Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden932 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Ik heb al een paar keer diverse tijdelijke tatoeages besteld en ik blijf verbaasd hoe gaaf ze zijn en lang ze blijven zitten. Nu een vlinder besteld en deze wordt met de dag mooier ipv slechter. Zelfs de fijne lijntjes zijn nog steeds zichtbaar. (Vlinder op foto nu 4 dagen oud)

15 nov 2023
Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

28 jan 2024
SCAM!!! Ik heb niets ontvangen en ze reageren daarna niet op mails. Niet doen dus!!!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
oh Marthe wat jammer dat je het zo ziet💔 Ik heb zojuist zelf jouw emails opgepakt van afgelopen weekend. In het weekend is onze klantenservice niet aanwezig. We hebben jouw bestelling 46259 een half uur geleden wederom opgestuurd naar je! Groetjes, Luna
10 nov 2023
Nooit mijn bestelling ontvangen en krijg ook geen contact met de klantenservice
16 nov 2023
Hi Isabel! Goed dat je even een berichtje hier stuurt! Ik kreeg je email namelijk niet terug gevonden in onze mailbox. Ik heb meteen je bestelling erbij gepakt en ik zie geen rede waarom het niet is aangekomen. We sturen de tattoos nogmaals naar je op. Geniet ervan and enjoy your new look✨
13 apr 2024
Dunnere lijn dan ook de foto en blijft heel.licht van kleur. Ook na 12-24 uur
2 mei 2024
Hi Nancy, De tattoos worden donkerder door de warmte. Dan kan je denken aan lichaamstemperatuur, De zon of bijvoorbeeld met een föhn. Het kan ook zijn dat de tattoo pas na 3 dagen helemaal goed is doorgekomen
9 mei 2024
Niet op tijd geleverd. Volgende keer bestel ik ergens anders.
31 dec 2023
Ik heb mjjn bestelling nog steeds niet ontvangen helaas!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Mirjam! Ah wat balen zeg... Goed dat je even een berichtje hier stuurt! Met de feestdagen zit er soms een vertraging op de verzending. Maar ik laat jou niet nog langer wachten hoor! Ik zal ervoor zorgen dat de tattoos nogmaals jouw kant op komen en je mag de 2e verzending ook gewoon behouden hoor. Voor het lange wachten :D Geniet ervan and enjoy your new look✨
21 jun 2024
Niet geleverd en krijg geen reactie op mail
24 jun 2024
Hi Jee! Ik heb zojuist onze email gecheckt en ik zie geen email terugkomen van jou. Zou je een mail kunnen sturen naar klantenservice@tattoo-tijdelijk.nl de volgende keer? In je review staat ook een bestelnummer vermeld dus ik zal ervoor zorgen dat mijn collega's de bestelling nog een keer naar je opsturen. Je hoeft dus niks te doen voor nu 😁
10 jun 2024
Nog niks binnen ze zeggen 1 a 2 werkdagen
27 okt 2023
Ik heb de bestelling niet ontvangen
25 dec 2023
Ik heb de bestelling nog niet
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Inky! Goed dat je even een berichtje hier stuurt! Met de feestdagen zit er soms een flinke vertraging op de verzending. Maar ik laat jou niet nog langer wachten hoor! Ik zal ervoor zorgen dat de tattoos nogmaals jouw kant op komen en je mag de 2e verzending ook gewoon behouden hoor. Voor het lange wachten :D Geniet ervan and enjoy your new look✨
17 mrt 2024
Ik heb niks ontvangen !!
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Ryanne, Goed dat je het even laat weten. Ik heb direct contact opgenomen met ons magazijn en ze sturen de bestelling nog een keertje naar je op! ❤️ Ik ben bang dat Post nl het kwijt is geraakt maar dat gebeurt wel eens. Ik hoop dat ik je zo goed heb verder geholpen en nog een fijne dag! Groetjes, Luna
MV
Maartje v.
Leeuwarden
10 mrt 2024
Werd niet zichtbaar
Antwoord van Tattoo-tijdelijk.nl
Hi Maartje, Jammer dat het niet zichtbaar was geworden. Zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice? Zij helpen je verder met instructies en sturen uiteraard een nieuwe tattoo op!❤️
12 mei 2024
Niks ontvangen