paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl

1.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.268 beoordelingen in totaal

Ik had besloten om mijn aankoop bij ParaDigit te doen vanwege de prijs. In vergelijking met andere aanbieders bleek ParaDigit veruit de goedkoopste. Voorafgaand aan de aankoop heb ik telefonisch contact gehad met ParaDigit omtrent een aantal vragen die ik had over het product en werd keurig geholpen. De verkoper beloofde mij nog extra informatie toe te sturen, doch dit heb ik, zelfs na nog een keer te hebben gebeld, niet ontvangen. Ik heb toch besloten om mijn aankoop door te zetten en heb, na de betaling, een dag later het product in goede staat ontvangen. Persoonlijk vindt ik dat de prijs, bestelling, tijdsduur en levering heel vlot verliepen. Zelfs de beveiliging ( je moet eerst een geleverde code overleggen) alvorens ik het product in ontvangst kon nemen is helder en safe te noemen. Kortom, ik ben een tevreden klant over de prijs, levering en snelheid van mijn bestelde product bij ParaDigit.

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.

Beoordelingen voor paradigit.nl

De geleverde PC is prima en voldoet aan de verwachtingen. De bezorging door DHL was slecht. Hoewel ik thuis was werd er niet aangebeld, en de dozen werden snel bij de voordeur gezet. Er werd dus ook niet gevraagd om een handtekening, terwijl dat wel nodig was.
25 dec 2023
Goed advies gekregen. Snelle levering. Per mail bevestiging van de order ontvangen en dat het verzonden is. Enig verbeterpunt: de besteldienst gaf niet per mail door dat het pakket is ontvangen op het ophaalpunt. Zelf dus in de gaten houden.

Nieuwe voeding

Het was precies wat ik nodig had, een nieuwe voeding voor mijn desktop de: be quiet! TFX Power 3 - 300W Hij werkt nu weer! De mogelijkheid voor een sms'je met de bezorgdatum was fijn geweest maar ik heb het ook via de website kunnen vinden.
Alleen mijn bedrijfsnaam stond op het verzendetiket, niet mijn eigen naam. Bij het afhalen bij DHL wees ik de doos aan waarin overduidelijk een dure pc zat. Ik moest alleen een handtekening plaatsen en hoefde ik mij niet te identificeren.
JD
J.H. d.
Hoevelaken

Goed bedrijf

Produkten zijn prima, service is goed, alleen via chat werkt niet omdat ze niet terug reageren, verder misleiding op de website met een produkt, maar dat hebben ze netjes gecompenseerd, ook vooral snelle levering, verder geen klachten.
26 apr 2024

Home & Office Ultimate AMD - Prima Desktop

Home & Office Ultimate AMD Desktop aangeschaft. Welke door Paradigit in elkaar is gezet. Kast is wel huge, maar dat mocht je willen uitbreiden, dan past het in ieder geval. Snelle rakker. Bestellen is gemakkelijk en snelle levering.
5 jun 2024

Wat je mag verwachten!

Goede prijzen, snelle levering. Desondanks dat ik zsm bezorgen had gekozen toch iets langer moeten wachten. Maakt niet uit, na gesprek met de klantenservice krijg ik dat bedraggie terug. Al met al zeer tevreden. Ook met het product.

goed advies

heldere begeleiding bij keuze nieuwe laptop overzetten software van oude naar nieuwe laptop met Microsoft 365 ging niet zonder problemen met name outlook een klantenservice waar ik met mijn probleem naar toe kan gaan zou mij helpen
23 dec 2023

Doet wat het beloofd

Goede voorraad met redelijke prijzen en snelle levering. Enig nadeel wat mij opviel was dat, als er een pakketje uit een extern magazijn moet komen, je er geen track and trace bij krijgt, en ook geen status van je verzending.

Speedy Delivery and Accurate Product

Ordered a Dell screen, and the experience was fantastic. Lightning-fast delivery and spot-on product accuracy. The user-friendly website added to the overall seamless process. Highly recommend for reliable online shopping!

Super fijn snelle bezorging

Toetsweken en dan stopt je rekenmachine.. precies die we zochten online en dezelfde avond bezorgd (expres bezorging) Ondanks de sneeuw gewoon bezorgd en nu wachten we alleen nog in spanning op de cijfers van de toetsen.
26 apr 2024

Snelle levering en goed product.

Snelle levering, maar een veel te grote doos voor de kleine SSD. afm doos: 280 x 200 x 66 mm en afm SSD 130 x 100 x 10 mm De SSD kan makkelijk in een stevige enveloppe en kan dan als brievenbuspost worden verstuurd.
Om een beoordeling te geven, zou het handig zijn om te weten om welk artikel het gaat, een nummer zegt niet zo veel, wat was het, zoeken, o het was de laptop, nou die kwam gewoon op de aangegeven tijd, dus goed.
4 feb 2024
Perfect afgewerkt en aangeleverd, eigenlijk meer dan compleet. Nog nooit eerder zoveel gebruiksaanwijzingen en andere papieren plus overgebleven schroeven na inbouw ontvangen. En ook softwarematig: pico bello!!!
24 feb 2024
Had al een HP Victus op het oog, bij hun het goedkoopst maar ik was nog aan het dubben, bleek deze 3 weken later in de extra aanbieding te zitten, nog eens € 200 eraf. Besteld en 2 dagen later binnen. Perfect.
Als webshop uitstekend, uitgebreid assortiment, duidelijke informatie. De hulplijnen zijn erg dienstbaar en oplossingsgericht. Enige kritiekpuntje is dat er veel vertraging zit tussen vraag en antwoord.
7 mei 2024

Epson XP-7100

Heb bij Paradigit weer een precies dezelfde printer gekocht als die ik had. De oude kwam bij bol.com weg voor 149€ en deze was 5€ meer. Van de oude waren de printkanaaltjes/printkop verstopt geraakt.
24 nov 2023

Nothing to complain about

I am completely satisfied with the new PC I bought from Paradigit. It was assembled with care and the package contained everything I expected. It was delivered according to the agreed schedule.
3 mei 2024

prachtige PC en snelle levering

pc perfecte staat alles werkt naar behoren. in het vervolg weer via deze website bestellen. levertijd is echt snel!! zeker aan te raden voor mensen die snel een vervangende pc nodig hebben!!
CV
Cor v.
Eindhoven

Paradigit: fijn om mee samen te werken

Paradigit is een fijne organisatie om mee samen te werken Paradigit is accuraat en indien nodig, wordt er een perfecte service geleverd. - Ik mis het persoonlijk contact met de verkopers.