Lazamani.nl- Logo - Beoordelingen

Lazamani.nl

486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden691 beoordelingen in totaal

Ik was erg blij met de service, de kwaliteit van de schoenen en de vrolijke doos waar ze in zaten. Iets minder blij was ik met het tarief van het retourneren. Het laarsje sneedt in mijn voet bij de overgang van leer naar stof en ik durfde het niet aan. Omdat de retourneringskosten (ik snap dat het niet gratis is!) bijna EUR8,- bedragen, denk ik niet dat ik opnieuw bestel. Kwaliteit van de laarsjes was ik serieus verbaasd over. Ze sneden wel (ik heb dramavoetjes) maar wat een mooi spul.
AR
Astrid R.
Barendrecht

12 jul 2024
Ik had een kleine berg sandalen besteld en heb ze allemaal weer terug gestuurd. Kwaliteit is oké (maar heb nog geen schoenen van jullie, dus weet niet hoe de kwaliteit op den duur is). Van het paar schoenen waar ik mij het meest op verheugde was de leest zó afwijkend (te smal en ik had een extra paar tenen aan mijn tenen kunnen plakken) dat ik ineens begreep waarom ze nog op veel plaatsen te koop waren. Daarbij komt dat ze er heel anders uit zagen dan op de foto en veel minder leuk waren. Verder lijkt jullie leest niet bij mij te passen, maar daar zijn jullie niet de enigen in, het breedste gedeelte van mijn voet zit bij mij dichter op mijn hiel dan bij jullie zool waardoor mijn voet over de zool uitsteekt. Als er bandjes op de die plek zitten zou het nog te doen kunnen zijn, maar de schoen voelde niet stevig genoeg aan om dat risico te nemen en ik geef niet graag geld uit aan iets dat eigenlijk niet past, zeker wat schoenen betreft.

Beoordelingen voor Lazamani.nl

Goede levering vlgs afspraak
Antwoord van Lazamani.nl
Heerlijk om te horen dat alles volgens afspraak is gegaan! Niets beter dan een belofte die wordt waargemaakt, toch? Geniet volop van je nieuwe Lazamani aanwinsten en laat elke stap vrolijkheid verspreiden! 😊👡
21 apr 2024
Mooie site, goede service!
Besteld en snel geleverd.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je bestelling snel is geleverd! 😄📦✨
IN
I N.
Niederlande
Fijne en snelle levering.
20 sep 2023

Snelle, nette levering.
13 jan 2024
Prima zoals verwacht
Antwoord van Lazamani.nl
Dank voor je vijf sterren review. Hopelijk heb je veel plezier met je producten.
8 mei 2024

Top service!!!!
16 apr 2024
snelle levering
17 apr 2024
Heerlijk om te horen dat de levering snel was! Bij Lazamani doen we ons best om ervoor te zorgen dat je niet lang hoeft te wachten op je nieuwe favoriete schoenen. Geniet ervan! 😊👟 #SnelEnStijlvol #LazamaniFun
12 sep 2023
Snel geleverd
Snel bezorgd
9 sep 2023
Snel en goed
18 okt 2023
Dank voor je snel en goede review :)
6 mei 2024
Alles prima!
7 mei 2024
Dank voor je mooie review!!
NB
Neel B.