puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

842 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

19 okt 2023
Ik had memoryspel besteld. Mooi uitgevoerd. Verbeterpuntje: Niet alle kaartjes konden er netjes uitgedrukt worden. Daardoor "beschadigde" de kaartjes een klein beetje.

Echt een aanrader

De kwaliteit van de puzzel is super goed en een bijzonder snelle levering: Op donderdag besteld en op maandag al in huis (en dat vanuit Duitsland naar omgeving Haarlem)
24 sep 2023
Ik ben tevreden over de kwaliteit van de puzzels maar de kleuren zouden wel wat verbetering kunnen gebruiken. Neemt niet weg dat ik er intussen al 5 heb besteld.
Antwoord van puzzleYOU NL
26 sep 2023
Bij uw foto's zien wij dat u vaak binnenshuis fotografeert. Als u de mogelijkheid zou hebben de personen (of de hond) iets meer belichting te geven, dan zult u zien dat de kleuren een stuk helderder worden. U kunt ook uw volgende foto eerst even per e-mail naar ons toesturen. wij passen onderbelichte foto's graag even voor u aan.

Gemakkelijk en snel

Makkelijk te bestellen en duidelijke controle van kwaliteit. Ook erg leuk dat je een doos kan bestellen zonder voorbeeld. De kwaliteit van de puzzel is ook prima
Alle puzzels die ik besteld heb, zijn goed aangekomen, maar bij 1 puzzelstukje is er een stukje vanaf! Dat vind ik jammer maar geen reden om te klagen!! Toppie

Duidelijke fotos en niet wazig

De puzzel zijn duidelijke en geen wazige foto’s , goede kwaliteit en je kan de puzzel weer netjes uit elkaar halen en weer opbergen zonder dat het beschadigd
22 nov 2023
Super om cadeau te doen zo veel verschillende opties om van foto's een geweldige puzzel te maken. Kwaliteit is geweldig en de stukjes passen mooi in elkaar.
Puzzel kwam beschadigd aan, contact gehad met vriendelijke klantenservice, mailtje gestuurd met foto’s en binnen een uur beantwoord en een nieuwe gekregen!
Ik ben heel erg tevreden over PuzzleYou. Er was me iets niet duidelijk over het bestand dus ik heb gebeld. Ik kreeg een heel goed advies hierover. Fijn!
Het ziet er allemaal goed uit: de doos, de lay-out en het feit dat de puzzle in stukjes uit elkaar is gehaald. Dat is bij een ander merk niet het geval.
Duidelijke website, makkelijk te plaatsen bestelling, goede informatie over de status van mijn bestelling en voor dit product een heel snelle levering.
11 nov 2023
Prima site om op te werken, snelle verzending ! Enige puntje van mij is dat de track en trace niet up to date is. Het pakket is er ineens.. wel snel !
24 dec 2023
Voor een persoonlijk kado een puzzel bestelt met een eigen foto. Ook nog tekst op de doos mogen toevoegen. Kwaliteit was prima. Zeer tevreden !!
27 jan 2024
Moet de puzzel nog maken. Maar de doos ziet er mooi uit met de foto van de puzzel en tekst. Ga nu ook een tweede puzzel van een foto bestellen
4 feb 2024
Puzzel uitstekend alleen bezorging waardeloos. Ik was thuis maar pakket werd toch bezorgd op afhaalpunt 12 km verderop. Met onvolledig adres.
Puzzeldoos ziet er goed uit, heldere kleuren. Puzzel zelf cadeau gegeven, dat kan ik nog niet beoordelen. Puzzel is snel en optijd geleverd
10 feb 2024
Op website werd goed aangeven dat kwaliteit niet super goed was, toch gedaan. Het viel me mee. Was snel geleverd in goede stevige doos.
Misschien de fotopuzzel op de achtergrond afbeelden zodat je ziet welk stukje waar hoort bij een donkere puzzel zie je het bijna niet.

Zeer tevreden!

Makkelijk te bestellen op de site, snelle levering en de puzzel en doos zien er net als op de foto’s uit. Heel mooi en Zeer tevreden!
11 feb 2024
Super mooie en goede kwaliteit Puzzels. Alleen jammer dat de beloofde Valentijns korting er niet automatisch vanaf ging zoals beloofd.