Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.531 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

24 okt 2023
Helaas is de magneet te zwak om het bandje op zijn plek te houden. Dus groot verlies-gevaar, helaas.
KD
Kevin D.
Assendelft
12 nov 2023

Retour

Wanneer er retour wordt gemeld, beter actie ondernemen en contact opnemen met de klant
Slechte kwaliteit. Je kan net zo goed op Aliexpress bestellen.
28 apr 2024
10 dagen geleden besteld nog steeds niets ontvangen
Levering dagen laat
11 jun 2024
Bandje prima. Maar losdraaien boutjes moest met een tang ipv bijgeleverde dingen. Was een hele klus
De juiste foto's op de website zetten, en niet een ander product opsturen dan wat er getoond wordt.
31 dec 2023
De maat van het horlogebandje stond er niet duidelijk bij. Nu is het een M en moest het een L zijn.
Sport bandje ging scheuren dit gebeurde gelukkig thuis anders was ik mijn smartwatch kwijt geweest!
16 jun 2024
Band besteld voor een garmin 245. Het bandje is 1 a 2 mm te smal voor de sluiting aan de horloge.
7 mei 2024

Ik heb niks ontvangen en ...ook geen…

Ik heb niks ontvangen en ...ook geen antwoord op mijn Mail ivm vraag waar mijn bestelling blijft.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
14 mei 2024
Hi Marcel, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend om te horen dat je niks hebt ontvangen. Ik zie dat er op 7mei contact is geweest met onze klantenservice afdeling, ze wachten nog op een reactie hierop vanuit jouw kant. Het kan zijn dat het mailtje in je spam terecht is gekomen. We willen het graag voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl

Kijk uit zijn spammers

1 product gekocht niet aangemeld voor de nieuwsbrief maar overspoeld rn gespamd worden met mails.
De kwaliteit van het lederen bandje is ver beneden peil. De snelheid van de levering was wel prima
27 apr 2024
Ik heb zaterdag 2 bandjes besteld. Ondertussen een hele week later en nog steeds niets ontvangen
Op 31/1 heb ik een bestelling geplaatst we zijn vandaag 7/2 en er werd nog steeds niets geleverd
De polar pacer bandjes worden verkocht als polar pacer pro bandjes en die zijn toch echt anders.
6 jan 2024
Niet meer een euro extra vragen voor de volgendedag bezorgen omdat de levering 5 dagen later was

Mail spammer

1x wat bestellen en je wordt dagelijks gespamd met email aanbiedingen waar je niet meer af komt.
MB
Margo B.
Breukelen
Het bandje is veel te kort. De bandjes zijn anders dan op het reclame filmpje op social media.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Margo, Bedankt voor je review, wat jammer dat het horloge band te kort is. Echter bieden wij wel de keuze uit 2 verschillende versies kwa maten in onze maten tabel. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice afdeling betreft een omruiling. Dus dit gaat helemaal goed komen. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Verzending duurde 2 dagen langer dan verwacht, kwaliteit ok maar niet in verhouding tot prijs.