Klusspullen.nl- Logo - Beoordelingen

Klusspullen.nl

875 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21.396 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Klusspullen.nl

3 mei 2024
Exact ontvangen wat ik besteld heb binnen een redelijke termijn. Als je een paar dagen geduld hebt tenminste
Het onderdeel dat ik besteld heb thuis te leveren ipv een afhaalpunt. Ben hele dag speciaal thuis gebleven
Antwoord van Klusspullen.nl
Beste heer Ben Mohamed, Dank u wel voor uw feedback. Vervelend om te horen dat u de bestelling niet thuis in ontvangst heeft kunnen nemen. Volgens de informatie van PostNL is het niet gelukt om het pakket op uw adres af te leveren en ze hebben het inderdaad naar een afhaalpunt gebracht. We hopen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat we u in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
Website is duidelijk en spullen zijn makelijk te vinden. En al de volgende werkdag super snel geleverd.
RS
Rene S.
Delfgauw
11 nov 2023

Producten voldoen aan de verwachting

Producten voldoen, keurig verpakt, netjes en optijd verstuurd, word op de hoogte gehouden via de mail
7 nov 2023
Snelle levering artikel ( 16) en tegen een iets lagere prijs dan de concurrentie. Product in orde.

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar, wel jammer van de hoge verzendkosten (kunnen ze niets aan doen, maar toch)
18 okt 2023

Beschadigde elementen netjes nagezonden.

Jammer dat er twee beschadigde elementen tussen zaten. Maar zeer netjes opgelost en nagezonden.
Levering werd vlot bezorgd. Reactie op mail en telefonisch te bereiken verloopt niet zo vlot,
Antwoord van Klusspullen.nl
Geachte heer Devolder, bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u onze reactiesnelheid als niet vlot heeft ervaren. Wij hebben u telefonisch gesproken en uw mail is binnen een paar uur beantwoord. Wij streven ernaar om binnen een werkdag te reageren op de mail, vervelend dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Met vriendelijke groet, Team Klusspullen.nl
17 mei 2024
Heel tevreden, snelle levering, veel uitleg over product, genoeg informatie over levering .
Dag later dan verwacht maar vermoed dat dit aan de bezorgdienst lag. Product zoals verwacht.
2 okt 2023
Voldoet volledig aan de verwachtingen. Zeer snelle leveringtijd. Webshop zeker aan te raden
ED

Veel keus, snelle levering.

Ik kon op de site precies vinden wat ik nodig had, en het was binnen een werkdag geleverd
30 dec 2023

Top!

Uitstekende service, goede kwaliteit, uitstekend personeel en zeer snelle e-mailreactie.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering conform de aangegeven leverduur. De bestelling goed verpakt ontvangen.
Goede kwaliteit voor een goede prijs. Je ziet direct of iets op voorraad is of niet.
Goede en duidelijke website, goede bestelprocedure, prompte levering: zo hoort het!
25 okt 2023
De bestelde spullen zijn met twee dagen netjes verstuurd op de derde dag ontvangen.
AS
Ad S.
Eemnes
31 dec 2023

Betrouwbaar, betaalbaar

Betaalbaar, goed kwaliteit en ondanks de feestdagen supersnel ontvangen. Ik blijf!

Top webwinkel

Goede prijs, snelle levering en snelle reactie/oplossing bij vragen of problemen.
21 apr 2024
Super snel geleverd , goed verpakt super scherpe prijs . Ik zeg kom zeker terug.