paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.268 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

24 nov 2023
De computer werd snel geleverd inclusief Norton antivirus. Aansluiten was eenvoudig en alle schroefjes etc die ze over hadden zijn mee gestuurd. Ik kan ze alleen geen 5 sterren geven vanwege het ontbreken van de game Alan Wake 2. Er is niet gecommuniceerd wat je moet doen om deze game te ontvangen, na contact met de klantenservice hebben opgenomen zou het binnen enkel werkdagen geleverd worden. We zijn nu een week verder en er is nog geen kijk op wanneer ik de code in ontvangst mag nemen. Gelukkig via Klarna besteld zodat we er ook niet voor hoeven te betalen tot de levering compleet is.
29 mei 2024
Heel fijne webshop met betrekking tot het smart apparaten en pc’s , diversiteit aan manier om te betalen maakt paradigit aantrekkelijk voor mensen die de gespreid betalen en bkr registratie willen voorkomen. Maar liefs in drie termijn betalen. Goed dus voor nieuwsgierig klanten en goed voor de verkoper. Ik heb voor mij een iPhone 15 gekocht en voor mijn zoon een pc. Ik ben tevreden ermee. De webshop paradigit doet wat is van hem verwacht met de beste prijs/kwaliteit verhouding van apparaten te zoeken en te bieden voor de Nederlands kopers. Complimenten ervoor. Ga zo door.

Paradigit

Goede ervaring, woensdag ‘s avonds laat besteld en de volgende dag alles binnen. Even leek het mis te gaan omdat ik geen code had ontvangen vanuit DHL. Na contact met de klantenservice van paradigit, wat overigens erg vriendelijk verliep, kreeg ik de tip om de DHL app te downloaden. Immers, daar zou wel de code in staan. Dat klopte. Moest dit voor jou niet het geval zijn, bel dan voor 16:30 de klantenservice van Paradigit. Ze kunnen dan bij DHL een nieuwe code voor je aanvragen. Waar je dan wel rekening mee moet houden is dat de levering misschien wat vertraging op loopt.
29 mei 2024

TOP PC en goede levering

TOP Pre-built PC! Zorgvuldig verpakt en draait als een zonnetje, ben er ontzettend blij mee. Perfecte specs en prestaties voor dit geld! Echter zou een kleine start gids een zeer grote meerwaarde hebben, vooral omdat alle extra kabeltjes en stekkertjes bijgeleverd worden maar ook bijvoorbeeld de wifi' antenne's. Het is dan even onduidelijk of er naast de wifi antenne's verder nog wat aangesloten moet worden. Voor mijzelf redelijk vanzelfsprekend maar voor een totale beginner zou dit vragen en onzekerheid oproepen.

Heb mooie laptop iig

Genoeg keus. Via united consumers kun je sparen voor korting hier. Snel geleverd. Maar te snel!! Wilde de woensdag avond na Nieuwjaar geleverd krijgen ivm drukte. Kreeg het dag later zaterdag avond geleverd. Moest om 16 uur ineens thuis zijn en avond half 9 geleverd zonder voor hoeven tekenen!! Bij verkeerd bezorgen kwamen de problemen. Gelukkig niet verkeerd bezorgd! Maar vervelend dat ik daardoor een verjaardag heb moeten missen met de kinderen

Bezorging niet zo soepel

Mijn bestelling was een dag te laat gelevered en er was geen track & trace code of informatie over wie het pakje zou bezorgen. Het was uiteindelijk bij mijn buren bezorgd maar dat wist ik niet, waardoor ik pas 3 dagen na levering mijn paket in huis had. Beetje jammer. Niet Paradigit's schuld maar ik hoop wel dat ze de optie kunnen geven om er wel een track & trace op te gooien, ookal kost het iets extra. Product was goed, prijs ook. :)
25 apr 2024

Prima webwinkelervaring met uitgebreide betaal- en leveringsopties.

Ik verwachtte een aanzienlijk geldbedrag en kon eigenlijk niet wachten met het kopen van een nieuwe macbook pro m3 max waar ik mijn vizier al maanden op had gericht.. Dus heb ik de voor mij redelijk stoute schoenen aangetrokken en klarna gebruikt. Dit bedrag was bij paradigit geen probleem en je kunt hem nog dezelfde avond laten komen ook. Inmiddels de laptop netjes afgetikt en heerlijk aan het genieten van een bloedsnelle macbook.
Levering door UPS was een tegenvaller. Levering 'volgende werkdag' is inmiddels een goede week later. Daarnaast werd de bezorging na kantoortijd ingepland, ben ik langer gebleven met deuren open en kreeg ik de melding dat aflevering niet mogelijk was en opnieuw wordt ingepland. De levering is nu net binnen. Over ParaDigit geen klachten maar de levering volgende dag is een tegenvaller door naar mijn idee UPS.

Heel tevreden.

Op de website stond dat de artikelen binnen een werkdag geleverd zouden worden en dat er een mailtje zou worden gestuurd als de bestelling de deur uit zou gaan. Dat mailtje heb ik niet gehad, in de webshop zag ik dat na het weekend verwacht werd (wat ik overigens geen probleem zou hebben gevonden). Wat schetst mijn verbazing dat het product toch binnen een dag werd afgeleverd. Ik ben heel tevreden!
De snelle afhandeling. Ooit een probleem gehad en dat lag aan de pakketbezorger. Ook dit is goed afgehandeld. Misschien een eigen pakketdienst starten want de huidige bezorgers zijn onbetrouwbaar. Ik laat alleen nog maar op een afleverpunt bezorgen in de hoop dat m'n pakket dan niet verdwijnt omdat het in de centrale hal van onze flat gegooid wordt. Terwijl ik gewoon thuis ben.
20 mrt 2024
Het hele bestelproces klopt gewoon. De shop is prettig, prijzen zijn (tot nu toe) concurrerend, levering is volgens afspraak, extra verzekeringsoptie is fijn, pakbonnen voorzien van serienummers. Het enige dat ik wel eens mis is een eigen referentie maar misschien is dat omdat wij die vergeten op te geven bij de bestelling? Vijf sterren dik verdiend in ieder geval.
Goederen waren snel geleverd. Ik had een vraag over de levering. Telefoontje werd vlot beantwoord en ook beantwoord naar tevredenheid. Een paar uur voor de levering een QR code ontvangen om de aflevering vlot te laten verlopen. Was ook prettig voor de transporteur, die kon scannen en afgeven. Fijn en veilig om zo computerapparatuur te bestellen.
WD
Wiel D.
Maastricht
7 sep 2024
door bezorger gewoon in de lift gezet, hoewel volgens instructies een handtekening vereist was. bezorger had bij de ingang aangebeld en ik de toegangsdeur tot het appartementen complex had geopend. na een poosje toch maar eens gaan kijken waar de man bleef. ontdekte toen het pakket id lift. Had gewoon door iemand anders meegenomen kunnen zijn.
20 mrt 2024

2 grote monitoren besteld.. volgende dag gelijk geleverd!!

Ik zocht naar een andere adres voor 2 monitoren die maar in bestelling bleven staan. Toen ik de order daar had geannuleerd kwam ik bij deze shop uit. Zouden direct leverbaar zijn. Wel even naar de reviews gekeken en die klopten idd. Werden direct de volgende dag geleverd. Geen omdoos maar dat had ik ook niet verwacht in dit formaat dozen.
7 mei 2024

Betrouwbaar en veilig geleverd en veilig verpakt!

Ik heb een hele mooie game desktop gekocht van ongeveer 2800 euro Een heel bedrag dus! Deze is perfect aangekomen met alle componenten die ik heb geselecteerd, deze waren goed geïnstalleerd met goede cable management De computer was zeer stevig en veilig verpakt! Als ik ooit nog een computer wil zal ik deze zeker hier bestellen

Snelle service

Als ik onderdelen nodig heb bestel ik meestal bij paradigit. (Soms) wat duurder bij anderen maar wat mij het meeste aanspreekt is de snelle service zonder gepoeha. Ooit de verkeerde geheugenmodules besteld werd zonder gedoe omgeruild en dat binnen 2 dagen!!! Ik was al klant toen ze klein begonnen op het Koningsplein.
Paradigit zou bijna 5 sterren hebben gekregen als ze de monitor eerder hadden geleverd. Op de website stond dat als je voor half 5 de bestelling had gedaan je het product de volgende dag zou ontvangen. Helaas was dat niet gelukt. Voor de rest zeer tevreden over het product en het gemak van het bestellen ervan.
Snelle levering. Ik had alleen geen account en wellicht daardoor kon ik niet achterhalen of en wanneer mijn bestelling verstuurd was. Er stond bovendien in de bestelbevestiging dat een externe leverancier direct aan de gang ging. Dat was wat vreemd en zou i.c.m. het eerste punt wat wantrouwen kunnen opwekken.
25 nov 2023

Paradigit wel alert maar afwerking is minder

Was bij de samenstelling van een computer een onderdeel vergeten. paradigit heeft dat bij mij nagevraagd. Nadat ik had aangegeven wat erbij moest en deze had besteld kreeg ik van paradigit geen verdere informatie over de voortgang. Daar moest ik zelf over bellen emailen en dat vond ik dan weer jammer
De geleverde PC is prima en voldoet aan de verwachtingen. De bezorging door DHL was slecht. Hoewel ik thuis was werd er niet aangebeld, en de dozen werden snel bij de voordeur gezet. Er werd dus ook niet gevraagd om een handtekening, terwijl dat wel nodig was.