Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Ik heb een bandje in de verkeerde maat ontvangen. Wel mocht ik het verkeerde bandje retour sturen. Helaas wacht ik nu al best lang voordat ik weer iets hoor. Ik wilde graag hetzelfde bandje in de juiste maat. Er staat dat het tot 2 weken kan duren voordat mijn retour verwerkt is.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je uitleg in je review. Ik kan begrijpen dat het vervelend kan zijn dat je retour wat later wordt verwerkt. Wij hanteren tien werkdagen voor het ontvangen en verwerken van de retours. i.v.m. actie weken kan het soms wat langer duren. Sorry voor het ongemak. Ik ga vragen aan mijn collega of er contact met je kan worden opgenomen. Hou je mailbox goed in de gaten, ontvang je straks nog niets checken dan de ongewenste/spam emails. Ik wens je een fijne dag!
28 okt 2023

Bandje te scherp

Ik had eerst een metalen bandje besteld, maar die is heel scherp aan de randen. Ik blijf steeds aan mijn kleding hangen. Toen een nylon bandje besteld, maar die ziet er qua kleur in het echt heel anders uit, heel lelijk dat witte bij een zilverkleurig bandje. En hij zit niet mooi
18 mei 2024
Duidelijker aanduiden hoe lang een smartwatchbandje is. Door die onduidelijkheid heb ik het verkeerde bandje gekocht en verplicht geweestbhet terug te sturen. De terugsturen kon gemakkelijk gebeuren. ik kan geen foto plaatsen omdat ik het bandje onmiddellijk terug gestuurd heb.
2 mei 2024
Tot op heden is de bestelling nog niet aangekomen. bestellen ging zeer gemakkelijk daarvoor de 2 sterren maar de levering laat op zich wachten. maandag en dinsdag wordt niets verzonden of geleverd waarvoor ik respect heb maar we zijn ondertussen twee weken verder. mvg
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de uitleg in je review. Helaas heeft de post in België vertraging opgelopen wegens stakingen. BPost heeft ons verzekerd de bestelling deze week nog te leveren. Ik ga mijn collega vragen je een e-mail te sturen om je verder te helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
Mijn 1e bestelling was defect en ik heb keurig een nieuw bandje toegestuurd gekregen. Alleen de maat van de bandjes waren te klein. Lastig om aan te geven bij de bestelling welke maat je hebt. Wordt niet juist weergegeven. Met tot gevolg dat het bandje tekort is.
Ik heb 2 banden gekocht, 1 metalen en een leren band. De metalen is ongeveer 2 cm te kort zodat hij bijzonder lastig is om om te doen. Bovendien is hij erg schade gevoelig. Wel prettig om te dragen. De leren band is mooi van kwaliteit maar ook aan de korte kant.
na 3 dagen dragen is de oranje band doormidden gebroken lag opeens zo naast mijn arm op tafel .... gelukkig niet als ik op straat loop of fiets ..... gebeld krijg alleen een antwoord of oj ee. foto op wil sturen... dat kan ik niet geen idee hoe dat moet
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste van den Brink, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft het oranje bandje. Mijn collega van de klantenservice zal contact met je opnemen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

De aansluiting aan het horloge is niet te vertrouwen.

De aansluiting aan het horloge is niet goed en verliest al heel snel na het dragen de aansluiting. Als dit eenmaal een keer is gebeurd, is de aansluiting niet meer te vertrouwen en verlies je ongemerkt je horloge. Hierdoor een nieuwe fittbit moeten kopen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Aan de hand van je review willen wij graag het probleem voor je oplossen. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met de klantenservice, ons team staat van maandag tot en vrijdag tussen 9:00 uur en 17:00 uur voor iedereen klaar :-) Ik ga vragen of één van mijn collega's per e-mail contact met je opneemt. Ik wens je alvast nog een fijne dag! Groeten smartwatchbanden.nl
8 nov 2023
Het bandje past niet op het horloge. Er wordt nergens vermeld dat er meerdere breedtes mogelijk zijn. Als je het type van je horloge doorgeeft verwacht je dat men weet welk bandje erbij hoort. Ik weet ook niet hoe ik dit kan ruilen? Geen duidelijke info.
10 nov 2023
Goedemiddag KIm, Bedankt voor je duidelijke toelichting, wij hebben een groot assortiment uit keuzes en maten. Je kan op onze site onder meest gestelde vragen of verzenden en retourneren alle informatie vinden. Is er dan nog iets niet duidelijk neem dan gerust contact op met één van onze collega's van de klantenservice. Zij staan maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur- 17:00 uur je te woord. Ik ga vragen of mijn collega je per email even wilt bereiken om je verder te helpen. Fijne dag!

Toch gezorgd voor een oplossing

Ik bestelde een metalen bandje, heel mooi maar de sluiting kwam steeds los. Ik stuurde er een mailtje over en mocht 2 silicone bandjes kiezen. Jammer van dat bandje, maar wel tevreden dat ze naar me luisterden en toch voor een oplossing zorgden.
27 jan 2024
8 dagen na mijn bestelling nog steeds niets ontvangen. Ik koop goederen in Amerika en die zijn 48 uur later bij mij. Deze goederen komen van Nederland (minder dan 300km) en na 8 dagen niets! en customer service niet eens bereikbaar op zaterdag....
18 jan 2024
Ligt waarschijnlijk aan PostNL maar vind het jammer dat als je extra betaald aan webshop voor levering volgende werkdag, je vervolgens 4 werkdagen kan wachten op je pakketje omdat bezorger steeds meld sorry we hebben het bezorg moment niet gehaald.
1 jan 2024
Levering kwam 5 dagen later en ik kreeg geen track and trace. Bij 1 product (security glass Garmin) was er geen handleiding of uitleg. Helaas moeten weggooien omdat het niet op de juiste manier werd toegepast. De rest van de bestelling wel OK.
PD
Patrick D.
Amsterdam
of 4 bands ordered, 1 was delivered that did not fit my watch. a re-delivery had the same result. I concluded the band has been inappropriately match to my style of watch on the website. It causes me to wonder about issues with future orders.
Staat aangegeven universeel bandje. Past niet op mijn horloge, vervolgens moet ik de kosten van retour sturen betalen en ook nog 10%van het totale bedrag omdat ik het retour en niet ruil. Erg veel kosten voor een bandje waar ik niets aan heb..
22 apr 2024

Voldoet niet

De 2 producten die ik bestelde voldoen niet aan de verwachtingen. Bij het ene bandje brak het staafje waarmee ik het aan de horloge moest bevestigen, daardoor is het bandje niet meer bruikbaar. En het andere bandje is moeilijk te bevestigen.

Bandje is nu al kapot

De metalen sluiter van mijn bandje komt altijd los bij het uit doen van het horloge. Ik zou deze graag willen inwisselen voor een nieuw. Gelieve me hiervoor te contacteren op het nummer 0472/30.03.88 of via mail op aaron.colpaert@gmail.com
6 jan 2024
Je kunt een bestelling niet retour afzender sturen of annuleren. Terug sturen kost minimaal 4,95 per pakketje. Het is een adres en geen antwoordnummer en bovendien moet je 2 euro betalen om het retourlabel überhaupt te kunnen downloaden.
-bijgeleverd schroevendraaier past niet -band is smaller dan origineel -ik kan de band er niet op krijgen omdat de veertjes los springen - nu heb ik helemaal geen band om de horloge en kan hem niet gebruiken - helaas vlgs mij een miskoop
27 apr 2024
Slechte klantenservice!!! Deze band zou roze moeten zijn.. Ondanks dat er op de verpakking staat dat deze niet is wie ik besteld heb,blijven ze volhouden dat dit is wat ik besteld heb! Foto 2 de roze die ik besteld had,foto 1 gekregen…