Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

29 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima afhandeling, jammer dat DHL niet de moeite neemt om langs de deur te komen, en meteen de verzending naar het afhaalpunt stuurt. Ik betaal tenslotte wel de verzendkosten, misschien handig om een ander pakettendienst te kiezen

Prima pasvorm, goede kwaliteit
29 okt 2023
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
21 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, onmiddellijk antwoorden op mijn vragen.

Een prachtige hoed,vlotte hulp
21 okt 2023
20 okt 2023

Goede communicatie, verzorgde website

Prima pasvorm, mooie kwaliteit
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Afspraak is afspraak. Keurig afgehandeld.

Lekker warm en goede pasvorm.
21 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering, een mooi product in een functionele doos.

Goede pasvorm, mooi materiaal
21 jan 2024
23 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Goede en duidelijke website Telefonisch voor extra advies goed te bereiken

Erg tevreden, goede kwaliteit
23 dec 2023
3 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Er staan te weinig foto's en beschrijving van een hoofddeksel. Fysiek passen in een winkel is toch het beste. Retour zenden is helaas voor eigen rekening.

Verzending is netjes en snel.
3 dec 2023
7 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Veel keuze, makkelijk bestellen en snelle levering.

Voldoen 100% aan verwachting.
7 nov 2023
13 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Vriendelijk telefonisch contact gehad.

Helaas was de hoed te klein.
13 mei 2024
11 mei 2024

Prima service

Nieuwe vouwbare cap besteld!
11 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Ik had een hoed besteld, die bleek helaas veel te groot. Retour gestuurd en supersnel de retour betaling ontvangen. Top service.

Geen ervaring, niet gedragen
18 jan 2024

Mooie kwaliteit handschoenen
18 jan 2024

Snelle verzending

Goede kwaliteit handschoenen

Goed, accuraat en snel

Nog niet genoeg ervaring mee

Vlotte afhandeling

Voldoet aan de verwachtingen
8 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ondanks dat de hoed nog niet geleverd is, is het contact en de uitleg daarover bijzonder goed

De hoed is nog niet geleverd
8 okt 2023

in een woord prima!

voldoet aan de verwachting!
31 okt 2023

Echt vertrouwd

Maat was volgens meten goed
31 okt 2023
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Prima producten en uitgebreid assortiment.

Fijn zittende cap gekocht.
14 mei 2024

snelle levering