wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

844 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.781 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

15 sep 2024
Prima duidelijke website. Groot assortiment en goed geprijsd. Helaas laat de communicatie te wensen over. Ik heb geen bevestiging gehad van bestelling, toen ik daarover een mail stuurde duurde het een aantal dagen voordat ik daar een nietszeggend antwoord op kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling in goede orde na een week ontvangen, maar het was fijn geweest als de informatie daarover ook duidelijk was. Al met al zou ik een volgende keer hier niet weer bestellen.
TS
Tamara S.
Den Helder

Beoordelingen voor wall-art.nl

22 mei 2024
Ik had wel een staal behangpapier verwacht en niet een tekeningetje uit een boek.Ik heb betaald voor 3 stalen en heb er maar 1 ontvangen.Daarom heb ik besloten mijn behangpapier in Belgie te kopen.Ik voel mij bedrogen!
27 mei 2024
Neem contact op met onze klantenservice met uw verzoek: info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
LG
L. G.
Alphen aan den Rijn
18 jun 2024

Bestelling niet ontvangen

Ik had 2 posters besteld én vooruit betaald. Maar ik heb er maar 1 ontvangen. Ik heb daarover een mail gestuurd naar wall-art maar heb daar nooit antwoord op gekregen. En die tweede poster heb ik nog steeds niet…
NH
nannie h.
Rosmalen
Heb het verkeerde behang ont vangen Wilde retour doen En vroeg een retourlabel probleem nog steeds niet opgelost verschillend mails gehad van verschillende mensen heb nog 1 week de tijd om te retourneren.
7 mei 2024

Na aankoop niet thuis

Fijne communicatie voor de aankoop. Daarna tot twee keer toe gemaild met vraag/klacht/opmerking, stilte alom. Ben nu bezig met etrusted om to een soort schikking te komen. Niet fijn dat het zo moet lopen

Huisnr bestaat niet??????!

Mijn bestelling kon niet worden afgeleverd omdat het huisnummer niet bestond???! Na mailoverleg zouden de bestelling weer sturen, na ca twee weken nog niets ontvangen. Word je niet echt blij van 🥴
Bestelde schilderijen niet op voorraad en als je een update vraagt duurt het meer dan een week eer je antwoord krijgt. Ik heb ondertussen mijn bestelling geannuleerd en krijg nog altijd antwoord.
6 jan 2024
Het duurde best lang voordat de bestelling binnenkwam en kreeg ook geen bestelbevestiging ofzo. Bovendien is het verkeerde artikel geleverd en is het moeilijk om het artikel retour te sturen
20 mei 2024
De grijze vinyl bleef helemaal niet plakken, hebben helaas de ganse voetballer moeten weggooien. De instructies perfect gevolgd, was niet de eerste keer dat we stickers op de muur kleefde
30 mei 2024
Als wall art de hoeveelheid benodigde rollen uitrekend. En je hebt 100% teveel. Dan is het slordig dat je moet betalen voor het retour zenden van de rollen. Eigenlijk schandalig!
6 jun 2024
De berekeningen zijn slechts aanbevelingen. Uw K & L Wall Art Team

Zeer slecht

De spullen sowieso bezorgen en niet zeggen dat het geleverd. Daarna gemaild , wel 4 x, en nooit iets gehoord. Ik hoop dat ik mijn geld, 121 euro terug krijg maar weet niet hoe..,
Slecht bereikbare klantenservice, komen afspraken niet na, na weken wachten komt de bestelling eindelijk maar wel met een drukfout erin waardoor het behang niet bruikbaar is.
Antwoord van wall-art.nl
Het spijt ons dat u reden tot klagen had, maar de zaak is al in januari gesloten. Uw K & L Wall Art Team
14 nov 2023
Stukje behang besteld(2 weken geleden) om te kijken of het iets voor ons was, maar nog steeds niets binnen. Mail gestuurd en dan krijg je als antwoord geen personeel.
25 mei 2024
Retourkosten Ik heb van mijn totale bestelling 2 rollen behang teruggestuurd. De retourkosten hiervoor bedroegen €10 en dit is een buitenproportioneel hoog bedrag!
27 mei 2024
De retourkosten die wij maken bij het gebruik van ons label kun je zien in de winkel en de prijs staat er ook bij vermeld. Als klant bepaal je zelf hoe je je retourzending terugstuurt, je bent niet verplicht om ons label te gebruiken. Uw K & L Wall Art Team
Als je een product terug wil sturen omdat de maat niet goed is en het nog in de originele verpakking zit moet je niet zeuren over 14 dagen retour. Slechte service.
Antwoord van wall-art.nl
Geachte klant, als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice op info@wall-art.nl . Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
heb lang op mijn bestelling gewacht. Hij kwam beschadigd aan. Om weer zo n lange wachttijd te vermijden ben ik akkoord gegaan met een percentage terugstorten.
Kleur op foto is helemaal anders. Je kan retouneren en 10 euro voor de label betalen en dan zelf nog opsturen. Dus ben je 20 euro kwijt en niets in de plaats
5 mei 2024
Voor een glasschilderij zeer slecht verpakt en verstuurd met dpd werd zo voor de deur neergegooit een reden voor mij om daar nooit meer wat te kopen
8 jun 2024
Na twee weken mijn pakket nog steeds niet binnen en reactie op mijn mails krijg ik ook niet. Wil graag mijn geld terug!
13 jun 2024
Het artikel dat je hebt besteld was helaas alleen beschikbaar in week 25. Deze informatie heb je ontvangen van de klantenservice. Zoals gevraagd, hebben we de bestelling op 10 juni geannuleerd en terugbetaald. Wanneer je het geld op je rekening ziet, hangt af van je bank, daar hebben wij geen invloed op. Uw K & L Wall Art Team

Het frame was niet goed geniet

Het frame was niet goed geniet, en bijna door het doek. Het is dat mijn man handig is anders was het terug gestuurd..
geen bestelling ontvangen op 1 maart 2024, ook geen mededeling in de bus van niet thuis en/of afgegeven bij de buren
Antwoord van wall-art.nl
Het spijt ons dat u ontevreden bent. Volgens DHL is de bestelling echter geleverd op 01.03.2024. Helaas heeft u hierover ook geen contact opgenomen met onze klantenservice, u kunt dit op een later tijdstip alsnog doen. Uw K & L Wall Art Team