Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden932 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Ik heb al een paar keer diverse tijdelijke tatoeages besteld en ik blijf verbaasd hoe gaaf ze zijn en lang ze blijven zitten. Nu een vlinder besteld en deze wordt met de dag mooier ipv slechter. Zelfs de fijne lijntjes zijn nog steeds zichtbaar. (Vlinder op foto nu 4 dagen oud)

15 nov 2023
Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

18 apr 2024
Super blij met deze tattoos, zo heb je meteen een beeld bij wat je eventueel echt kan gaan zetten. Mijn afspraak staat al!
2 mei 2024
Aaaah heel leuk om te horen!❤️
23 dec 2023
Wordt altijd snel geleverd en de tattoos zijn leuk en blijven zo’n tien dagen zitten. Leuk voor een speciale gelegenheid.
Het gemakkelijk bestellen, de snelle bevestiging op de mail en de goede levering binnen de aangegeven tijd.
30 mrt 2024
Fijn om te weten Nicole! Bedankt voor je review. Heb je ook al een kijkje genomen in onze loyalty club? Je spaart namelijk automatisch punten en je 1e beloning is een gratis tattoo die je al vrij snel vrijspeelt. Groetjes, Luna❤️
28 mei 2024

Aandachtspuntje

Ik mis juist nog een bevestiging met overzicht van je bestelling en betalen voor de rest geen opmerkingen
De kwaliteit is heel goed en het uiteindelijke resultaat is super mooi en het blijft ook echt lang zitten.
Lieve reactie!💕
17 nov 2023
Heel gemakkelijk te plaatsen. Waterproof, en in minder dan 24u had ik precies tattoos erbij😅 ik ben blij
Goede service. Verzending is snel en soepel. Het is heel fijn de tattoos al zo snel in huis te hebben.
26 mei 2024
Snelle levering, goede communicatie!! Kwaliteit van de tattoos zijn erg goed!! Echte aanrader!!
27 mei 2024
Heel blij mee! Veel mooier dan verwacht. Zit er net 4 dagen op maar ziet er echt nog goed uit.
Leuke tattoo.s blijven best lang zitten mooie keuze en veel Maar mis wel tattoo.s voor heren
30 mrt 2024
Leuk dat je een review plaatst. We hebben een aantal unisex ontwerpen op de website staan. Fijn paasweekend🐥❤️
Super mooie tattoos die enkel weken blijven. Levering kan wel niet zo goed opgevolgd worden

De tattoo vaagt

De tattoo is snel zichtbaar, maar vaagt een beetje uit op een gegeven moment
2 mei 2024
Hi Mies! Dat is gekomen door het aanbrengen. De dunne lijntjes kwamen pas later door omdat die heel dun waren vervaagt. Misschien iets te lang of te nat gemaakt?🤔
31 mei 2024
Blijft zoals beloofd zeker 14 dagen zitten en super snelle levering !
7 jun 2024
Dankjewel🥰
RF
Rita F.
Kortenhoef
11 feb 2024
Mooie tijdelijke tattoo Voor een klein prijsje En snelle verzending
31 mrt 2024
Dankjewel Rita, Er gaan nog heel veel leuke ontwerpjes aankomen de komende tijd💕
25 dec 2023
Veel keuze enkel was het hondenpootje dat ik graag wou uitverkocht
13 mei 2024

Goede ervaringen

Het is een prima product en ik heb goede ervaringen ermee, top!

Geweldig 🤩

Ben erg blij met mijn namaak tattoo en ga zeker meer bestellen
30 mrt 2024
ahhh heel leuk! Na je 1e bestelling ben je automatisch lid van onze loyalty club en spaar je punten voor gratis nieuwe tattoos. Dat gaat al vrij snel dus zeker de moeite waard om naar te kijken! Groetjes Luna❤️
1 mei 2024
Snelle en goede levering, na 12 uur al goed zichtbaar
2 mei 2024
Hi! Leuk dat je een review achterlaat en dat de tattoo al na 12 uur zichtbaar is. Dat komt door de warmte dit motiveert de tattoo om sneller te ontwikkelen😊
Mooie tattoos en lang houdbaar, correcte levering
Dankjewel Nathalie. Altijd fijn om te horen😘
30 mei 2024
Erg mooi ben er blij mee. Snelle bezorging
7 jun 2024
Fijn om te horen!❤️