Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.957 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

29 apr 2024
Retourkosten zijn hoog en de broek die ik besteld had, was veel te lang (en ik ben zelf bijna 1.80) en de stof is dun.
1 mei 2024
Hallo, Wat vervelend dat je bestelling niet naar wens is geweest. Helaas is retourneren bij ons niet kosteloos. Toch zien we je graag terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
16 dec 2023
Het bestellen ging goed de bezorging was niet goed het pakketje was vanaf de lage schutting zo achter het huis gegooid
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
21 mei 2024
Snelle levering, goede prijs. Je spaart ook punten bij je aankoop, die kan je voor korting inleveren. Mooi meegenomen.
22 mei 2024
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
18 nov 2023
Snelle levering verpakking goed site overzichtelijk. Na wat negatieve reviews toch besteld en tot nu geen spijt van.
21 nov 2023
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
11 okt 2023
Goede prijs. Snelle verzending. Ik had kort contact met de klantenservice: dat zou een stuk vriendelijker kunnen.
12 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wij waarderen dit enorm, wij nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
23 apr 2024
Binnen 2 werkdagen geleverd. Geen plastic omverpakking om de jas. Wel schoon, netjes, inclusief originele labels.
24 apr 2024
Hallo Bedankt voor je review. Wat ontzettend fijn dat je het zo hebt ervaren. Daar worden wij heel blij van! We zien je heel graag terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
BD
3 dec 2023
Prijs ok , service van ruilen prima. Tip zou zijn bij ruilen in de winkel geef dan een bewijs van inleveren mee.
2 okt 2023

Top winkel met scherpe prijzen en breed assortiment

Scherpe prijzen en artikelen worden snel geleverd. Assortiment is heel uitgebreid en divers. Echt een aanrader!
2 okt 2023
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn omt e horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
25 apr 2024

Te kleine maat besteld!

Ik had heb helaas een iets te kleine maat besteld maar heb 1 maat groter besteld en inmiddels keurig ontvangen.
26 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Ontzettend veel plezier met je aankoop. Tot de volgende! Team Sans-Online
Leuke aanbieding en vooral snelle levering. Al meerdere keren iets besteld en alles naar tevredenheid geleverd.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering 😊 Wij zien je graag weer bij een volgende bestelling. Fijne dag! Team Sans-Online

Great price, quick service

Paid a great price, and received my products quickly. Better than I expected, will definitely recommend them.
14 nov 2023
Hello, Thank you very much for your wonderful review about us! We are very happy to hear that we were able to help you with everything :) Hope to see you again. I wish you a very nice day. Team Sans-Online
24 apr 2024
Snel bezorgd. Alleen zouden de bijkomende verzend en / of retourkosten mij kunnen weerhouden om te bestellen
26 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je leuke review. We nemen je feedback mee voor in de toekomst. We hopen je weer terug te zien bij je volgende bestelling. Team Sans-Online
Het product was niet helemaal goed beschreven.zitten geen voorzakken in terwijl dat op de foto wel zo lijkt

Fijne website, leuke prijzen

Fijne website, zocht 'oudere' artikelen die ik zelf eerst had en graag weer wilde en bond ze hier! Top!!
2 okt 2023
Items van de nieuwe collectie met korting gekocht. Snelle levering en betaalbare verzendkosten. Super!
4 okt 2023
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent met het artikel. Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online

Precies zoals verwacht

De broek die ik heb besteld was helemaal naar wens. Snelle levering. Netjes verpakt. Ik ben tevreden.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende! Team Sans-Online
RB
Rick B.
Waspik

Zoals het hoort

Voorraad op site klopt altijd. Artikelen worden volgens afspraak geleverd en retourneren is makkelijk.
PR
Peter R.
Den Hoorn
9 nov 2023
De supersnelle levering van het bestelde, en het terugstorten van de aankoopson van een retourzending.
10 nov 2023
Hey, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! :) Bedankt voor je beoordeling hiervan en graag tot ziens. Team Sans-Online.
29 sep 2023
goede klantenservice Wordt fijn geholpen Regelen alles snel; verzenden, retour innemen en uitbetalen
WR
W R.
Holten
20 mrt 2024
het is niet altijd duidelijk of het product in de winkel verkrijgbaar is of alleen in de webshop.