www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.002 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Totaal onbereikbare klantenservice

Na afzuigkap filters besteld te hebben bleken deze niet goed te passen. Na per email dit te hebben aangegeven en na 14 dagen nog geen antwaard ontvangen te hebben ben ik het wel zat. Ook Telefonisch totaal onbereikbaar, via Chat alleen door een chatbot automatisch gegenereerde antwoorden waar je niets aan hebt.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
20 apr 2024
Echt ruk Geef je aan geen mails te willen ontvangen en toch krijg je weer van die revieuw mails. Kansloos en echt waardeloos dat de wens van een consument niet word gerespecteerd. Bij een supermarkt rent de caissière toch ook niet achter je aan om te vragen hoe je hebt ervaren hoe zij de producten scande?
22 apr 2024
16 mrt 2024
Telefonisch contact is niet mogelijk. Zonder iemand te hebben gesproken werd het gesprek n totaal 4x beëindigd, na eerst ca. 30 min. In de wacht te hebben gestaan. Ook de belofte voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis wordt niet waargemaakt. Pas na 3 dagen werd het bij een afhaalpunt afgeleverd.
GE
14 jan 2024
Via internet 2 koolstoffilters Gaggenau besteld en 119,90 betaald! Bij levering bleek er 1 koolstoffilter in de doos! Telefonisch slecht en onbereikbaar. Nu moet ik een foto sturen van de doos (had ik al gedaan). Nog steeds geen reactie, vind het zeer onjuist hoe tot nu toe de service is!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Als je een afzuigkapfilter besteld geven ze je in eerste instantie een levertijd aan,maar je krijgt iedere keer nieuwe mail met veel latere leverings datums dat er op neerkompt dat je minstens 1maand wacht op je art,dus deze leverings termijnen zijn gewoon onacceptabel in deze tijd .
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Halo al 2 mails gestuurd en gebeld en krijg ze niet aan de lijn ,voor de levering geef ik 5 sterren want dat was zeer vlug maar voor dienst na verkoop is het 0. jullie kunnen de mail beantwoorden op wat er gevraagd word ,maar dat is niet gebeurd .graagveens nakijken aub Mvg nancy
28 okt 2023
Het product is goed en de termijn waar binnen het geleverd werd ook. Mijn bezwaar is eigenlijk de verpakking: Een gigantische doos voor filters die 1 cm dik zijn. Wat een verspilling en dan ook nog meer dan € 5,- verzendkosten. Had dat niet als brievenbuspost gekund?
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ik heb mijn bestelling nog niet mogen ontvangen omdat er bij het ophalen in de pakketautomaat van postnl iets misging. Pakket was niet aan mij gericht met een voor mij onbekende afzender. Ik kan het artikel dus ook nog niet beoordelen. MvrGr. Nicolette Reijner
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Zeer slechte klantendienst. Er werd een verkeerde filter geleverd maar op de bestelbon en mijn factuur stond wel mijn noodzakelijke filter! Intussen is dit 5 dagen geleden en krijg ik geen uitleg en ook nog steeds geen nieuwe (correcte) filter gezien....
29 apr 2024

Nette afhandeling.

Het verkeerde product was geleverd, maar dat is netjes opgelost. Wat beter kan is de verpakking. De 2 stoffen filters zaten in een grote doos met vulmateriaal. Dat had gemakkelijk in een envelop via de brievenbus gekund. Wat een verspilling!
14 apr 2024

Meer klantgerichtheid

Het zou fijn zijn als er meer betrokkenheid is en men meer moeite doet om de geschikte filter aan te bieden. Daarnaast ben ik benieuwd wanneer het bedrag teruggestort wordt voor de foute filters die retour zijn gegaan.
JD
J d.
Nieuwe Niedorp
ik kan pas goed oordelen als u mijn retourzending correct hebt verwerkt . door de grootte keuze van de filters had ik per ongeluk op de verkeerde gedrukt. dus als ik hiermee goed word geholpen zal de waardering stijgen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ik heb maar 1 in plaats van de 3 bestelde filters ontvangen. De servicedesk is niet bereikbaar hoewel op de site staat dat ze bereikbaar zijn. De chatbot is onduidelijk en onhandig in gebruik. Dus voor nu erg slecht

Niets ontvangen

Na meer dan een week nog niets ontvangen en niets vernomen van klantendienst betreffende ons besteld product. Via tracking code ook geen enkele beweging bij de bestelling te zien. Graag meer communicatie!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ik heb Novi filters besteld; zijn namaak en andere maat dan origineel. Maat is ook anders dan op de site staat. Klacht ingediend maar krijg geen bericht binnen de 3 dagen die ze zelf opgeven... .
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
vrijdag bevestiging met mail dat pakje is aangekomen. vrijdag niks van waar, zaterdag geweest weer niks, maandag geweest gesloten ondanks de uitbater zei van maandag te komen zien.wat een klucht.
16 nov 2023
Ik had de verkeerde filter besteld. Daarna meteen weer een volgende besteld. En de eerste retour gedaan. Maar helaas het geld van de geroutineerde filter nog niet terug ontvangen.
17 nov 2023
Met mijn bestaande account kon ik niet betalen. Ondanks mail-contact geen antwoord op mijn vraag gekregen. Vervolgens een bestelling gemaakt met een ander e-mailadres wat wel lukte.
6 mei 2024
Het pakket is door PostNL niet geleverd op het afleveradres. Hebben ook niet aangebeld!!!! Heb heel de middag zitten wachten! 😡 Kreeg een mail om hetzelf te gaan ophalen!!!??? 🤬
30 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen hoe het afleveren van het pakketje is afgelopen. Helaas hebben wij niet in de hand hoe PostNL de leveringen doet. Wij hopen dat het product in goede orde is geleverd en naar je wensen voldoet. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Foutje.

Wegens een fout in het bezorgadres zijn de filters tot op heden niet geleverd. Het exacte adres is : Opvoedingstraat 41 bus 1. Kunnen jullie dit rechtzetten ! Dank bij voorbaat.
6 mei 2024
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Op de Track&Trace staat dat het bij de buren is afgeleverd: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STUZT756048990-NL-6001VX?language=nl Is dit niet het geval, dan gaan wij het voor je oplossen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenserivce