Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.999 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.738 beoordelingen in totaal

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

14 aug 2023
Na al eerder naar volle tevredenheid een bestelling te hebben geplaatst was voor mij de keuze niet heel moeilijk om weer voor gereedschapscentrum te kiezen. Echter ben ik nu een stuk minder tevreden dan de vorige keer. Voor een aankomende verbouwing heb ik veel gereedschap nodig dus heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Dit leek mij gezien het bedrag dat ik ging uitgeven (>€2000) wel een logische stap. Echter de 'aanbieding' die ik kreeg was slechts een druppel op de gloeiende plaat. Hier nog overleg over gehad en een nieuwe 'aanbieding' gekregen maar ook deze viel helaas erg tegen. Omdat er stond dat het gereedschap op voorraad was en ik het de volgende dag in huis zou hebben toch maar de keuze gemaakt om de bestelling te plaatsen. Omdat ik geen verzendbericht kreeg toch maar zelf een belletje gepleegd. Helaas bleek na het belletje dat het gereedschap dat ik nodig had voor een spoedklusje niet op voorraad te zijn en dit kwam door een foutje op ee site. Nu kan dit gebeuren, maar de hele samenloop van omstandigheden maakt toch dat ik deze keer niet zo tevreden ben. Ik wil nog wat gereedschap kopen, maar ik ga er wel twee keer over nadenken of dit weer via gereedschapcentrum gaat gebeuren.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

20 jul 2023

Na 3 dagen nog niet verzonden

Na 3 dagen nog geen status dat dit simpele artikel is verzonden
sneller reageren op een vraag om gebruikmaken van de garantie
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Bert, bedankt voor je review. Er is inderdaad een garantie aanvraag ingediend voor je bestelde schoenen, maar helaas is deze geannuleerd omdat het geen garantie reden heeft. Je mag het product aanmelden via de website als een retour. Uiteraard ontvang je dan de gewenste oplossing zo snel mogelijk. Mocht je meer hulp nodig hebben aarzel dan niet om contact op te nemen via de live chat of via het telefoonnummer 013 889 44 44. Excuses voor het ongemak!
10 okt 2023
iets laten bezorgen op de gewenste dag, en niet 2 dagen later
1 nov 2023
Hallo bedankt voor je review, excuses dat je bestelling was vertraagd. Mocht er in de toekomst vertraging zijn voor je bestelling neem dan uiteraard contact op met de klantenservice.
PJ
peter j.
LOON OP ZAND
31 aug 2023
Nog steeds niks binnen gehad.en daar betaal je dan extra voor
accu voor besteld apparaat niet leverbaar. beetje jammer
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, bedankt voor je review. Er word bij een losse body geen accu of lader meegestuurd. Dit staat ook aangegeven bij het bestelde product. Excuses dat daar verwarring in is ontstaan. De accu die hoort bij je bestelde product kan je via onderstaande link vinden : https://www.gereedschapcentrum.nl/bosch-18v-li-ion-accu-4-0ah-power4all-1600a011t8.html . Dit artikel hebben wij in voorraad. Mocht je nog vragen hebben omtrent je bestelling dan hoor ik het graag!
23 sep 2023
Ik heb nog niks binnen gekregen terwijl het er wel stond
28 sep 2023
Hi Mitch, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat het pakket op 21 september bij je is bezorgd. Mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via 013 889 44 44.
25 nov 2023
Ik heb mijn bestelde bladblazer nog steeds niet binnen!
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi F. Rijkeboer, bedankt voor je review. Er is zojuist telefonisch contact geweest in verband met je bestelling omdat het om een haakse slijper betreft. Mochten er nog vragen zijn over een bladblazer neem dan uiteraard contact met ons op via 013 889 44 44 zodat we je een oplossing kunnen bieden.
28 jul 2023
Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen!
23 aug 2023
Na 6 dagen nog het product niet ontvangen
25 aug 2023
Hi Marinus, bedankt voor je beoordeling. Het pakket ligt op je te wachten op het betreffende PostNL punt! Op je track & trace code is terug te zien bij welk PostNL punt je het pakket kan ophalen. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen wij dit graag van je.
Niet elke keer een mailtje na levering.
17 feb 2024

foto klopt niet met bestelde artiklen

foto klopt niet met bestelde artikelen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Jacek, Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer de ontvangen items niet overeenkomen met wat je had verwacht op basis van de foto's. We nemen dit serieus en willen graag meer informatie ontvangen over wat er precies is gebeurd. Zou je ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over de afwijking tussen de ontvangen items en de foto's op onze website? Dit stelt ons in staat om de situatie beter te begrijpen en een passende oplossing te bieden. Als je wilt, kun je ook foto's van de ontvangen items naar ons sturen, zodat we een duidelijk beeld hebben van het probleem. We staan klaar om te helpen en streven ernaar om dit voor jou recht te zetten. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
31 mei 2024
Zondag bestelling en kwam maandag
4 jun 2024
Hoi Coen, dankjewel voor je review. Ik heb net contact met je opgenomen en je de extra kosten voor zondag levering terugbetaald.
Tot nu heb ik geen trap ontvangen.
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Adam, Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je de trap nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, hebben we het door jou verstrekte bestelnummer gecontroleerd. Onze excuses voor de vertraging bij de levering. We hebben direct actie ondernomen en contact opgenomen met de vervoerder om de status van je bestelling te achterhalen. We begrijpen dat je de trap zo spoedig mogelijk wilt ontvangen en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit snel en naar tevredenheid wordt opgelost. Mocht blijken dat het pakket zoek is geraakt, zullen we een nieuwe zending regelen of, indien gewenst, een terugbetaling voor je initiëren. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, staan we klaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je kunt ook contact met ons opnemen via het gebruikelijke communicatiekanaal met het door jou verstrekte bestelnummer. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum klantenservice medewerker]
Heb het nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Jos, Wat ontzettend spijtig om te horen dat je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen Het blijkt dat het pakket vast lijkt te zitten bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn. Wij zullen dan vijf dagen na verzending ook op 07-12 een onderzoek starten bij de vervoerder. om te achterhalen waar het pakket zich bevindt en waarom er vertraging is opgetreden. We begrijpen dat je graag snel duidelijkheid wilt hebben over de situatie. Onze toegewijde klantenservicemedewerkers zullen ook contact met je opnemen om je op de hoogte te houden van de voortgang van het onderzoek en om eventuele verdere stappen te bespreken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Bestelling niet geleverd gekregen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Beste Danny, Het spijt me te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp hoe teleurstellend dit moet zijn. Als klantenservice medewerker begrijp ik het belang van een tijdige levering en ik wil je verzekeren dat we dit serieus nemen. Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek om te achterhalen wat er is gebeurd met je bestelling. Zodra we meer informatie hebben, zullen we je onmiddellijk op de hoogte stellen. We streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt. Als je in de tussentijd nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen er alles aan om dit voor jou recht te zetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Gereedschapcentrum Klantenservice
Artikel is nog niet aangekomen
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Cees, Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling zal zodra deze weer retour geleverd wordt door de vervoerder bij ons opnieuw naar jouw verstuurd worden. Met vriendelijke groet. Team Gereedschapcentrum.nl
2 jul 2023
Wederom geen factuur ontvangen
21 aug 2023
Heb de pomp nog niet binnen
13 aug 2023
Product te laat geleverd
14 aug 2023
Hallo, dankjewel voor je beoordeling. Spijtig om te horen dat het pakket niet op tijd bij je is bezorgd. We zien op de track en trace code terug dat het pakket helaas verkeerd gesorteerd was bij de vervoerder waardoor deze inderdaad vertraging heeft opgelopen. Gelukkig is het pakket inmiddels bij je bezorgd. Sorry voor het ongemak en de vertraging!
30 jul 2023
Zeer slechte verpakking
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, We proberen onze artikelen altijd zo zorgvuldig mogelijk te verpakken! Erg vervelend als dit bij jouw order niet het geval is geweest. Mocht er schade zijn ontstaan, vernemen wij dit graag. We wisselen het product dan graag om tegen een goed exemplaar.