Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

TV
Ton v.
Eindhoven
30 dec 2023
Pakket is niet ontvangen.
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Cindy , Spijtig om te horen dat de bestelling nog niet is ontvangen. Ik zie dat er wel contact is geweest met onze klantenservice. Graag ontvangen wij reactie op ons bericht. Ik wens je een fijne dag!
LW
Louis W.
Kapellen
29 apr 2024
Bestelling NIET geleverd.
3 mei 2024
Goedemiddag, Gelukkig zie ik aan de hand van je e-mails dat de bestelling is ontvangen. Veel plezier van je bestelling. Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
29 apr 2024
Het past voor geen meter
Geen bestelling geleverd
19 mrt 2024
Beste Bart, Bedankt voor je bericht, wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Echter, zie ik dat de klantenservice op 13 maart contact met jouw heeft gehad. Ze wachten nog op een reactie vanuit jouw kant. Ik wens je een fijne dag verder ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
BV
3 mrt 2024
Kleur komt niet overeen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste van Vlaanderen, Bedankt voor je bericht , wat vervelend om te lezen dat de kleur niet overeen komt. Ik zal zorgen dat de klantenservice afdeling contact met jou opneemt voor een oplossing. Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Pakje werd niet geleverd
24 nov 2023
Bestelling komt niet aan
Lastig kleiner te maken
De banden slijten snel
26 mei 2024
nog niet aangekomen.
27 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor de toelichting in je review,. Wij willen je graag helpen met je nog niet ontvangen bestelling. Zojuist is er een e-mail gestuurd naar je. Hopelijk ontvangen wij hier snel reactie op om je verder te kunnen helpen. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
2 mei 2024
Nog niet aan gekregen
3 mei 2024
Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Door de stakingen in België afgelopen tijd zijn er vertragingen opgelopen bij de post. Je hebt zojuist een e-mail ontvangen om je verder te helpen. Graag zien wij daar reactie op :-) Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
17 apr 2024
ik heb niets ontvangen
18 apr 2024
Goedemiddag, Super vervelend voor je dat de bestelling nog niet is aangekomen. Wij gaan zo snel mogelijk per e-mail contact met je opnemen om je verder te helpen. Hou je mailbox in de gaten :-) Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
Bandjes gaan snel stuk
Armband is al gebroken
7 apr 2024
Het bandje paste niet
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Merel, Wat jammer om te horen betreft het horloge bandje. Ik zie dat je bestelling al is gecrediteerd. Sorry voor het ongemak en hopelijk tot snel ! Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Beoordelen van banden
10 mrt 2024
Al drie keer ingevuld
Al stuk na 1x dragen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de toelichting in de review. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice. Ik zal mijn collega vragen om contact met je op te nemen! Fijne dag!
19 mei 2024
Onduidelijke retour
22 mei 2024
Hi, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat het onduidelijk was betreft de retourzending. Hierbij een link wat rechtstreeks naar onze retour pagina lijdt. https://www.smartwatchbanden.nl/service/shipping-returns/ Indien je vragen hebt staan onze klantenservice medewerkers altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl