Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

8.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.977 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

12 mei 2024
Nog niets ontvangen.
17 apr 2024
Heb niets ontvangen
18 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het aangeven dat de bestelling nog niet is ontvangen. Mijn collega van de klantenservice heeft je zojuist een bericht gestuurd om je verder te kunnen helpen. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
Kwaliteit is slecht
Bandje niet geweldig
5 mei 2024
Nog niets ontvangen
14 mei 2024
Geen goeie service
16 mei 2024
Hallo, Het spijt me te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We streven altijd naar uitmuntendheid in onze service, dus het is teleurstellend om te horen dat we dat niet hebben waargemaakt. We zouden graag meer details willen horen over wat er misging, zodat we het kunnen rechtzetten en ervoor kunnen zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden vermeden. Mijn collega van de klantenservice zal je contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
11 mei 2024

Zonde

Werkt totaal niet.
Slechte kwaliteit
11 feb 2024
Nooit aangekregen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Elza, Bedankt voor de uitleg in uw review, wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet heeft ontvangen Ik zie dat er al telefonisch contact is geweest met de klantenservice voor een oplossing. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
24 mei 2024
Raar retourlabel

Leder is bij smartwatchbanden.nl helaas iets van kunstof. Exorbitant veel geld voor een stukje plastic dus dan maar teruggestuurd. Een juiste product beschrijving zou fijn zijn.

een ee letseb kI
Niet geleverd.
3 jun 2024
Fake product!
3 jun 2024
Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat je niet het juiste product hebt ontvangen. Zojuist is er vanuit onze klantenservice een bericht gestuurd om je verder te helpen. Wij zien graag jouw reactie tegemoet. Fijne dag!
26 dec 2023
Redelijk goed