Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.957 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

Heb laatst blouse besteld van zoso en er de voledige prijs voor betaald en nog geen week later zit die in de uitverkoop,beetje jammer dit
7 nov 2023
Goedemiddag, De prijzen op onze website zijn de meest actuele prijzen van onze producten, het kan helaas voorkomen dat de prijzen op onze website lager/hoger worden nadat je een product hebt besteld. Helaas is het voor ons niet mogelijk om dit handmatig voor je terug te betalen. Via onze nieuwsbrief kan je op de hoogte blijven van onze aankomende acties. Indien je toch van de andere prijs gebruik wilt maken raad ik aan dit product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Team sans-Online
31 dec 2023
Snelle verzending. Goede communicatie. Minpuntje is dat je zelf bij retourzending de kosten moet betalen. Deze zijn niet hoog overigens.
5 mei 2024
Goed geholpen door de klantenservice omdat ik een verkeerd artikel had besteld. Snelle levering en uiteindelijk blij met mijn aankoop.
8 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over onze service! We zien je heel graag terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
4 nov 2023

Alles beviel me .....gekeken op de…

Alles beviel me .....gekeken op de overzichtelijke site. Product uitgezocht ...besteld ...en optijd en goed geleverd....dikke 10 !!!!!!
7 nov 2023
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
11 okt 2023
Er was iets niet mis gegaan met het bezorgen van het pakket. Sans is er direct achteraan gegaan. Zodat het toch bij mij bezorgd is.
12 okt 2023
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
Juist maat l maar vorige keer was niet goed met donker groen poloshirt met xl die had ik terug gestuurd maar ik was echt te laat.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. We zullen je feedback meenemen voor in de toekomst. Graag zien we je bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
25 dec 2023
De snelle levering. De jurk was heel erg verkreukeld en gewoon in de plastic zak gedaan niet nog een extra plastic zak er om heen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online
1 okt 2023
Snelle levering. Helaas ook iets terug moeten sturen maar retour was ook snel geregeld, ook snel bedrag terug op mijn rekening.
2 okt 2023
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
21 mei 2024
Snelle levering/ mooie aanbiedingen. Veel verschillende merken. Een een super mooie winkel. Even geen op of aanmerkingen.
22 mei 2024
Hey, Wat fijn om te lezen dat je ons kledingaanbod mooi vindt! Dit maakt ons erg blij 😊 Graag tot ziens! Team Sans-online
9 nov 2023
Tot nu toe heb ik nooit problemen met Sans gehad. Ik geef in principe nooit 5 sterren want er kan altijd een verbetering zijn.
10 nov 2023
25 apr 2024
De snelle reactie van het Sans-Team toen bleek dat mijn zending op de dool was wegens het ontbreken van het juiste adres.
26 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je review. Daar worden wij heel blij van:) We zien je heel graag nog een keer terug. Team Sans-Online

Goede afhandeing retouren

Artikel was niet naar verwachting maar er was een helder proces voor wat betreft retourneren en terugbetaling was prompt.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.
hallo met Marinus jullie leveren snel geen gezeur helemaal blij met Sans!!!! Groetjes Marinus Schreurs
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering! Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
EM
Elisabeth M.
Beetsterzwaag
30 sep 2023

Prima shop

Trui besteld voor iemand anders. Makkelijk te bestellen en snel bezorgd. Ook een leuke prijs dus ik ga er meer bestellen
2 okt 2023
29 apr 2024
Retourkosten zijn hoog en de broek die ik besteld had, was veel te lang (en ik ben zelf bijna 1.80) en de stof is dun.
1 mei 2024
Hallo, Wat vervelend dat je bestelling niet naar wens is geweest. Helaas is retourneren bij ons niet kosteloos. Toch zien we je graag terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
16 dec 2023
Het bestellen ging goed de bezorging was niet goed het pakketje was vanaf de lage schutting zo achter het huis gegooid
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
21 mei 2024
Snelle levering, goede prijs. Je spaart ook punten bij je aankoop, die kan je voor korting inleveren. Mooi meegenomen.
22 mei 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
18 nov 2023
Snelle levering verpakking goed site overzichtelijk. Na wat negatieve reviews toch besteld en tot nu geen spijt van.
21 nov 2023
11 okt 2023
Goede prijs. Snelle verzending. Ik had kort contact met de klantenservice: dat zou een stuk vriendelijker kunnen.
12 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
23 apr 2024
Binnen 2 werkdagen geleverd. Geen plastic omverpakking om de jas. Wel schoon, netjes, inclusief originele labels.
24 apr 2024
Hallo Bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn dat je het zo hebt ervaren. Daar worden wij heel blij van! We zien je heel graag terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online