Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Gemixte ervaring

De spulletjes die we hebben besteld kwamen snel aan. Het ziet er ook mooi uit. We hebben echter bij de bestelling van onze autoschermen een set met hele slechte zuignappen ontvangen. Dit viel me erg tegen.

Gemixte ervaring

23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Er was een probleem met het pakketje, de ontvangers hadden het niet gekregen, met 1 telefoontje werd het opgelost en meteen een nieuw pakketje verstuurd... super, ik zou echt zo weer bij jullie bestellen
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Voor kleindochter een mooie Happy Horse konijn met naam. En spaarpotje. Helaas was dat stuk aan de onderkant. Gemeld en kregen probleemloos een nieuwe toegestuurd. Hele fijne ervaring met dit bedrijf.
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd! Blijft tot nu toe goed zitten op de broodtrommel en beker van mijn zoontje. Ik heb stickers m maar paste alleen de achternaam op. Misschien heb ik lettergrootte over het hoofd gezien.
Geïmporteerde beoordeling
De toilettas is van goede kwaliteit. De foto is ook prima afgedrukt! Jammer dat ik niet en een foto en een naam erop kon zetten... of kan het wel maar was ik niet handig genoeg.. Snelle bezorging!!
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Flamingo knuffel met naam besteld. Knuffel leuk, maar de naam dat gegraveerd wordt zie je op de achterkant van de knuffel heel lelijk terug. Beetje jammer dat ze dat niet op de foto's laten zien.
21 mei 2024

Twee mutsen met eigen logo

Ik ben zeer blij met mijn twee mutsen met eigen logo er op enkel vond ik het jammer dat op de ene muts een knal rood label stond met Simply Colors erop wat enorm opviel en de andere had dat niet.

Twee mutsen met eigen logo

Hele fijne ervaring!

Ik heb een hele goede ervaring met Simply Colors omdat ik heel netjes mijn bestelling thuisbezorgd kreeg. Het artikel was helemaal goed gedrukt. Ben erg tevreden en raad Simply Colors zeker aan!
Geïmporteerde beoordeling
Grote selectie maar toch makkelijk om te personaliseren en bestellen als kado voor vrienden die nieuwe ouders zijn geworden. Ik zou wel graag de lange mouw romper terug in de selectie hebben!

Schooltasje met naam

Ik zocht een rugzakje met naam erop voor mijn dochtertje als ze straks als ze naar school gaat en ben bij Simply Colors goed geslaagd. Ook kocht ik er een leuk jurkje met haar naam er op bij.
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling werd snel geleverd, er werd nog even persoonlijk contact met mij opgenomen ivm een kleine aanpassing van mijn bestelling. Hele goede service! Ik ben erg blij met mijn bestelling.
19 mrt 2024

Erg tevreden

Was erg snel geleverd en doos ziet eruit precies zoals op de website beschrevene staat! Foto was alleen iets lichter dan verwacht. Veder erg tevreden mee. Zou zeker nog een keer bestellen!
8 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Superleuke koopjes snel geleverd.

Hele fijne en gemakkelijke website voor veel leuke artikelen. Werden ook binnen de opgegeven tijd geleverd. Ben heel blij met de gepersonaliseerde knuffeltjes voor mijn kleinkinderen .