Simply Colors- Logo - Beoordelingen

Simply Colors

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.216 beoordelingen in totaal

7 sep 2024
We wilden onze zoon 2 bidons cadeau doen met zijn naam erop. Bij andere aanbieders moet je er gelijk een groot aantal afnemen maar bij Simply Colors volstaat het aantal wat je werkelijk nodig hebt voor een redelijke prijs.

12 sep 2024
Het koffertje ziet er heel leuk uit en mijn kleinzoon van ruim 1,5 is er blij mee. Wel vond ik het materiaal en de afwerking van het sluitwerk niet van topkwaliteit. Het ziet eruit alsof het makkelijk kapot kan gaan in de handen van een onderzoekende peuter. Misschien is hij er nog iets te jong voor.

Beoordelingen voor Simply Colors

AA
Anne A.
Geleen
18 sep 2024
18 sep 2024
4 okt 2024
De kleuren kwamen niet overeen met de foto op de website . Ik verwachte een frisse lilla tint en het was vaal en niet de kleur die een meisje van 5 leuk vind. En nu zit je weer met die vervelende retour kosten. Daar word ik moedeloos van . Je raakt het vertrouwen kwijt . Met hartelijke groet, Mary van den Berg
28 sep 2024
They change the colours of the zip without asking. So you think you’re getting a certain color bag with a white zip and then the zip is pink upon arrival. Does not look like the photo of what you ordered.
24 sep 2024

Te kleine muts

Als eerste was de groene muts niet leverbaar toen ik wilde bestellen. Ten tweede is de grijze geleverde muts veel te klein.
30 sep 2024
Mooie producten maar de klantenservice is onbereikbaar of doet niet wat toegezegd.
1 okt 2024
Bestelling tot op heden niet ontvangen.
2 okt 2024

Leuk koffertje

7 sep 2024

Vrije keus.

10 sep 2024
Ik had een foto op de fles laten afdrukken. Wat een tegenvaller..het was een afdruk van nog geen euro in het rond. Ik had beter voor een standaard dopper kunnen gaan. Dit is te sneu om aan iemand cadeau te geven.
17 sep 2024
De bestelling is 2 a 3 dagen na de verwachte bezorgdatum bezorgd en zonder track and trace, dus wij wisten niet wanneer en of het nog bezorgd zou worden. De bestelde artikelen zijn naar wens