Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden932 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Ik heb al een paar keer diverse tijdelijke tatoeages besteld en ik blijf verbaasd hoe gaaf ze zijn en lang ze blijven zitten. Nu een vlinder besteld en deze wordt met de dag mooier ipv slechter. Zelfs de fijne lijntjes zijn nog steeds zichtbaar. (Vlinder op foto nu 4 dagen oud)

15 nov 2023
Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

15 nov 2023

Geen tattoos

28 mei 2024

Bestelling klopt niet.

Ik heb een bestelling gekregen, maar dit was niet allemaal goed. Er zaten verkeerde in het zakje. Probeer al 4 dagen te mailen via hun site, maar krijg het bericht niet verzonden. Niet bereikbaar
24 jun 2024
Hi Renate! Goed dat je even een review achterlaat zodat we het kunnen oplossen. Als je ons een email zou kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl zorgen we ervoor dat je de ontbrekende tattoos nog ontvangt. Groetjes, Luna
There is high chance this is a scummers shop. They send you you an email that you order is on its way but never deliver it and the customer service email never replied.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hello Inna, I just checked your order and I see we did send it to your address. I also checked your address in google maps and this looks fine. We're going to send you the package again. I think our Transport company lost it.. We send everything with Post nl. Could you let me know if you received the order? My personal email is rdehaas@tattoo-tijdelijk.nl

Niks te zien

Ik heb de tattoo aangebracht zoals beschreven, maar helaas was er niks zichtbaar-ook de volgende dagen niet. Erg jammer, ik had mij er juist op verheugd
2 mei 2024
Hi Carola, De tattoo heeft warmte nodig om door te komen. Je kunt dit natuurlijk zelf motiveren maar het kan ook iets langer duren voordat de tattoo door komt. Fijne dag!💕
23 apr 2024
De tatoo is slecht zichbaar, en vervaagt zeer snel. Tenminste degene op mijn vinger. De andere heb ik nog niet uitgeprobeerd.
2 mei 2024
Hi Anouk, Tatoeages op de vingers vervagen altijd iets sneller. Dat is op meerdere plekken zo. Dat hoeft niet altijd zo te zijn maar de kans is er wel. Wij hebben dit op onze website vermeld bij de faq. Handig om te weten voor je andere tatoeages. Het is dus zeker wel mogelijk maar ze vervagen wel sneller door de huid! Groetjes❤️
27 mei 2024
Te weinig tattoo's binnen gekregen. Meerdere berichten gestuurd geen reactie en geen oplossing. Erg slechte service
17 feb 2024

Jammer

Teleurgesteld....tattootje was echt megaklein je ziet er bijna niks van. Zal niet nog een x bestellen.
9 jun 2024
Ik heb nog niks ontvangen! Inmiddels 4 dagen geleden er werd geadverteerd met 2 dagen levertijd.
24 jun 2024
Hi Leon, Als het weekend eroverheen gaat tellen deze dagen helaas niet mee. Dan wordt er geen post bezorgd door PostNL. Ik hoop dat je het ondertussen hebt ontvangen!😁
19 mei 2024
Tattoo kwam helemaal beschadigd aan. Klacht via mail en Instagram maar helaas geen reactie.
9 jul 2024
Oh dat is niet hoe het hoort! Zou je een email kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl dan zorg ik ervoor dat ze de bestelling nog een keer opsturen ❤️
23 mrt 2024
Zeer slecht te zien na aanbrengen en drogen volgens beschrijving. Zonde van het geld.
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Farfau, de tattoos is na het aanbrengen inderdaad nog heel licht. De gedurende 36 uur kleurt hij mooi zwart en krijg je het resultaat zoals je gewend bent van ons. Zou je deze foto's ook kunnen delen met ons. We zijn benieuwd hoe de vlinder bij je staat! Leuke plek ook op de pols😊