Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Goede customer service! Alleen past het leren bandje fitbit charge 5 niet voor fitbit charge 6 …. Wij wachten op een nieuw!
Kwaliteit bandje vind ik niet geweldig, zakte snel af helaas. Verzending, reageren van smartwatch banden.nl helemaal prima
2 nov 2023
Heb 11-10 €2 betaald om een product te kunnen retourneren, en tot nu is het aankoopbedrag nog steeds niet terug gestort.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de uitleg in je review. Ik zorg ervoor dat mijn collega van de klantenservice contact met je opneemt per e-mail. Hou je mailbox in de gaten en vergeet je Spam niet te checken :-) Fijn weekend alvast!
Bandje terug gestuurd , maar nog niets gehoord wanneer mijn nieuwbandje geleverd zal worden. Retour koste mij ook 8euro!!!
1 mei 2024
Enkel en alleen op men voorlaatste bestelling , die heb ik nooit ontvangen. Dit is wel de eerste keer dat ik dit meemaak
3 mei 2024
Goedemorgen, Super vervelend voor je dat je niet tevreden bent over je bestelling. Via onze klantenservice zal je een email ontvangen om je op een gepaste manier verder te kunnen helpen. Fijne dag!

Het bandjes past niet

Het bandje die ik besteld heb klikt niet vast in mijn galaxy watch 6 terwijl hij daar wel geschikt voor zou moeten zijn.
27 jan 2024

Bandje was niet zoals verwacht

Bandje was echt niet mooi. Ik had starligt besteld maar was niet dezelfde kleur als de Watch. Zag er erg goedkoop uit.
RB
R. B.
Den Haag
22 mei 2024

Kleuren vallen tegen t.o.v. foto's site

De werkelijke kleuren vallen tegen t.o.v. de foto's op de site. Dit al eerder aangegeven, maar helaas geen verbetering.
Leuk bandje van 20 mm breed maar had 22 mm besteld. Past dus niet. Geen probleem? Fout gemeld maar niets meer vernomen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Elzo, Bedankt voor je toelichting , wat jammer om te horen betreft de band breedte. Ik zal vragen aan de klantenservice of zij contact met jouw opnemen om je verder te helpen. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
1 jan 2024
de levering tijd respecteren 2€ aanrekenen om vroege levering en dan 3dagen later leveren dat noem ik ...............
22 mei 2024
Product beter beschrijven. Horlogecase was niet van silicone. Ondanks goede maat zat het erg strak en was snel kapot
28 mei 2024
Goedemorgen, Wat fijn dat je duidelijk aangeeft wat er niet naar wens is. Wij kunnen je helpen en pakken jouw probleem meteen op. Via de e-mail zal je deze morgen nog een bericht van ons ontvangen. Hou je mailbox in de gaten. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
Krijg huiduitslag van het metalen pennetje, kan hem daarom niet dragen Ligt niet aan jullie, verder prachtig bandje
Deze bandjes koop ik ook gewoon op Alie en voor veel minder.Jullie zijn met mijn bandje dus niet authentiek genoeg.
Helaas is het zilveren titanium bandje meer grijs als zilver, (verschil met watch)voor de rest harstikke tevreden!
Omschrijving op website onduidelijk, bestelling voldeed niet aan verwachting. Retour sturen moest betaald worden.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Patrick , Bedankt voor uw feedback over de website, ik zal zorgen dat er contact met u word opgenomen om het probleem te verhelpen. Ik wens u een fijn weekend toe !
14 jun 2024
Na een week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, evenmin als een antwoord op mijn vraag waar dat aan ligt.
24 okt 2023
Levering was snel en goed. Het lipje van het band gaat alleen soms verkeerd zitten en dan schiet het bandje los.
2 nov 2023
Het product voldeed niet aan mijn verwachtingen, de kleur van de band was anders dan degene die ik had besteld.
30 mei 2024
Betere onderverdeling in kwalificatie. Heb nu al meerdere bandjes gehad die lossschieten van de vivoactive 3.
26 dec 2023
magneet is te zwak voor de Garmin Fenix 7S en de magneet liet op de eerste dag al los en was deze bijna kwijt