puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

Geweldige kwaliteit,ziet eruit als verwacht,leuk om te spelen dmv persoonlijke bedrukking.was n prachtig kerst kado.Ik zeg t voort.
BM
Benny M.
Zwolle
Overzichtelijk site waar het makkelijk bestellen is... Prima kwaliteit voor een nette prijs en ook nog eens snel en keurig geleverd.
23 dec 2023
De snelheid van levering, het formaat en vooral de stevigheid van de kaartjes, de kwaliteit van de fotoos qua kleur en helderheid
26 okt 2023
snelle levering van een prima product Ook de betaling verloopt goed en de bezorging is goed te volgen. De korting is altijd welkom

Zaken doen met PuzzelYou is een voorbeeld voor velen.

Snel contact, verwachtingen worden goed gemanaged, zelfs ongevraagd advies over andere kleur van ons logo gekregen voor de puzzel.
17 nov 2023

Heel goed verpakt en op tijd geleverd

Tevreden met de levering. Was op tijd en zeer goed verpakt. De puzzel moet ik nog cadeau geven met Sinterklaas dus weet ik niet.
17 apr 2024

het product bevalt goed, maar....

het product bevalt goed, maar de belachelijk grote doos waarin de 2 tubes in zaten is buiten proportie te groot en onnodig duur!
11 nov 2023

Hele fijne site.

Gemakkelijke site. Geweldig snelle service en goede kwaliteit. Duidelijke uitleg met filmpje van de puzzellijst. Zeer tevreden.
23 mrt 2024
Mooie scherpe afbeelding De foto voor mijn zus haar grote vriend Tommy, was scherp en mooi op plast. Ze is er erg blij mee
24 dec 2023
Snelle levering. Eenvoudig om een puzzel naar eigen smaak te 'ontwerpen' die vervolgens in prima kwaliteit geleverd wordt.
6 jan 2024
geen opmerkingen Wel jammer dat ik weer een stukje mis van mijn laatste puzzel dat is al de tweede keer dat is wel jammer
Antwoord van puzzleYOU NL
Dat is inderdaad jammer, maar gelukkig heeft u hiervoor garantie. Maakt u a.u.b. een foto van de gelegde puzzel en stuurt u deze naar de klantenservice. U ontvangt dan prompt vervanging.
3 dec 2023
Ik ben zeer tevreden over de puzzel. Heb al 15 puzzleYOU puzzels waarvan een paar kado gekregen ze zijn allemaal mooi!

Graag meer keuze uit kleurrijke thema's

Vroeger hadden jullie voor mijn gevoel meer keuze uit kleurrijke sjablonen met meerdere thema's dan nu het geval is.

Fijne site

Eenvoudig systeem om puzzel te maken en foto's te uploaden, veel keuze mogelijkheden in layout, snelle verzending.
2 nov 2023

Misschien is het mogelijk om een…

Misschien is het mogelijk om een bewaarplek te creëren. Omdat ik niet in een keer het spel of de puzzel kan maken.

Prachtig memoryspel.

Een memory-spel gemaakt. Hele mooie, stevige kaartjes. Mooi van dikte. De foto's zijn mooi helder. Heel blij mee.
Snelle levering, ook in de drukke tijd. Prijs misschien ietwat aan de hoge kant maar dat mag de pret niet drukken
20 mei 2024

Goede kwaliteit en origineel om te geven!

Ik ben helemaal tevreden! Snelle levering en goede kwaliteit. Origineel kado en de ontvanger was zeer verrast!
25 apr 2024
Prima kwaliteit, bezorgd binnen afgesproken tijd, goede communicatie tussen moment van bestelling en bezorging
5 mei 2024
Prima service, slechte verzending (upc) maar werd super netjes opgelost door een nieuwe puzzel te ontvangen.