Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.763 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
1 sep 2024
23 aug 2024
19 aug 2024
19 aug 2024
23 aug 2024
Bezorging bleek uit ,na een belletje werd er opnieuw gestuurd en vandaag aangekomen!
25 aug 2024
Bedankt voor uw review! Fijn dat uw melding naar tevredenheid is opgelost! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Hatland
2 sep 2024
3 sep 2024
Goedemorgen, Helaas is uw ervaring op hatland.nl niet naar tevredenheid geweest. Zou u ons misschien iets meer willen vertellen over uw ervaring? Met vriendelijke groet, Team Hatland
1 aug 2024

Labeltje blokkeert ventilatie opening.

Jullie ingenaaide labeltje met product info, zit op zo'n positie ingenaaid dat het de ventilatie opening blokt aan die zijde. Dat zag ik bij mijn oude (precies) hetzelfde petje. (die ventilatie opening was helemaal groen uitgeslagen van zweet). In mijn nieuwe petje heb ik het labeltje meteen er helemaal afgeknipt. Dus tip, verplaats die innaai-positie iets.
2 aug 2024
Bedankt voor uw review! We hebben dit direct bekeken en inderdaad het label komt hier vrij ongelukkig uit. wij gaan dit naar onze design afdeling doorsturen en nemen dit hoog op. Bedankt voor deze goede tip. Met vriendelijke groet, Team Hatland
25 jul 2024
Een uitstekende service! Wij hebben maat M besteld maar deze bleek toch iets aan de ruime kant. Omdat we na een paar dagen al op vakantie zouden gaan is er gelijk maat S aan ons opgestuurd alvorens de hoed die in ons bezit was, retour was gezonden. Dit is een super service!
29 jul 2024
26 jul 2024
Het hoedje die ik heb besteld is nog steeds in de collectie. Had ca. 7 jaar geleden dit model in een winkel gekocht in Emmen. Mijn favoriet!!
29 jul 2024