Hatland.nl- Logo - Beoordelingen

Hatland.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.764 beoordelingen in totaal

2 jul 2024
Ik ben zo blij met de hoed van Hatland, dit is echt de eerste keer, en ik ben al 71, dat ik een hoed heb die mij echt past. Alle hoeden en petten die ik tot nu toe binnen heb gekregen paste me eigenlijk nooit goed. Altijd moest ik ze stevig aandrukken in de hoop dat ze dan bleven zitten, maar deze maat 63 past perfect en zit heerlijk. De meeste hoeden die ik heb zijn van Stetson, maar die reageren nergens op als je vragen hebt. Deze was voor de zomer, maar voor de winter ga ik ook zeker op zoek bij Hatland. Mooi en snel, echt top.

24 jun 2024
Het artikel is snel geleverd maar de doos waarin de hoedendrager zat was ingedeukt/ gescheurd en zodoende was de hoedendrager ook vervormd en dat is jammer. Miss is het beter om en steviger doos te gebruiken voor t vervoer.

Beoordelingen voor Hatland.nl

Geïmporteerde beoordeling

Prima site, keuze en kwaliteit

Kwaliteit prima
Antwoord van Hatland.nl
Bedankt voor uw review! Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer welkom heten in onze webshop. Met vriendelijke groet,Team Hatland
19 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ruime keus en duidelijk overzicht om iets uit te zoeken en levering duidelijk aangegeven

Goede kwaliteit
19 sep 2023

Snel en goed

Goede levering
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Twee petten gekocht en bevallen goed een met de hand uit gewassen en blijft goed zitten 👍

Goed materiaal
18 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima kwaliteit zowel de winter- als de zomercollectie

zie hierboven

Goede service!

Lekker petje!
4 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Had maat te groot besteld. Mocht bij jullie prachtige showroom omruilen en werd zeer vriendelijk geholpen

Prachtige pet
4 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Goed assortiment, mooie materialen en prachtige kleuren. Prima en duidelijke info over bezorging.

Zie hierboven
21 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Veel keuze, snelle service en mooie producten!

Mooi product!
21 okt 2023
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mooie hoed en zeer snelle levering. Heel tevreden

Zit ook goed
17 mei 2024
Zeer prettig
Geïmporteerde beoordeling

goede producten en snel geleverd

helemaal oké

Goede service

Mooi product
23 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling

Was de eerste keer .De ervaring is prima.

Gewoon goed.

Top kwaliteit!

Zit lekker.
30 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Netjes telefonische te woord gestaan en verder een goede service en snel je geld terug na retour sturen!

Heren petje
Geïmporteerde beoordeling

Voor de derde keer een prachtige hoed gekocht. Kleur en maat zijn elke keer perfect pas👍🏼

Bucket hoed

Duidelijke webshop, snelle levering

Kerstcadeau
23 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

zeer positief, verzenden en verpakken, snel en goed,artikel teruggestuurd om te ruilen voor andere kleur, volgende dag ontvangen, 100 punten

kwaliteit!
23 mrt 2024