Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Mij bestelling was incompleet.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Chadymr, Bedankt voor je review , vervelend om te horen dat jouw bestelling incompleet is geleverd. Dit had niet mogen gebeuren onze excuses voor het ongemak, ik zie echter dat er al contact is geweest met onze klantenservice voor een oplossing. Dat is goed nieuws ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Nog steeds niks binnen gekregen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Natascha, Bedankt voor je toelichting in deze review. Ik heb meteen gevraagd of er via de klantenservice even contact kan worden opgenomen. Check je mailbox en eventueel je Spam. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl
2 x bestelling niet aangekomen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag Kirsten , Spijtig om te horen dat de bestelling 2x niet is aangekomen. Ik zie dat er wel contact is geweest met onze klantenservice. Zij zullen dit spoedig oplossen met u. Sorry voor het ongemak. Ik wens je een fijne dag!
5 mei 2024
Product is weinig kwalitatief.
CB
Chantal B.
Rotterdam
27 apr 2024
Mist na 3 dagen al 3 steentjes
IH
Ingrid H.
Amstelveen
instop bandjes gaan gauw kapot
29 apr 2024
Veel te veel spam na aankoop
Niet ontvangen, moest wachten
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Jamie, Bedankt voor je bericht, wat jammer om te horen dat jouw bestelling nog niet binnen is. Ik zie dat de klantenservice druk bezig is samen met jou om te kijken waar het probleem in zit. Maak je geen zorgen de klantenservice afdeling gaat het voor je oplossen. Ik wens je een mooie dag toe ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
verkeerde bandje voor versa 2
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Huub, Bedankt voor je bericht, echter zie ik in je bestelling een heel ander type horlogeband. Ik zal direct vragen of de klantenservice contact met je kunnen opnemen om het probleem op te lossen. Ik wens je een fijne dag ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Still not received my order
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo Prosser, Bedankt voor je review , wat jammer om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Wij als klantenservice team staan altijd voor je klaar voor dit soort situaties. Ik zal direct contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
1 jun 2024
Het glas was iets te groot
3 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Mijn collega van de klantenservice heeft je zojuist een bericht gestuurd. Wij helpen je graag verder en zien jouw reactie tegemoet. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!

Niet geleverd

Ik heb niets aangekregen..
3 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Super jammer om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er gelukkig contact is geweest met de klantenservice. Er is een nieuwe bestelling jouw kant op. Laat je ons alsjeblieft weten als je deze goed hebt ontvangen? Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
28 apr 2024
Nog altijd niets gekregen?!
3 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de toelichting in je review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas zijn er door stakingen in België vertragingen opgelopen. Via de e-mail zal je een bericht ontvangen van ons. Graag zien wij daar je reactie op. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
21 apr 2024
De bandjes gaan snel kapot!
6 jan 2024
Nog steeds niets ontvangen
17 mei 2024
Bandje sprong direct kapot
6 mei 2024
Pakje is nooit aangekomen
Geld betaald niks gekregen
3 mei 2024
Goedemorgen, Jammer om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. BPost heeft op dit moment een achterstand door vertragingen bij de post. Om je zo snel mogelijk te helpen is er zojuist een e-mail gestuurd. Wij horen graag van je. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
26 apr 2024
Product is nooit verzonden
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hallo EJ Dekker, Bedankt voor je bericht , wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog steeds niet is ontvangen. Echter zie ik op de track and trace dat jouw bestelling geleverd is. Geen zorgen ik zal vragen aan de klantenservice of zij contact met jouw opnemen om je verder te helpen. Met vriendelijke groet , Smartwatchbanden.nl