Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden932 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Ik heb al een paar keer diverse tijdelijke tatoeages besteld en ik blijf verbaasd hoe gaaf ze zijn en lang ze blijven zitten. Nu een vlinder besteld en deze wordt met de dag mooier ipv slechter. Zelfs de fijne lijntjes zijn nog steeds zichtbaar. (Vlinder op foto nu 4 dagen oud)

15 nov 2023
Toen ik bestelde, kreeg ik al geen bevestigingsmail. Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn tattoo’s onderweg waren maar nooit een link om mijn pakketje te tracen. Het zou 2 werkdagen duren voor de tattoos toekwamen, maar ik heb ze nog steeds niet ontvangen. Ik heb dan verschillende keren contact opgenomen met tattoo tijdelijk (via verschillende kanalen), maar geen antwoord.

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

17 jul 2024
30 jun 2024
18 jun 2024

Gewoon doen!!

24 jun 2024
Lieve review Patricia! Dankjewel🥰
8 jun 2024

Super tevreden over de klantenservice en de producten🩷

Ik ben super tevreden over de tattoo’s ben er super blij mee het blijft lang zitten. En met douchen laten er ook geen stukjes af etc. Ik had een foutje gemaakt in mijn postcode vanwege n verhuizing. Hiermee super fijn geholpen en mijn pakketje gewoon bij mij aangekomen. Ik heb geen dingetjes wat er mogelijk verbeterd kunnen worden misschien wel een leuk idee om wat grotere tattoo’s toe te voegen aan het arsortiment. Ik wil namelijk zelf graag mijn hele onder arm vol dus misschien is het mogelijk om wat grotere tattoo’s toe te voegen🩷
24 jun 2024
Aaah hele lieve review Lieke!🥰
28 okt 2023

Het was een snelle bezorging

Het was een snelle bezorging. Door sommige reviews was ik bang dat het of niet aan zou komen of dat het heel lang zou duren. Toch de gok genomen om te bestellen en ik was blij verrast! Ik ga zeker nog meer bestellen! Ik heb de tatoeages nog niet uitgeprobeerd maar wat ik nu kan zien lijkt het mij wel goede kwaliteit. Ik ben helemaal fan van de mini tatoeages en hoop dat deze collectie ook verder wordt uitgebreid!❤️ Ook de gratis tatoeage was erg mooi! (De vlinder heb ik gratis gekregen)
17 mei 2024

Actie 3+1

Er was een actie van 3+1. Ik heb 3 tattoos besteld en ontving er ook 3 ipv 4. Uiteraard had ik zelf kunnen bedenken dat ik er 4 in mijn winkelwagen had moeten doen en dat het verrekend zou worden, maar ik een goede service hadden jullie ook even contact op kunnen nemen. Dat vind ik een beetje jammer, maar verder tevreden over aankoop en levering.
30 dec 2023

Inmiddels ontvangen

Vandaag dubbel pakketje ontvangen, de verloren envelop is blijkbaar gevonden bij postnl. Zag er wat gehavend uit, maar het zit goed verpakt gelukkig. En de nieuwe die opnieuw verzonden is. Tattoos zelf zijn goed. blijven, wanneer het niet te warm is, soms bijna 3 weken zitten voordat ze lelijk worden.
28 mei 2024

Langere wachttijd

Ik dacht dat het nooit ging toekomen en ze waren niet te bereiken via de klantendienst ( niet via mail en ook niet telefonisch). Uiteindelijk wel toegekomen, maar wel veel langer moeten wachten dan op hun site vermeld staat.
8 jul 2024
Hi Mario! Bedankt voor je review. Het kan soms wel eens gebeuren dat PostNL een kleine vertraging oploopt en in het weekend wordt geen post geleverd. Fijn om te horen dat de tattoos uiteindelijk nog zijn toegekomen xxx
26 mei 2024
Ik had 3 tattoo’s besteld, waarvan 1 amper zichtbaar is geworden. 1 andere is de helft duidelijker dan de andere helft. Ik had er wat meer van verwacht. Wat was er goed, makkelijk aan te brengen. Mooi verpakt!
7 nov 2023
De tattoo ontwerpen zijn uniek! En zit voor ieder wat wils tussen. De verzending is super snel en top geregeld. Al voor de 2e keer nog maar besteld, maar komen zeker meer bij in de toekomst 😉!
20 apr 2024

Zeer tevreden

Hele fijne manier om te beslissen of je een tattoo permanent wil laten zetten en op welke plek. Na ongeveer 1,5 dag waren de tattoo’s goed donker en blijven met dagelijks douchen goed zitten.
2 mei 2024
Hi Sharon❤️ Lief dat je een review plaatst! De tattoos zijn inderdaad waterbestendig. Super handig nu het lekkere weer eraan komt.
18 mei 2024

Vervaagd snel

Na 1 dag werd de tatoo mooi zwart. Na 1 dag begon het al te vervagen. Nu is het dag 4 en de tatoo is nog maar licht te zien. Verder ben ik er blij mee. Het opbrengen ging ook makkelijk.
23 apr 2024

Bestelling

Ik kreeg snel mijn bestelling. Ik bestelde 3x mijn geboorteboom. Die kleurt mooi op mijn huid. Ik bestelde ook 3x de dubbele vlinder. Maar die is niet zo duidelijk zichtbaar. Jammer.
2 mei 2024
Hi Saskia! Jammer dat de vlinders minder goed pakken. Dat heeft te maken met het aanbrengen van de tattoo en vervolgens de warmte. Door warmte ontwikkeld de tattoo sneller en krijg je de mooie zwarte realistische kleur. We hebben al contact gehad over de email en ik weet zeker dat de andere vlinders net zo mooi intrekken als het bloementje

Gewoon top

Makkelijk aan te brengen. Duidelijke instructies. Goede prijzen. Ze zien er enorm leuk uit. Goed alternatief als je geen permanente tattoo wil. Nu kan ik elke keer iets anders kiezen
12 mei 2024
Superleuke tattoos! In het begin dat ik ze plaatste vroeg ik me af of het wel echt zichtbaarder zou worden, ja dus! Superleuk resultaat. Hoop dat er snel nog meer opties bij komen!
26 okt 2023
Helemaal top! Pakketje staat in twee dagen voor je deur Tattoos zijn makkelijk aan te brengen en zien er leuk uit. Je krijgt zelfs een extra tattoo!! Waar ik altijd blij van word

Tatoeage

Mooie fijne tatoeages. Tatoeages zijn net echt. Enige puntje is dat tatoeage langer moet intrekken, op de foto te zien dat tatoeage slecht is ingetrokken deze keer.
Hele leuke kleine tattoo's en blijven heel lang zitten. Vooral om te kijken om uiteindelijk een echte te laten zetten is een heel goed alternatief.
31 mrt 2024
Fijn om te horen!❤️
5 jun 2024
Ideaal om aan mijn dochter te geven om eerst uit te proberen voordat ze een echte tattoo laat zetten 😅 Lekker veel keus en snel verzonden.
7 jun 2024
ahh dankjewel voor je lieve review!
28 mei 2024
Superleuk resultaat! Doet wat het zegt 😃 duurt even voordat het zichtbaar is, maar dan is je tattoo goed zichtbaar. Leuke reacties op gehad