www.afzuigkapfilterwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

www.afzuigkapfilterwinkel.nl

3.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.002 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.afzuigkapfilterwinkel.nl

9 mrt 2024
ik heb een week geleden dingen besteld en nog helemaal niets ontvangen ,maar ook geen bericht dat t al ingepakt is, laat staat verzonden is. Doe hier maar eens wat mee!!!!
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

De filter Philips

De filter die u verkoopt is 1) geen origineel product van Philips 2) zeer slecht van kwaliteit: zie foto tussen mijn oude filter van Philips en uw exemplaar aan 59 euro!
24 dec 2023
Een week na bestelling nog geen filters ontvangen, ook nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer deze geleverd zullen worden. Absoluut niet tevreden!!!
18 apr 2024

Retour zenden

Levering uitstekend maar het retour zenden is een drama. Ondanks dat mijn retour.aanvraag accepteerd is wacht ik.nu al 3 dagen op mijn retour formulier
19 apr 2024
RK
Rob K.
Oegstgeest
Het bestelde product leveren. Gepoogd telefonisch te melden. Dat kan niet en nu zit ik te wachten op antwoord op mijn email hoe dit opgelost wordt.
25 dec 2023
Product voldoet aan de verwachtingen maar een mocht wel een mail verstuurd zijn, van de winkel, dat het pakje beschikbaar was in het afhaalpunt.
5 okt 2023
Onduidelijke omschrijving. Normaal gaat het om een set koolstoffilters nu kreeg ik maar 1 geleverd. het zal zo zijn maar dan schrijf het erbij.
5 okt 2023
17 mrt 2024

geen update, geen levering

Vorige week besteld, vanaf toen geen update gehad over verwachte levertijd of iets dergelijks. Ik heb ook nog niks ontvangen tot op heden.
23 mrt 2024

Slecht verpakt

Wel redelijk snel geleverd, maar de verpakking was hopeloos. De doos was zwaar beschadigd en de filters gewoon heel slordig verpakt.

Nog geen bestelling ontvangen

Krijg een een vraag voor de beoordeling. Wij hebben de bestelling niet gezien wel betaald ? Ook geen mail dat het onderweg is of?..
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Product ontbreekt bij levering. Telefonisch geen contact te krijgen, klantenservice na 3 dagen nog geen inhoudelijke reactie.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Ik hoor net dat die filters eigenlijk helemaal niet zo goed zijn en nutteloos zijn. Je kan ze beter uit de afzuigkap halen dus.
28 jan 2024

Een niet leverbetrouwbare leverancier

Ze gebruiken PostNL en PostNL zelfs als je thuis bent en 10 eerder een ander pakket wel wordt afgeleverd door cycloon en dhl
21 jan 2024
Er werd het verkeerde product bezorgd en ik wacht nu al meer dan een week op de klantenservice om het probleem op te lossen.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
Het contact met dit bedrijf is slecht. Berichten niet en bellen lukt ook vaak niet. Ik mis iets en wel daar over berichten.
10 mrt 2024
Het wat ik bestelde en betaalde was niet compleet. Ik bestelde 4 metalen dampkappen filters en er zaten er maar 3 in .
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl
De kookstoffilters zijn iets dunnen dan de originele waardoor ze wat licht rammelen bij het aanschakelen van de dampkap
27 okt 2023
Was beschadigd, plastic ophang haakjes waren afgebroken. Geen zin om terug te sturen. Heb zelf wat gefabriceerd.
Antwoord van www.afzuigkapfilterwinkel.nl

Het bedrijf is onbereikbaar als je een vraag hebt of iets retour wil sturen

Het bedrijf is onbereikbaar als je een vraag hebt. De chat werkte niet, telefonisch contact doen ze niet aan.
31 dec 2023
Beschadigde en verkeerde filters ontvangen, wel snel antwoord dat product retour kan,maar nog geen oplossing