Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.957 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

30 sep 2023
Verzending is snel en er zijn wel vaker leuke sale artikelen. Jammer dat ik al 2 keer wat heb besteld maar dat blijkt dan niet op voorraad opeens en krijg ik dus niet binnen.
2 okt 2023
Hallo, Bedankt voor je mooie en duidelijk beoordeling! We werken onze voorraad regelmatig bij maar desondanks kan het voorkomen dat vanwege grote vraag en beperkte beschikbaarheid artikelen snel zijn uitverkocht. Onze excuses hiervoor. Wij proberen dit altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren, ik hoop dat het bij de volgende order echt beter gaat! Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
17 nov 2023
Geen prettige klantenservice De producten waren prima. De levering was snel, maar de klantenservice reageerde bij mij niet goed op vragen over retourneren in êén pakket.
21 nov 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
7 nov 2023

Mooie jas, mooie prijs, goed gedaan

Ik vond een mooie jas voor een mooie prijs en alles ging volgens plan. Dit was mijn eerste ervaring met Sans en die is dus zeer positief. DHL deed ook alles goed.
8 nov 2023
Hey, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de bestelling! Wij hopen je bij een volgende bestelling weer snel te kunnen helpen aan een leuke nieuwe items 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
25 okt 2023
Contact met de klantenservice. Snel, duidelijk en adequaat. Zoals telefonisch als per e-mail. Prima webwinkel. Professioneel, vriendelijk en begripvol personeel.
26 okt 2023
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
JK
Jeroen K.
Nieuwerkerk
22 mei 2024

Prima communicatie!

Ik had een vraag over de betaling. 't Is vrijwel uniek in deze tijd, maar ik werd binnen 15 seconden te woord gestaan, en kreeg een helder antwoord! Heel fijn.
23 mei 2024
11 mei 2024
Snelle levering, omruiling geen probleem nadeel is wel dat je een retourticket moet kopen en nieuwe verzendkosten moet betalen voor een omruiling, dus dubbelop
15 mei 2024
Hi, Bedankt voor je feedback! Wij nemen dit mee voor de toekomst. Team Sans-Online
Goede kwaliteit snelle levering en keurig netjes verpakt. Kortom betrouwbaar, moeite waard voor niet al te hoge bedrag Kwaliteit prijs verhouding zeer goed.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Dat vinden wij heel leuk om te lezen. Veel plezier met je aankoop en we zien je graag bij de volgende. Team Sans-Online
14 jan 2024

Sans Online is fijn

Bij Sans Online gaat het altijd goed met verzending. Fijne website, geen vastlopers en de foto's zijn goed (hetgeen wat je op de foto ziet klopt in het echt).
Antwoord van Sans-online.nl
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
17 dec 2023

Uitgebreid assortiment met leuke aanbiedingen tegen scherpe prijzen

Mooi, uitgebreid assortiment met af en toe hele leuke aanbiedingen tegen scherpe prijzen. Bestelde product is netjes volgens de aangegeven levertijd geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online

Aanrader

De zeer snelle service en de bezorger die geduldig wachtte tot dat ik bij de deur was waren zeer prettig! In de avond besteld en de volgende dag al in huis.
RV

Jas als enige op voorraad

Hadden gelukkig nog de jas op voorraad die ik mijn vrouw cadeau wilde doen. Werd supersnel verstuurd en had hem binnen 2 dagen ontvangen. Super service ....
22 nov 2023

PME poloshirt bestelling SANS.

Na bestellen vlotte en correcte levering. Duidelijke beschrijving van gebruik en klantenservice. Juiste en geen afwijkende maat of model. Ik ben tevreden.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent met het artikel. Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
De bestelling is nog niet gedaan of ik heb em al in huis. Supersnel. Daarnaast heel duidelijk over de mogelijkheden tot retourneren en de kosten daarvan.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
26 okt 2023
Makkelijk bestelproces, goede aanbiedingen, snelle levering, goed op de hoogte gehouden, (deel)retour enorm snel verwerkt. Geen verbeterpunten eigenlijk.
7 nov 2023
10 okt 2023
Bestelling stond de volgende dag al klaar om af te halen, ook in de wInkel een prettige behandeling. Was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.
11 okt 2023
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
MR
Margret R.
Oldebroek

Prima

De kwaliteit van de kleding ziet echt mooi uit. Prettig dat je achteraf kan betalen. Kom zeker nog een keer online winkelen want jullie aanbod is ruim.
16 mei 2024
Snelle verzending! Echter bleek de maat van de jas te klein. Retour gestuurd en binnen 1 werkdag stond het bedrag terug op de rekening. Goede service!
17 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Wat jammer de jas te klein is! Wel fijn dat je onze service wel kan waarderen. Dat vinden wij heel fijn om te horen. Tot ziens! Team Sans-Online
18 jan 2024
Jas zag er net zo uit als op de foto, mooie kwaliteit en ook het bijbehorende advies over de maat klopte helemaal Vlotte levering dus helemaal top
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat wij je een passend artikel hebben kunnen leveren! Wij hopen op veel plezier van dit artikel en graag tot een volgende bestelling 😊 Team Sans-Online
Super snelle en goedkope verzending Retour sturen gaat ook super snel Klein puntje van aandacht is dat het retourformulier geprint moet worden
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je mooie review. We nemen de feedback graag mee! We zien je graag bij de volgende. Team Sans-Online
21 okt 2023

Top service

Al vele malen bij jullie besteld. Altijd erg tevreden. Pakketjes worden netjes en op tijd geleverd. Nog nooit problemen gehad, super service.
24 okt 2023
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.