Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

17 mrt 2024

Geen enkel contact

Geen bestelbevestiging ontvangen, geen verzendbewijs en toen ik heb kreeg bleek 1 deel van het bandje niet goed vast te klikken. Geen enkele reactie op mijn mail daarover gekregen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Ria de graaf, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat je geen bevestiging en verzendbewijs hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Ik zal vragen of de klantenservice afdeling contact met je kunnen opnemen voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
2 nov 2023
Per ongeluk de verkeerde maat besteld en meteen een email verstuurd. maar dat kon ik niet meer veranderd worden. Wel kan ik het retour sturen maar dat is weer gedoe en beetje jammer
Bij bandjes vermelden wat de polsomtrek min en max. moet/mag zijn. Mijn bestelde bandje was veel te klein, polsomtrek 21 cm lengte bandje incl. Watch. 16 cm. En dat past niet.
15 jun 2024
Bestelling niet bezorgd Ik heb nu al 2x een oplader opgestuurd gekregen en beide niet ontvangen. PostNL geeft dan aan het al bezorgd te hebben maar heb nog steeds niets binnen…
29 apr 2024
Service is prima maar het hoesje kruipt steeds op en sluit niet mooi om het uurwerk heen. Eerder had ik een soortgelijke die dat wel deed dus het kan wel ondanks de lage prijs.
31 mrt 2024
Bandje venu2 is te smal. Pinnetjes passen daardoor niet en heb de oude over moeten zetten. De review die ik wilde geven wordt niet geaccepteerd terwijl ik niets lelijks zeg.
30 dec 2023

Na halve dag al stuk

Het bandje dat ik kocht ik na een halve dag dragen al kapot. De twee oogjes die het bandje op z'n plek moeten houden zijn allebei na een halve dag al kapot. Niet te dragen zo
22 nov 2023
Heb ledere vrouwenhandel gekocht, is zeker geen leder en te klein, ook voor mij, ik ben zeker niet zwaar. De synthetisch bandjes waren wel goed. Dus lederen mag in de vuilbak
JD
Jörgen d.
Voorhout
30 dec 2023

Inferieure kwaliteit

Bandje van titanium is na 3x losschieten inmiddels weer vervangen door de originele band. Veel geld voor een slecht product. Op reclamatie nog geen reactie mogen ontvangen.

magnetische horlogeband slecht

Betreffende horlogeband laat gemakkelijk los. Horloge is al 4x op de grond gevallen nu maar weer het oude bandje er op gezet. Had gehoopt op grotere magnetische kleefkracht
Geld weg /spullen weg. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd met het verzoek om andere producten. Echter ik heb nog altijd niets van ze gehoord (nu ruim een maand geleden)
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo iris , Bedankt voor je bericht , wat vervelend dat het zo lang heeft geduurd. Echter zie ik dat je omruiling afgerond is , ik hoop dat alles naar wens is. Indien je vragen heb staan we altijd voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Ik heb 3 bandjes gekocht waarvan er van een al binnen een week het bandje losliet en het pinnetje daardoor kwijtraakte, dus onbruikbaar. Positief: veel keus, leuke bandjes
13 jun 2024
Goede communicatie, snelle levering. Bandje was maar deels in te korten waardoor hij veel te ruim is voor mijn smalle pols. Jammer dat t niet duidelijk wordt aangegeven.
10 mrt 2024
Eigenlijk alles was echt goed,goed service, goed kwaliteit, alleen de kleur is verkeerd ontvangt, ik heb een zwart bandje besteld,maar ik heb een wit bandje ontvangt.^^

Geen snelle verzending

Als je 'Premium' verzending kiest, bestelt op zondag en het pakje komt dan pas op woensdag, dan begrijp ik dat 'Premium' niet zo goed. Daar had ik meer van verwacht...
3 dec 2023

Ik kan niet waarderen.

Ik kan helaas niet tot waarderen overgaan! Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 28 november 2023! (Ik heb zelfs een euro extra betaald voor een snelle levering!)
7 nov 2023
er zou een vochtigdoekje en een droog doekje bij zitten om het scherm te ontvetten, het vochtige doekje was krukdroog. Nu ook allemaal luchtbellen onder het plaatje..

Prima assortiment en snelle levering, klantenservice kan beter

Prima assortiment en snelle levering, maar verwacht niet te veel van de klantenservice bij problemen met het product... Als het uit elkaar valt is het gewoon jammer.
21 apr 2024

Producten prima klantenservice slecht.

Producten worden snel en netjes verzonden. Echter het retourproces duurt erg lang en de klantenservice valt tegen. Maken afspraken en komen deze vervolgens niet na.
WA
Wim A.
Rijen

Nergens blijkt duidelijk dat retourneren niet gratis is

Op de website wordt de schijn gewekt dat retourneren gratis is. Niets is minder waar. We zitten overigens nog te wachten op de retourbetaling. Ben er niet blij mee.