Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

3 jun 2024
Het lusje om het bandje door te steken gaat kapot en dan hangt je bandje los! Dan moet je dus een nieuw bandje kopen terwijl het oude nog prima is!
21 apr 2024

Geleverde horlogeband sluit niet goed. Geen respons chat

Geleverde horlogeband sluit niet goed. Via de chat contact gezocht, maar na een lange tijd wachten, geen respons en de verbinding wordt verbroken.
Heel jammer dat de magneetstrip niet ok is. Niet te gebruiken vanwege hoog risico van loslaten watch v pols. Too bad Grtz Marjolijn Westerink-Mak
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Marjolijn, Bedankt voor de toelichting in je review, in sommige gevallen zit er nog een blauw stickertje op de magneet. Als je deze verwijdert dan zou de magneet goed moeten aansluiten. Ik ga vragen of een collega van de klantenservice je een e-mail stuurt. Wij zien jouw reactie daar graag op :-) Groet, Team smartwatchbanden.nl
5 mei 2024
Had een bandje besteld dat was maat L was te groot. Terug gestuurd een aangegeven graag maat M te ontvangen. Maar heb helaas nog niks ontvangen.

Verkeerde bandje opgestuurd gekregen…

Verkeerde bandje opgestuurd gekregen ook een beetje eigen schuld maar weer verkeerd terug gestuurd maar nog geen reactie gehad wacht even af
1 nov 2023
Was er heel blij mee, maar deze zit een haaltje aan waardoor ik mijn kleding beschadigd.en dat had ik bij mijn vorige ook. Daarom deze nieuwe?,
18 mei 2024
De producten en levering zijn helemaal prima, maar de ongeloofelijke hoeveelheid spam die je erna krijgt maakt de hele ervaring erg vervelend.
19 okt 2023
Heeft er nog geen wk op gezeten. Tijdens slaap zat het op mijn hand en nu net zag ik hem liggin gootsteen. Prut....werkt niet weggegooid geld.
24 mei 2024
1 bandje was goed Metaal band was veel te lang en er stond geen beschrijving bij hoe hij korter moest dus €15 ,00 bij de juwelier afgerekend
24 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je review, wat jammer om te horen dat het niet duidelijk beschreven stond op onze website. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je extra kosten moet maken. We proberen zoveel mogelijk bij de horlogebandjes die ingekort kunnen worden om bij de optie heb je hier al aan gedacht de toolkit te adviseren. Ik zal vragen of mijn collega van de klantenservice contact met jou kan opnemen. Ik wens je alvast een fijn weekend toe. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Gewoon leveren wat op de website gepresenteerd wordt, en als dat niet wil lukken, dan gewoon alleen maar presenteren wat je wel kunt leveren!
27 okt 2023
De kleur grijs/blauw is in echt lila. Dat had ik echt niet genomen ik dacht de kleur is leuk bij blauw en denim maar lila is dat niet. Jammer
24 mrt 2024
Het bestelde bandje liet bij de eerste keer omdoen los. Het metalen klik deel wat volledig los van het bandje. Goedkope troep. Nooit meer.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Jim, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft het horloge bandje. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, ik zal vragen of de klantenservice contact met jou opneemt. Zodat zij dit probleem kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
7 jun 2024
Drie bandjes besteld, siliconen en leer zijn ok. Redelijke kwaliteit maar het stalen bandje sprong bij het buigen van mijn pols direct af.
Het bestelde artikel leek totaal niet op het plaatje Ziet er uit als blauw plastic en is niet het glimmende blauw metaal wat ze laten zien
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Pslobbe, Bedankt voor je bericht en foto. Wat vervelend om te zien dat de kleur niet overeen komt. Maar we gaan dit probleem voor je oplossen. Ik zal vragen aan onze klantenservice of ze contact met je kunnen opnemen. Hou je mailbox in de gaten. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
20 jan 2024
Bestelde product (samsung smartwachband) is totaal onbruikbaar (liet merdere keren los, heb het product uit frustratie zelfs weggegooid!).
31 dec 2023
Het bandje wat ik nu heb gekocht valt heel erg tegen. Het blijft aan je kleren hangen. Jammer maar helaas mijn vorige bandje is super tof 😉
Betere en duidelijkere website en jullie retour beleid beter verwoorden voordat mensen extra betalen omdat het naar post nl word gebracht
12 nov 2023
Net gekocht en nog geen 24 uur na bezorging is er onverwacht black friday korting. Het is nog geen black friday en we worden niet gehoord
14 nov 2023
Goedemiddag, Begrijpelijk dat het teleurstellend is om geen korting achteraf gekregen te hebben. De korting gaat op een bepaalde datum in en wij waren dit jaar wat vroeger om hopelijk meer mensen daarmee te verblijden. Ik ga vragen of een collega van mij even je een bericht kan sturen. Hou je mailbox in de gaten. Fijne dag!
17 jun 2024
Nou het is het allemaal net niet. Morgen wordt het 3 bandje geleverd Misschien is dat wat maar dan ben ik wel ca €60,- achter de wagen

Niet waard

De prijs is dan wel laag, maar de kwaliteit is dan ook niet veel. Verder is de webshop wel ok betreft opsturen en geld terug sturen e.d.