wall-art.nl- Logo - Beoordelingen

wall-art.nl

844 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.781 beoordelingen in totaal

Ze hebben bijzonder mooi behang, ander, extravagant behang, dat vind ik zo fantastisch! Het ene foto behang duw je er werkelijk in no time, zó tegenaan, heerlijk, stevig papier, zonder ook maar een enkele kreukels, of naad te zien, maar dan doe je de volgende kamer en dan is het fotobehang weer net papier, dat we gewoon niet goed tegen de muur aan krijgen, veel hobbels en ze sluiten niet aan, de tekening, bedoel ik.... terwijl we toch best veel ervaring hebben..... Gelukkig was het laatste, voor een 3 jarige en zij is er alsnog gek op (want eraf halen en wegdoen is eeuwig zonde natuurlijk) Maar raar, die verschillen. Maar ik blijf toch terug komen, ben weg van hun mooie behang!

15 sep 2024
Prima duidelijke website. Groot assortiment en goed geprijsd. Helaas laat de communicatie te wensen over. Ik heb geen bevestiging gehad van bestelling, toen ik daarover een mail stuurde duurde het een aantal dagen voordat ik daar een nietszeggend antwoord op kreeg. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling in goede orde na een week ontvangen, maar het was fijn geweest als de informatie daarover ook duidelijk was. Al met al zou ik een volgende keer hier niet weer bestellen.
TS
Tamara S.
Den Helder

Beoordelingen voor wall-art.nl

17 dec 2023
Na lang wachten 4 van de 10 stalen aangekomen. Geen enkele communicatie hierover behalve dat ze het druk hebben
13 jun 2024
Het behang is niet naar wens en ik heb een retouraanvraag ingediend, 2 x, maar daar wordt niet op gereageerd.
13 jun 2024
Je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf de ontvangst van de goederen. U kunt uw goederen binnen deze periode aan ons retourneren, een reactie van ons is niet nodig. Uw annulering werd bevestigd op 04.06. We hebben de goederen echter nog niet ontvangen. Uw K & L Wall Art Team
16 mrt 2024
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Op de website staat dat ze de bestelling nog niet eens hebben verzonden.
Antwoord van wall-art.nl
Het spijt ons dat je je bestelling met zo'n lange vertraging hebt ontvangen. Desalniettemin hopen we dat je veel plezier zult beleven aan je muur tattoo. Uw K & L Wall Art Team
Slecht bereikbaar. Dubbele bestelling ontvangen. Duidelijker op de website vermelden over retourneren.
Grote sticker gekocht, is niet op te hangen ondanks alle instructies gelezen/gezien te hebben. Jammer.
24 okt 2023
We are sorry that you are dissatisfied. Please contact our customer service at info@wall-art.nl and preferably send us photos of the product right away. Then we can certainly help you too. Your K & L Wall Art Team
10 nov 2023

Ik voel me opgelicht!!!!

Ondanks alle toezeggingen en beloftes wordt er maar NIET geleverd. € 170 weggegooid en oplicht.
Ik wacht al bijna 3 weken op de bestelde samples en heb ze nog steeds niet gekregen.
21 nov 2023
Na 18 dagen geleden bestelling gedaan nog niets binnen ben er niet blij mee
10 feb 2024
Heel lang wachten op een brievenbus post
11 feb 2024
Slechte communicatie moet beter
Ik heb 4 januari behang besteld eb betaald,nu nog steeds niet ontvangen en nooit een bericht gehad
De stickers stonden in de regen voor de deur en ik vermoed dat ze niet meer zullen kleven!
Antwoord van wall-art.nl
Geachte klant, als dit een klacht is, neem dan contact op met onze klantenservice: info@wall-art.nl. Als de muurtattoos hierdoor beschadigd raken, zoeken we samen naar een oplossing. Hartelijk dank. Uw K & L Wall Art Team
23 dec 2023
Erg trage communicatie en ontzettend slecht verpakt het behang wat opgestuurd werd.
16 apr 2024

We hebben al betaald, maar geen bericht en produkt

We hebben al betaald, maar tot nu geen email, geen produkt en en geen bericht.
2 mei 2024
De bestelling werd op 18 april verzonden. K & L Muurkunst
14 jun 2024
Bestelling word niet geleverd, geen communicatie over eventuele levertermijnen
21 jan 2024
Dat is fout. Ik wou ook de volgende sterretjes nog aantikken. Dus: vijf! *****
IF
Inge F.
Nieuwegein
12 mei 2024

Bestelling is onvolledig.

Bestelling is onvolledig en op mijn email daarover wordt niet gereageerd.
21 mei 2024
De benodigde haken voor het canvas zijn vorige week per post naar je toegestuurd. Uw K & L Wall Art Team
Verkeerde bestelling in doos gedaan. Duurde lang voor respons hoe verder
25 nov 2023
Ik heb nog steeds niet alle monsters ontvangen. Tot nu toe 3 van de 6!@
HV
Henry V.
Wijchen
Zeer slechte communicatie en wandklok werd als bouwpakket geleverd !!!