Sans-online.nl- Logo - Beoordelingen

Sans-online.nl

2.365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.957 beoordelingen in totaal

Ik had van een kennis gehoord over deze site. Ben wezen kijken en zag dat ze ruime collectie hebben, in mijn geval PME-Legend. Bestellen gaat makkelijk, het verzenden is snel. Had 1 bestelling wat een dag later kwam maar dat was aangegeven. Goede en betrouwbare site.
ES
Ed S.
Den Helder

11 okt 2023
Mijn eerste bestelling is waarschijnlijk gelijk de laatste. - stap 1 was 4 items bestellen en betalen. Blijken er maar 3 van op voorraad dus wachten op geld terug. In de reviews zie ik dat dit vaak gebeurd. - stap 2 was leveren, dhl zegt geleverd, is niet geleverd… onderzoek starten, uitkomst per mail wordt vandaag of morgen geleverd, niet gebeurd. - stap 3 dhl biedt opnieuw aan en zegt weer bezorgd, maar heeft op een ander adres afgeleverd. - stap 4 ik wil 1 item retourneren, dat kost 3,95 en nog erger je moet een retour formulier printen wat het process onhandiger maakt dan bij andere serieuze aanbieders. Voor de bezorging ligt een deel van de klachten bij DHL maar dit is ook de keuze van Sans, er zijn opties die betere service bieden en dat sluit beter aan bij het huidige tijdperk. Kleine plus is dat de klantenservice snel reageert.

Beoordelingen voor Sans-online.nl

2 okt 2023
Gewoon door gaan zoals je nu bezig bent op tijd bezorgen en een goed product verkopen
4 okt 2023
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn om te horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
Only jas veel goedkoper dan only-online en snelle levering voor weinig verzendkosten
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Super fijn om te horen dat wij aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende bestelling. Nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
2 okt 2023
Ik heb er goed ervaring mee je wordt altijd netjes geholpen en vriendelijk personeel
4 okt 2023
Hallo, Hartelijk dankt voor je super mooie beoordeling over ons! Wij vinden het heel fijn omt e horen dat wij je hebben kunnen helpen met alles :) Graag tot ziens. Ik wens je nog een hele fijne dag. Team Sans-Online
25 aug 2024
Bijzonder snelle levering, werkelijk top. Ik heb alleen masr zeer goede ervaringen.
26 aug 2024
Hey, Fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd is! Wij hopen je bij een volgende bestelling weer snel te kunnen helpen aan een leuke nieuwe items 😊 Fijne dag! Team Sans-Online
Goede service en ook nog wanneer nodig normaal telefonisch en per mail te bereiken .
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je review. Fijn dat we aan je wensen hebben kunnen voldoen. We zien je graag terug bij de volgende bestelling
NB
Nicole B.
Holland
25 dec 2023

Goede levering

Pakketje netjes verpakt aangeleverd. Je wordt goed geïnformeerd over de verzending.
Antwoord van Sans-online.nl
Hey, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service! Wij waarderen je beoordeling enorm 👏 Team Sans-Online
11 okt 2023
Snelle verzending. Wel vind ik het moeten van een retourlabel vervelend en erg duur.
11 okt 2023
Hallo, Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering! Bedankt voor je beoordeling hiervan, wij zien je graag terug bij een volgende! :) Tot ziens. Team Sans-Online
PME legend broeken. Snel geleverd. En precies conform verwachting. Prijs is goed.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 5 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
15 nov 2023
Ik vond heel netjes dat de jas super snel bezorgd was en mijn zoon is er blij mee😃
21 nov 2023
GH
Gery H.
Herentals
Zeer goede prijzen, snelle verzending kortom een fijne webshop om mee te handelen
20 okt 2023
Snelle levering en mooie prijs. Helaas te klein besteld maar was mijn eigen fout
24 okt 2023
Hallo, Hartelijk dank voor je mooie 4 sterren beoordeling! Wij waarderen dit enorm :) Graag zien wij je terug bij een volgende order. Team Sans-Online
22 apr 2024
Snelle nette levering, nalevering gaat ook heel goed en is duidelijk aangegeven
24 apr 2024
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat je het zo hebt ervaren. We zien je heel graag terug bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
De snelle service en relatief lage bezorgkosten, mooie scherpe prijsaanbiedingen
30 mrt 2024
Goed en style volle kleding en makkelijk te bestellen. En ook terug te sturen
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je lieve review. Ontzettend veel plezier met je aankoop! We zien je graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online
Goede duidelijke website, mooie producten voor scherpe prijs en snel bezorgd
DS
Duif S.
Zwolle
Prettig shoppen. Supersnelle levering en bij retour net zo'n snelle afhandeling
20 jan 2024

Prima ervaring

Mooie prijzen, snelle verzending. Geen contact met klantenservice nodig gehad.
Antwoord van Sans-online.nl
Goedendag, Super goed om te horen dat je heel tevreden bent 😊 Bedankt voor je mooie beoordeling en graag tot ziens. Team Sans-Online
Nee is goed zo, alleen DHL had 2 keer een afspraak gemaakt en niet nagekomen.
7 nov 2023
Altijd een positieve ervaring. Mooie kleding. Snel bezorgd en nette service.
Antwoord van Sans-online.nl
Hallo, Bedankt voor je leuke review. Fijn dat het je zo goed is bevallen. We zien je heel graag bij de volgende bestelling. Team Sans-Online

100% tevreden klant het zijn daar toppers

Ik heb al meerdere malen bij sans besteld en altijd vlotte leveringen dus top