Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.405 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

11 okt 2023
13 okt 2023
10 okt 2023
Goedemiddag, wat jammer dat u niet geheel tevreden met ons bent. Wij horen graag hoe wij u van dienst kunnen zijn!
8 okt 2023
2 okt 2023
30 sep 2023
29 sep 2023
26 sep 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent!
26 sep 2023
Bedankt voor uw review. We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen. We hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn
26 sep 2023
Hartelijk dank voor deze positieve recensie. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
GH
G. H.