Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

10 jun 2024
In t weekend 1 euro extra voor snel verzenden vragen terwijl die toch pas op dinsdag bezorgd kan worden.(maar dat lees je achteraf pas)
20 mei 2024
Tot hiertoe is de bestelling nog niet toegekomen! Besteld op 13/5, vandaag 20/5. Van de beloofde snelle levering is er dus geen sprake!
24 mei 2024
Hi, Wij begrijpen hoe vervelend het is wanneer een levering niet aankomt zoals verwacht. Helaas is deze vertraging buiten onze macht om ontstaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen u laten weten dat we inmiddels een nieuwe bestelling voor u hebben verstuurd. U kunt deze spoedig verwachten. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling dit keer tijdig en correct wordt geleverd. Mocht u nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
24 mrt 2024
De service is prima! Alleen de kwaliteit van de horlogebandjes valt heel erg tegen... Wij vragen ons zelfs af of het wel echt leer is.
24 dec 2023
Zeer snel verzonden en ontvangen maar artikel van slechte kwaliteit. Screenprotector liet binnen een dag los ondanks juiste applicatie
17 nov 2023

Niets ontvangen

Geen idee. De eerste bestelling met een extra euro 3 dagen later. Tweede bestelling 5 dagen later. De derde bestelling helemaal niet.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste JR, Bedankt voor je toelichting in deze review. Ik heb gevraagd of er via de klantenservice even contact kan worden opgenomen. Check je mailbox en eventueel je Spam. Fijne dag verder .

Stop met herinnering voor een recensie

Stop met herinnering mails voor een recensie, inmiddels de 5e spam mail van jullie. Val mij niet meer lastig Ik heb hier geen zin in.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Ron, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen betreft de herinnering mails voor een recensie. Ik zal doorgeven dat je deze niet meer wilt ontvangen. Ik hoop ondanks de mailtjes dat je wel blij bent met jou aankoop. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Jammer dat het niet juist past op mijn Apple Watch. Is ook korter ( wel groot genoeg voor mijn pols). Wel super blij over de kleur.
Maat van de band klopt niet, de bandmaat is de breedte van het bevestigingspunt en niet de breedte van het leer, rubber of textiel.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo b.j. de Haan, Bedankt voor de uitleg in uw review, wij vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent met het bestelde smartwatchbandje. Ik zie dat mijn collega van de klantenservice al contact met u heeft opgenomen. Ik wens je een fijne dag toe ! Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
LV
Louis v.
Ugchelen
7 jun 2024

Specifieke benaming

Band is goed alleen bij het mtb trilt die vaak los. Geef dit aan in de omschrijving want als ik dit wist had ik hem niet gekocht.
13 mei 2024

Het afleveren ik heb het nog steeds…geen bandje

Het afleveren ik heb het nog steeds niet gehad waar het mis is gegaan weet ik niet maar ik wil hem graag hebben groetjes Rob baars
14 mei 2024
Beste Rob, Het spijt me ten zeerste te horen dat je bestelling niet is aangekomen zoals verwacht. Dit is natuurlijk niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. Ik begrijp dat het frustrerend is om te wachten op een product dat niet is aangekomen, en ik wil je verzekeren dat we dit serieus nemen. We streven ernaar om elke bestelling tijdig en nauwkeurig af te handelen, maar soms kunnen er helaas complicaties optreden tijdens het verzendproces die buiten onze controle liggen. Ik zal vragen of de klantenservice contact met jou kan opnemen. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
17 apr 2024

Slechte kwaliteit screenprotectors

Screenprotector besteld voor mijn smartwatch. Slechte kwaliteit. Geld weggegooid. Geen idee waarom zo'n product wordt aangeboden.
18 apr 2024
Goedemiddag, Fijn dat je goed uitlegt wat het probleem is met je bestelling. Onze klantenservice staat dagelijks klaar om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen. Zojuist is er een bericht gestuurd om je verder te kunnen helpen. Wij zien graag jouw reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!

Te duur…na verder onderzoek zie ik dat…

Te duur…na verder onderzoek zie ik dat het gewoon spullen zijn vanuit China, AliExpress kwaliteit. Dus het is gewoon Dropshipping
MB
marlene b.
boechout
Snelle service wel is de kleur niet zoals gemeld het rose goud armbandje is meer geelgoud en Past niet bij rosegouden fitbit. .
1 nov 2023
Snelle levering, netjes verpakt. Alleen komen de bandjes op de foto’s op de website onvoldoende overeen met de geleverde bandjes.
1 jun 2024
Item past niet. Cover drukt al op de knopjes zonder er op te drukken. Zeer slechte kwaliteit!!!! Cover voor apple watch ultra-2
19 mei 2024
volgens mij he ik te verkeerde gekregen, een te breed bandje, Afhankelijk v an de vervolgstappen kan mij mening nog veranderen
FN
Ik wacht op de retourzending voor mijn AppleWatch. Het verwerken van de retour zending duurt veeeeeel te lang… meer dan 1 Week
23 mrt 2024
De omtrek maat van de banden worden niet vermeld op de website. Daardoor heb ik een band gekocht die te klein is om mijn pols.
Het is goed bandje alleen beetje jammer dat ik hem is een kleur heb besteld en vervolgens ander kleur binnen kreeg baal erva
20 jun 2024
Slecht product waardoor de band steeds loslaat en de horloge valt. Vervolgens betaal retourkosten voor een slecht product.