VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

3.125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.255 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
In alle eerlijkheid, ik had niet eerder gehoord van dit Merk tot ik het op Bol.com tegen kwam. Omdat je daar ook met minder frisse aanbieders te maken kan hebben twijfelde ik over de aanschaf van de telescopische ladder van Vonroc. Tot ik zag dat Electramat.nl, toch een serieus Nederlands bedrijf deze ladder van Vonroc verkocht. Dat was reden om verder te kijken en toen het vertrouwen gewekt was heb ik vol overtuiging via Vonroc de gewenste ladder gekost (via Sponsorkliks, want sponseren van je lokale vereniging toch 👍). Bestellen zoals het hoort dus daar 5 ⭐️. Alleen duurde het (mogelijk doordat het weekend was) drie dagen voordat ik een mail kreeg dat mijn bestelling voor verzending aangeboden was. Tegen de tijd dat je als consument op de site gaat zoeken naar contactgegevens om navraag te doen heb je iets te verbeteren. Daar 3⭐️. De trap zelf? Die functioneert prima. Ik heb geen eerdere ervaring met een dergelijke ladder en dacht eerst dat er misschien na helemaal uitgeschoven te zijn dat er wat veel speling in zat maar in gebruik voelt hij solide en veilig.
AR
Arjen R.
Almere

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Artikel was goed maar verkeerd gekocht. Dus retour maar dat duurt wel erg lang. Voor dat alles op orde is.
Vrij lange levertijd, bezorgdienst stond zonder meldingen vooraf voor de deur. Was daardoor ook niet thuis.
7 mei 2024
De aan/uit schakelaar is irritant. Bij uitschakelen komt mijn velletje van mijn duim er tussen.
14 apr 2024
Bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen, geen reactie op mijn vraag via de klantenservice
Betere en duidelijkere verzender contracteren. Eventueel met post.nl. Dat werkt veel beter.
Accu's 4AH zijn lang niet te bestellen. Slijpschijf veiligheids kap beter met snelspanner
23 apr 2024

Von roc verkoopt beschadigde produkten als nieuwe produkten

Ik ontving nu voor de tweede keer een beschadigd product wat ik als nieuw heb gekocht.
Dozen beter sluiten zo dat er geen open dozen bezorgd worden met spullen wat ontbreek
RV
René v.
Boxmeer
28 jan 2024

Trage levering

Vonroc beloofd bestelliingen snel te versturen. Bij mij was dat allerminst het geval

Hmmmm

Service OK, maar van de 10 producten die ik gekocht heb, zijn er netjes 4 vervangen.
25 dec 2023
Een droog nat zuiger bezorgd zonder slang, accessoires en schroeven om de wieltjes
Product kwam beschadigd aan en op mijn opmerking heeft Vonroc niet meer gereageerd
16 sep 2023
Nieuwe accu’s vaak stuk, allerlei handelingen verrichten om nieuwe te krijgen
HV
H V.
Hoofddorp
Bezorging onvoldoende pakket zonder bericht naar ophaal punt gestuurd.
30 mrt 2024
De bestelling was snel en goed en de service.de service hoog houden.
21 nov 2023
Geeft een pakket bij de buren af !! tak van poortvlietstaat 109
MC
19 okt 2023
Kwaliteit van het gekochte valt tegen. Geen degelijke kwaliteit.
Moeten e-mail sneller bekijken Ik zit met de problemen
13 apr 2024
Hete lucht pistool al 3 a 4 keer binnen 2 maanden kapot
23 sep 2023
Antwoord geven op de vragen die gesteld worden