Podobrace.nl- Logo - Beoordelingen

Podobrace.nl

2.064 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.405 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Op zoek naar een ergonomische bureaustoel kwam ik bij podobrace.nl terecht. Heb een bureaustoel met vele verstelmogelijkheden gekocht. Met behulp van de handleiding was ie snel en eenvoudig in elkaar te zetten. Ben heel tevreden! Zag toen ook de grote verscheidenheid aan braces op de webside. Heb al enige jaren last een versleten linker schouder. Vond er aan de hand van de beschrijvingen een naar mijn idee een geschikte schouderbrace. Aangeschaft en ben ook hier heel tevreden. 't Was even wennen, maar de brace ondersteunt mijn schouder zo goed dat ik wel de brace voel maar niet de zeurende pijn in het schoudergewricht. Dus twee keer heel tevreden 😃👍
BS
Bert S.
Goor, die Niederlände

Ik heb een mooie bureaustoel besteld, en deze werd snel geleverd. Al snel na het uitpakken bleek dat de rugleuning op meerdere plaatsen kapot was (diepe scheuren in de bekleding). De klantenservice die ik toen meteen meldde, vond dit niet zo spannend, ik moest foto's sturen en daarna zou ik 'misschien vandaag of anders later in de week' horen wat voor oplossing ze me zouden bieden. Ik kreeg vrij snel een antwoord van de klantenservice, maar was niet zo tevreden met de oplossing die in eerste instantie werd geboden: of ik 15% korting op die stoel wilde? Als ik dat niet goed vond, mocht hij geruild. Ik wilde echter geen van beide: ik vind 15% korting op een stoel die zodanig beschadigd was dat ik hem niet eens gratis zou willen hebben veel te weinig, en omdat het materiaal blijkbaar zo kwetsbaar is van dit type stoel, hoefde ik hem ook niet zo nodig te ruilen. Er volgde weer een gesprek met de klantenservice met mijn vraag of hij misschien ook gewoon terug mocht, en dat ik dan mijn geld terugkreeg? Dat mocht ook - had dat dan meteen aangeboden... ;) Gelukkig had ik al snel een (gratis) retourlabel en wilde mijn vaste DHL punt wel zo'n grote doos in ontvangst nemen.

Beoordelingen voor Podobrace.nl

22 sep 2023
WB
20 sep 2023
17 okt 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Inderdaad hebben wij ook hele zolen in ons assortiment. Mocht u advies willen, aarzel dan niet om contact op te nemen want we helpen u graag verder.
EG
e G.
alkmaar
Retourneren was lastig want kreeg label niet in mail. Na bezoek aan afgiftepunt onverrichter zake weer naar huis. Gebeld naar klantenservice. Daar correct geholpen en alsnog label gekregen. Opnieuw naar afgiftepunt alwaar het pakket nu wel in ontvangst werd genomen. Helaas na 30 uur nog geen bevestiging van afgifte in mij mail. Wellicht weer iets verkeerd gegaan. Het zal mij benieuwen of ik mijn geld terug krijg. Ik heb geen bewijs gekregen dat ik het pakket heb afgegeven want dat krijg je in je mail. Behalve als je het niet krijgt ??
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat spijtig dat de retourzending moeizaam ging. Onze excuses hiervoor. Iedereen die zijn retour via onze website aanvraagt krijgt een track en trace. Zo zijn alle retourzendingen te traceren. Wij hebben dit direct bij uw retourzending nagekeken en zien dat deze vanochtend in ons magazijn is aangekomen. Wij krijgen meerdere retourzendingen binnen in ons magazijn. onze retourafdeling zal naar verwachting uw retour volgende week verwerken. Omdat wij u niet langer willen laten wachten hebben wij zojuist uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening. De terugstorting verloopt voor uw veiligheid via Multisafepay, dus dit kan een aantal werkdagen duren. Op uw bankafschrift wordt de bijschrijving vermeld onder: MultiSafePay by Podobrace. Wij hopen u naar tevredenheid geholpen te hebben.
24 okt 2023
Ik heb een klapvoet. Jaren geleden heb ik een brace aangeschaft, ongeveer als die u mij stuurde. Deze voldeed goed. Ook onder de knie was een band , vandaar liep het elastiek via de enkelband naar het plaatje onder mijn veters. Op den duur werd het elastiek slap en nergens was zulk stevig elastiek te vinden. Nu gebruik ik een stevige brace (van metaal?) met een klem en klittenband onder de knie. Lastig met broeken, die moeten ruime pijpen hebben. Jammer, de brace die u mij stuurde was waardeloos voor mij.
24 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat spijtig dat de brace niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij zien dat wij inmiddels uw brace retour hebben gekregen en uw aankoopbedrag hebben teruggestort. Omdat niet elke klacht en lichaam hetzelfde is kunt u bij Podobrace zonder problemen de producten uitproberen en weer retourneren. Mocht u nog vragen hebben over een alternatief product dan staat ons team uiteraard voor u klaar!
17 feb 2024
Slechte kwaliteit strassburg sok. De pasvorm is te ruim mt 35 - 38 besteld (ik heb mt 38). Het klittenband voor om de kuit heen is te lang en kriebelt. Ik heb deze sok gekocht vanwege de lovende reviews, maar ik ben er bedrogen uit gekomen. Ik heb intussen mijn geld teruggekregen, maar dat verandert mijn mening over dit product niet. Mijn beoordeling gaat dus over het product, niet over de service
Antwoord van Podobrace.nl
Fijn om te horen dat u inmiddels uw aankoopbedrag teruggestort heeft gekregen. Wij hopen de volgende keer u weer van dienst te mogen zijn!
13 okt 2023

Voldoet m.b.t. klachten, maar in gebruik minder fijn draagcomfort

Met de duimbrace om heb ik geen pijnklachten meer, en dat is belangrijk. Maar ik vind de duimbrace erg 'groot/massief' in vergelijking met mijn vorige 'simpele' brace, die helaas niet meer verkrijgbaar is. De brace kan niet door alle mouwen. Ook jammer dat deze duimbrace geen los 'handschoentje' heeft wat je apart kunt wassen.
17 okt 2023
Dank voor het delen en spijtig om te vernemen dat de brace niet naar wens is. Mocht u niet tevreden zijn met de brace dan mag u deze uiteraard retourneren.
16 okt 2023
Mijn laatste bestelling is van ongeveer een maand terug. Als ik daarop reageer gaat mijn klacht naar de klantenservice. Wat heb ik daaraan? Krijg geen bericht. De door mij bestelde spatadercreme heb ik dus nog steeds niet binnen. Ik kijk op het nummer, maar geen respons Hoop dat u het uitzoekt.
17 okt 2023
Dank voor het delen van uw ervaring. We hebben uw gegevens nagekeken en helaas niet dat er is geprobeerd om contact met ons op te nemen. Daarnaast bieden wij geen crème in ons assortiment en heeft u bij ons een brace besteld, welke volgens onze gegevens al is toegekomen. Mocht de deze niet in ontvangt hebben kunnen nemen dan vernemen wij dit uiteraard graag, zodat we u kunnen helpen bij het vinden van een passende oplossing.
3 mei 2024

Producten op de site beschikbaar?

Producten op de site beschikbaar. Uiteindelijk krijg je bericht dat het niet op voorraad is. Kan gebeuren. Week later nog niets. Weer mailen. Krijg korting deze wordt niet betaald. Weer bellen. Ze maken her in orde. Dat klopt maar ik wacht nog steeds op mijn brac

Werk aan de winkel

Waarom zetten jullie dat iets in voorraad is als dat niet zo is. Duimbrace rechts besteld sedert 12 januari 2024 vandaag 24 januari 2024 nog steeds geen duimbrace. Sorry dit is geen service, als ikzelf niet informeer hoor ik niets van jullie.
Antwoord van Podobrace.nl
Bedankt voor uw review. Inderdaad hebben wij de nieuwe lichting nog niet mogen ontvangen. Onze oprechte excuses dat wij u hier niet verder van op de hoogte hebben gehouden. Wij hebben u een mail gestuurd met een alternatief product. Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet. Update: Fijn dat wij u een alternatief product hebben kunnen aanbieden die direct leverbaar was. Wij hopen dat deze brace naar wens is!
AM
André M.
Hoeilaart
5 mei 2024
Podibrace besteld en nog steeds niet ontvangen onder voorwendsel systeemfout provider, wat dat ook moge betekenen. Ligt de fout echt bij provider of is men me hier een blaasje aan het wijsmaken. Feed back heel summier en ongeloofwaardig....
8 mei 2024
Bedankt dat u de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over uw ervaring bij ons. We vinden het zelf ook enorm spijtig dat wij niet aan de leverbelofte konden voldoen, onze oprechte excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels de nieuwe lichting binnen en uw bestelling is verzonden. Als het goed is heeft u een track en trace ontvangen via de mail zodat u uw bestelling kunt volgen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Op 22februari 2024 een bestelling geplaatst en tot op heden 5maart nog niets ontvangen Misschien niet de schuld van Podobrace maar in plaats van te verzenden met DHL zou ik met Postnl verzenden nog nooit problemen mee gehad
Antwoord van Podobrace.nl
Goedemiddag, wat enorm spijtig dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien dat er al 2 keer mailcontact met u is geweest. Wij hebben u gemaild om u aan te bieden om uw bestelling opnieuw te versturen omdat het erop lijkt dat uw bestelling blijft steken op het sorteercentrum van DHL. Graag vragen wij of uw adresgegevens kloppen zodat wij nogmaals uw bestelling kunnen versturen. Wij zien graag uw reactie tegemoet, onze excuses voor het ongemak.
19 mrt 2024
Het product dat ik had besteld was niet goed (verkeerde onderdelen). De klantenservice was niet erg vriendelijk en ik heb betaald voor de retour, wat vervolgens niet werkte (geen label). Dus al met al; zeer teleurstellend.
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en wat spijtig om te vernemen. We hebben uw gegevens nagekeken en zien inderdaad dat uw bestelling als retour is verwerkt en het aankoopbedrag is inmiddels teruggestort. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u zelf voor de retourzending betaald. Kunt u wellicht een foto van het aankoopbewijs naar info@podobrace.nl onder vermelding van uw ordernummer mailen? We helpen u graag om dit op te lossen.