketje is binnen de levertijd van 1 tot 4 werkdagen (zaterdag in dit geval meegerekend) geleverd. Omdat het pakketje binnen de levertijd geleverd is, kunnen we niets compenseren.We wensen je veel geluk met je kleintje toe!Met vriendelijke groeten,RobinPrettyOrange
20 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik had een klacht mbt de amobinabele zending en slecht bedrukte en beschadigde kaartjes.Deze klacht is goed serieus genomen en adequaat naar mijn tevredenheid afgehandeld.
23 apr 2024
Beste Ton,Fijn te horen dat we het samen positief en naar tevredenheid hebben opgelost.Met vriendelijke groet,Sofieke Pretty Orange