Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

De magneet van de smartwatchbandjes sterker maken. Laat regelmatig los. Dus teruggestuurd. Waardoor ik 4 euro extra kosten had. 2 postzegels en 2 euro retourkosten.
28 apr 2024
Geen hulp als ik vraag waar mijn levering blijft. Intussen al een week verder en niets ontvangen. Terwijl op de site staat dat vandaag besteld morgen geleverd 😤
6 mei 2024

Maar geen verzending

Bandje zou voor 22u besteld de volgende dag geleverd worden. Ik was te laat voor deze voorwaarden, maar wacht ondertussen al 8 dagen op een verzendbevestiging.
Ik heb de kabel niet ontvangen. Een niet bestaand huisnummer doorgegeven, mijn fout... Maar toch... Het huisnummer bestaat niet, dus kan ook niet geleverd zijn
een dergelijk product dat moet worden aangepast om juist te passen zou moeten komen met een degelijke handleiding vooral omdat het toch niet zo eenvoudig is
23 apr 2024

Snel kapot

Ik heb twee bandjes besteld, een daarvan is in een week al voor een deel kapot gegaan (het veertje werkt niet goed meer, waardoor het bandje soms afschiet)

Geen levering - track and trace werkt niet - extra betaald voor snelle levering.

Bandje besteld met extra kosten voor levering volgende dag. Meegeleverde Track and trace code werkt niet en product 1 week later nog altijd niet geleverd.
28 apr 2024
Het bandje voor mijn Verso 2 was veel te dik.. heb ik stukjes af moeten knippen om passend te maken… verder is het bandje klein… kan deze net dicht maken
Retour is dramatisch. Je moet zoeken op de site hoe je dat moet doen. En dan kom ik bij postkantoor moet ik nog bijna 5 euro betalen voor tereug sturen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Daamen, Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je ons retour zending dramatisch vind. We proberen het zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. ( https://www.smartwatchbanden.nl/service/meest-gestelde-vragen-faq/ ) zie je hoe ons retourneren eruit ziet. Voor onze retour zendingen hoef je niet naar het postkantoor. Wij zullen intern bespreken hoe we dit nog duidelijker kunnen vermelden voor onze klanten. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Bandje gekocht voor mijn Garmin Venu, de kwaliteit is echt niet goed. Na 1 dag valt het bandje voortdurend af van de horloge. De pinnen zijn niet stevig

Not worth the money.

The product was faded. For the money I paid I expected more. It didn't come with any tools, so there was no way to adjust the strap. I returned the item.
Bandje past maar net. Uurwerk zit niet 100% goed vast, het springt eruit als je het niet goed controleert als je het aandoet. Dit gaat over polar A360.
27 jan 2024

Niet makkelijk in te korte

Leuk horloge band. Maar minder dat je hem niet zo kan inkorten! Hiervoor is een spec apparaatje nodig , dit had bij de verkoop aangeven kunnen worden.
AT
Anton T.
Leeuwarden
Over het algemeen vind ik de producten aan de dure kant. Ik weet dat origineel vele malen duurder is, maar dat zie je terug in de pasvorm en kwaliteit.
23 dec 2023

Levering

Er staat dat het dezelfde of de volgende dag wordt bezorgd. Ondertussen is het al een week en ik heb nog geen idee over de status van mijn bestelling.
AP
andre p.
brielle
6 mei 2024
Mooi product, snel geleverd, helaas is er geen gereedschap mee geleverd om de band passend te maken en is er ook geen enkele instructie hoe dat moet.
Als je de optie geeft tegen betaling het pakketje de dag er op in je bus te krijgen dit dan ook na te komen en geen uitvluchten van er is vertraging
TB
tom B.
Amsterdam

Het eerste bandje beugeltje te zwak

Het eerste bandje is de sleuf waar het bandje door schuift gebroken bij het tweede bandje willen de blokjes op het bandje moeilijk door het beugeltje

Prima bandjes, veel keuze

Bestelling was nogal lang onderweg in vergelijking met andere webshops. Voor de rest alles prima in orde. De bandjes zijn uitstekend en veel keuze.
3 jun 2024
Het lusje om het bandje door te steken gaat kapot en dan hangt je bandje los! Dan moet je dus een nieuw bandje kopen terwijl het oude nog prima is!