puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.799 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

De aangegeven leveringsdatum werd niet nageleefd. Puzzels zijn bijna een week later bezorgd, hierdoor waren ze te laat voor onze pakjesavond en ook waren er nog 2 van de 3 dozen beschadigd. Meerdere malen contact gehad met jullie over de levering. Er werd aangegeven dat alles op tijd geleverd zou worden, maar dit bleek niet het geval. Ik miste een oplossende reactie vanuit jullie. Er werd nu gezegd dat UPS vertraging had en dat ik zelf maar even met UPS moest bellen of mijn levering nog op tijd zou komen. Niet klantgericht!

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

21 jan 2024
Het product is perfect. Verzenden met UPS geeft veel problemen. Je kunt als klant niet kiezen. Dat is jammer.
Ik ben erg blij met mijn puzzel en lijst nog even wachten op een mooie trouw foto dan kom ik bij jullie terug
25 sep 2023
- Uitvoering en de snelheid van levering. - Verzendkosten direct in de prijs opnemen;*dus: gratis verzending
WB
Willem B.
BERGSCHENHOEK
25 sep 2023
Ik zou graag zelf de plaatjes in de puzzle willen plaatsen waar ik ze wil hebben en de grootte zelf bepalen.
30 apr 2024
zag er goed uit, alleen jammer dat het via een vastgesteld patroon moet en dat je dit niet kunt veranderen.
23 mrt 2024
Snelle levering, kwaliteit puzzelfoto was top en kwaliteit van de doos en puzzelstukjes ook! Zeer tevreden!
erg mooi uitgevoerd, ik vind alleen de doos wat erg groot voor als de kaartjes uit de frames gehaald zijn..
Leuk dat je uit zoveel achtergronden kan kiezen met je eigen foto erop. Goede kwaliteit en snelle service.
Lijst was precies zoals beschreven en duidelijk filmpje op de site hoe de puzzel te plaatsen in de lijst
Goede kwaliteit voor een goede prijs en dat snel geleverd. Online kopen zoals het moet zijn. Aanrader !
12 nov 2023
Fijne site, snelle bezorging, mooie doos. Kwaliteit puzzel moet ik nog afwachten, het is een Kerstkado.
De puzzels zien er fantastisch uit en geeft absoluut een verrassings-effect bij de ontvanger. Top! 👌🏼
Snel bezorgd. Doos ziet er netjes uit. Puzzel is nog niet gemaakt. Dus die kunnen we niet beoordelen
7 nov 2023
Super leuk de persoonlijke fotopuzzels! Mooie kwaliteit! En met wat enige oefening simpel te maken!
12 okt 2023

Super puzzel in 2000 stukjes

Snelle levering in een perfecte uitvoering wat de kleuren betreft. Ben zeer content met PuzzelYou.
20 mrt 2024
De site is makkelijk, eenvoudig te doen. Kwaliteit is prima! Voldoet volledig aan de verwachting.
Stevige puzzelstukjes, mooie doos. De puzzel is nog niet af dus ik kan er nog geen foto van maken.
3 feb 2024
Goede kwaliteit puzzel, verschillende stukjes wat het leggen echt leuk maakt. Snelle bezorging.

Toppie!

Heel snel bezorgd,mooie doos en een superblije 80 jarige met fotoos uit de oude doos,helemaal TOP
Website is duidelijk en gemakkelijk. Ook het thuisbezorgen gaat vlot en op een prettige manier.