Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.219 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

Geïmporteerde beoordeling

Top badjasje van topkwaliteit!

Bestel al járen de badjas voor alle geboortes in mijn naaste omgeving/familie. Altijd heel goed ontvangen door de jonge ouders. Kwaliteit super, bezorging super, alles dik oke!
Geïmporteerde beoordeling

Top badjasje van topkwaliteit!

Geïmporteerde beoordeling
Mijn ervaring is heel goed. Zelf een fout gemaakt met de bestelling. En na een telefoontje alles opgelost. En dat voor twee doosjes. Hele mooie doosjes met naam. Super bedankt.

Fijne klantenservice en goede kwaliteit

Fijne klantenservice , bij mijn bestelling had ik iets verkeerd gedaan, de medewerker aan de telefoon hielp me goed en pastte het gelijk aan. De jasjes zijn van goede kwaliteit

Fijne klantenservice en goede kwaliteit

Geïmporteerde beoordeling
Netjes en.volgens afspraak geleverd. Jammer dat er aan de achterkant vd geboorteregeling geen haakje bevestigd is waarmee je de tegel kan.ophangen. deze moet je dus zelf kopen
4 feb 2024

Snel geleverd en prima prijs kwaliteit verhouding

In tegenstelling tot andere bedrijven kon ik hier voor een hele vriendelijke prijs enkele kledingstukken bedrukken, precies wat ik nodig had en nog snel geleverd ook.

Snel geleverd en prima prijs kwaliteit verhouding

13 jan 2024

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

Helderheid over leveringstermijn en spoed optie, zodat een juiste keuze gemaakt kon worden. Altijd succes met een kwalitatief en persoonlijk cadeau via Simply Colors.
13 jan 2024

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

Geïmporteerde beoordeling
De bestelling was op een verkeerd adres bezorgd, Simply Colors heeft contact opgenomen, waarna de ontvanger 't geschenk doorgestuurd heeft naar het juiste adres. Top!
Geïmporteerde beoordeling
Kerstbal met persoonlijke foto zoon laten maken Alleen vond ik de foto wel erg klein in verhouding met de kerstbal Het valt bijna niet op dat er iets op de bal staat
Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit en een leuk concept!! Dit is tenminste iets anders dan een speelgoedje waar ze niks aan hebben. En vooral; tis geen plastic en komt niet uit China!!
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling was snel geleverd. Het product had bijna het verwachte resultaat. De naam op de portemonnee had groter gemogen. Dit kon ik niet zien op het voorbeeld.
7 nov 2023

Topservice

Het was iets mis gegaan met de bedrukking waardoor de shirts na 1x wassen al iets oplichtten. Na contact heb ik direct nieuwe opgestuurd gekregen. Echt topservice!
4 jun 2024

Betrouwbaar, snel en goede kwaliteit

Via ‘WIJ’ kwamen wij bij Simply Colors. Al meerdere dingen besteld en de kwaliteit is goed. Snelle verzending en duidelijke communicatie per mail. Ik ben tevreden!

Betrouwbaar, snel en goede kwaliteit