Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

7 nov 2023
Beschermingsglas apple watch was stuk 1 seconde nadat ik het bevestigd had. Brol uit t assortiment halen aub!
10 nov 2023
Goedemiddag, Jammer dat je niet tevreden bent met het bestelde beschermglas. Ik zie dat mijn collega's je hebben geholpen in de tussentijd :-) Ik wens je een fijn weekend alvast!
ID
Ina d.
IJmuiden
18 feb 2024
Zeer slechte kwaliteit van het ontvangen product en waardeloos dat je moet betalen om te kunnen retourneren.
11 feb 2024

Geen leer

Bandje staat beschreven als leer, maar hetgeen ik kreeg is absoluut geen leer. Retour wordt nog aangemeldt.
17 apr 2024
Ik heb nog steeds geen ander bandje ontvangen en ook geen bericht gekregen dat het zal worden opgestuurd
10 feb 2024
Ik heb op 4 februari een bestelling gedaan en.we.zijn nu 10 februari en ik heb nog steeds.niets ontvangen.
28 jan 2024

Oszustwo !!!

Hello, I am still waiting for the purchased goods which I have not received, so what should I rate!!! :(
Verkeerde schroevendraaier (kopje) bij geleverd waardoor ik nu de originele bandjes niet kan verwijderen.
Ik heb nog niks ontvangen 28/3 al een mail gestuurd en zijn we 2 weken verder en nog geen reactie gehad
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste A Jansen, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet is ontvangen. Ik zie echter dat de klantenservice afdeling je bestelling heeft vergoed. Het bedrag zal binnen 3 tot 5 werkdagen op je rekening staan. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Bestelling valt heel hard tegen.

1 van de bandjes past niet. Geraakt niet in het slotje. de kleur van de 'ijzertjes' gaat heel snel af.
9 jun 2024
Bandje liet al na twee dagen los. Kwaliteit liet echt te wensen over. Volgende keer een originele band.
17 apr 2024
Bandje niet goed afgewerkt, blijf overal in hangen, waardoor magneetje los komt. Levering heel snel.
Bandje valt direct terug uit elkaar en krijg geen reactie op mijn mails!! Dus heel slechte kwaliteit!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Wout , Bedankt voor je bericht , wat vervelend om te horen betreft het bandje. Jammer dat je geen reactie hebt gekregen op je mails. Daar gaat nu verandering inkomen. Ik zal vragen aan de klantenservice of zij contact met jouw willen opnemen. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
retourzendingen zijn volgens de voorwaarden gratis maar dus NIET vrijblijvend, verplichte verzekering

Agressief spambedrijf

Heb 1 bestelling gedaan maar en word nu doodgegooid met 10 spammails in 3 dagen tijd ofzo. Daarom 1*.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Bart , Bedankt voor je feedback , wat vervelend om te lezen betreft de mails. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit direct aangekaart bij de afdeling die hier over gaat. Nogmaals sorry voor het ongemak en ik wens je veel plezier met je smartwatch band.
18 sep 2024
Bandje was een andere kleur en viel tot 5x van mijn pols in een week. Bandje helaas in de prullenbak
24 sep 2024
Goedemorgen, Wat vervelend dat je een probleem hebt ervaren met je smartwatch bandje. Mijn collega van de klantenservice heeft je zojuist een bericht gestuurd. Hopelijk ontvangen wij snel reactie. Fijne dag! Het smartwatchbanden.nl team!
17 mrt 2024
Zware uitslag gekregen na bandje twee dagen aan te hebben. Werken duidelijk met onzuivere materialen.
14 mei 2024

Verzendkosten werken niet

Als je extra verzendkosten rekent, kom de afspraken dan ook na. Staat ook onduidelijk op de website.
mijn band heeft scherpe randen, waardoor hij overaan blijft kaken. Deze band moet uit de collectie.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Alice, Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen betreft de scherpe randen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn collega van de klantenservice neemt direct contact met je op voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
4 feb 2024
Het zijn soepele mooie bandjes maar gaan wel maar +/- 1jaar mee. Mijn vorige is dan doorgescheurd.
24 okt 2023
Helaas is de magneet te zwak om het bandje op zijn plek te houden. Dus groot verlies-gevaar, helaas.