smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

17 mrt 2024

Verf laat los bij verwijderen stickertje en bezorging later dan verwacht

Ik heb een leren hoesje besteld, dat staat ook op een stickertje aan de binnenkant van het hoesje. Een beetje jammer dat als je het stickertje eraf haalt dat de verf van het leer er ook af gaat ... daarnaast werd de bestelling tot 2 keer toe uitgesteld voor bezorging.
19 mrt 2024
Beste mevrouw Van Holten-Buntjer, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed van je dat je een foto toe hebt gevoegd, zodat ik de schade kan bekijken en je per mail meteen een passende oplossing aan kan bieden. Helaas hebben wij geen invloed op een uitgestelde bezorging van de post, maar snappen het heel goed dat als je op een bestelling zit te wachten het vervelend kan zijn als deze later geleverd wordt. Graag wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden voor zowel de hoes als de uitgestelde bezorging. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
14 mei 2024
Artikel voldeed niet voor mijn Apple Watch SE… te breed en de gekozen lederen band had een plastic look ipv een lederen bandje! Artikel koste 27.99€, heb 2€ moeten betalen voor de retour en dan nog is 18.99€ om het te verzenden met tracking… dure foute koop 😞
15 mei 2024
Beste Chantal, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je deze ervaring hebt gehad. Ik wil dit dan ook graag met je oplossen. Echter in de bestelling die gelinkt staat met deze review, zit alleen een telefoon hoes voor een Samsung. Kan het misschien om een ander order nummer gaan? Ik heb je een mail gestuurd en wil je hier vragen op te reageren. Zodat we kunnen uitzoeken wat er is gebeurd en ik je een passende oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
22 apr 2024
Er was iets misgegaan met de bestelling. Het kostte vervolgens heeeeel veel moeite om met iemand contact te krijgen. Dat vereiste enige doorzettingsvermogen. Maar de aanhouder wint, en nu is het naar wens geregeld. Het heeft uiteindelijk ruim 2 weken geduurd.
23 apr 2024
Beste Karin, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat er iets mis is gegaan bij je bestelling en dat je moeilijk contact met ons kon krijgen. Wat jammer om te vernemen, mijn excuses voor het ongemak! Naar aanleiding van deze review heb ik het mail contact er gelijk bij gepakt en ik zie dat wij veelal dezelfde werkdag hebben gereageerd en wanneer de mail na 18.00 binnen is gekomen en in het weekend de volgende werkdag in de ochtend. Ik vermoed dat de mail die mijn collega op 16 April om 15:59 naar je toe gestuurd heeft in de spambox is beland, of dat hier wellicht overheen is gelezen daar wij geen reactie op de mail hebben gehad. Als je via de mail contact met ons opneemt reageren wij binnen twee werkdagen. Ik kan mij voorstellen dat wanneer jij je bestelling niet hebt ontvangen je graag snel meer informatie wilt ontvangen. In dat geval kan je per telefoon ( bereikbaar van 11.00 tot 16.30 op werkdagen ) of per chat ( bereikbaar van 8.00 tot 18.00 op werkdagen ) op te nemen, wij reageren binnen een halve minuut op de chat. Het is erg fijn om te lezen dat het wel naar wens is opgelost, daar streven wij zeker naar. Omdat ik het jammer vind dat je deze ervaring hebt gehad, wil ik je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Ik kijk uit naar je reactie. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Ik zocht een lederen back cover zwart en hoesje leder zwart, beide voor smart phone apple SE(2016) en het toegezonden product was veel te groot. Dus de info op de webpage gebrekkig. Heel jammer! Vorige bestelling was perfect. Nu dus niet. De afhandeling vlot.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Rapaella, Bedankt voor je review. Super jammer dat je niet tevreden bent. Je geeft aan dat je een hoesje nodig hebt voor de SE 2016, maar dat de bestelde hoesjes niet passen. Ik heb jouw bestelling erbij gepakt en deze hoesjes zijn inderdaad niet geschikt voor jouw type. Je hebt namelijk besteld voor de 2020/2022 versie. Ik zie dat je deze inmiddels ook hebt geretourneerd en dat het helemaal is afgehandeld. Dat is heel fijn om te horen! Mocht je ergens nog hulp bij nodig hebben, kun je altijd contact opnemen. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Verzending duurde veel langer dan de aangegeven termijn (2 dagen werden 5 dagen) en ook het ontvangen product was niet zoals beschreven. (Had besteld voor een Galaxy Tab S9, er stond S7+S8 op de doos). Contact met de klantenservice verliep niet zoals gehoopt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer de Ruiter, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het verkeerde product ontvangen hebt en het contact met de klantenservice niet naar wens is verlopen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik wilde een kabel bestellen en deze stond op voorradig. Maar bij het afrekenen liep de site vast en kwam ik er niet door. Dit omdat het product toch niet voorradig was. Ik had het wel graag willen hebben en nu heb ik een andere (duurdere) moeten kopen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Aniek, Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit is voorgevallen. Af en toe komt het een keer voor dat een laatste product als "op voorraad" staat aangegeven op de site en er twee klanten vrijwel tegelijk dit laatste artikel bestellen. Daar er maar 1 artikel op voorraad is, wordt het product toegekend aan de klant welke als eerste de bestelling afrond. De ander krijgt inderdaad een melding dat het product niet meer op voorraad is. Ik begrijp dat dit vervelend kan zijn en je eigenlijk het product had willen hebben. Ik heb je daarom een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
HR
Henny R.
Lelystad

Tel. Hoes

Op het plaatje leek het een een compleet telhoesje rondom de tel. Het was alleen de achterkant. Ik kan het niet terugsturen, omdat ik er een letter op had laten zetten.In een telwinkel een compleet hoesje met rits voor hetzelfde geld gekocht. Balen dus.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henny, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er sprake is van een misverstand. Ik heb de productfoto's bekeken en kan geen foto vinden waarop de voorzijde van het toestel bedekt is. Kan het zijn dat je het per ongeluk omgewisseld hebt met de zelf te ontwerpen bookcase? Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
16 mei 2024

Uitvoering en geur

De foto is niet gaaf, er zitten veel oneffenheden in. De geur is ook verschrikkelijk. Ik heb het enkele dagen buiten gelegd en nog stinkt het enorm, een chemische geur hangt er aan vast. Jammer, maar het zal niet gebruikt worden. Spijtig van het geld.
17 mei 2024
Beste Sarah, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat de hoes zo stinkt, en dat de bedrukking niet netjes is. Het kan voorkomen dat een hoesje na het bedrukken te snel is ingepakt. Dit zorgt er voor dat deze inderdaad enorm stinkt. Natuurlijk is dit niet de bedoeling. Ook de bedrukking hoort gewoon netjes te zijn. Wanneer dit voor komt, mag je uiteraard direct contact met ons op nemen, wij zullen dit altijd op een passende manier met je oplossen. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aanbied, Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
De site is duidelijk en je kan handig en vlot bestellen maar dit is de tweede bookcase cover die ik op n 6-tal maanden bestel en die nu ook weer na nog geen 2 weken kapot aan het gaan is. De 'bekleding' kwam na n paar dagen op de plooivakken al los.
26 apr 2024
Beste Kathleen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Ik begrijp dat je voor de tweede keer een hoes hebt aangeschaft, en dat deze ook al snel kapot aan het gaan is. Wat vervelend om te vernemen, dat is niet de bedoeling. Ik wil dit graag met je oplossen, en ik heb je daarom een mail gestuurd waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Opdringerige onbescheidenheid…

Alles is prima. Verzending, assortiment etc. Maar daarna wordt het een regen aan aanbiedingen, mails en ongewenste opdringerigheid. Alle lol van je kwalitatief goede hoesje is dan opeens een stuk minder. Wat een opdringerige onbescheidenheid. Jammer!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marc, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de verzending, het assortiment en de hoes. Jammer dat de hoeveelheid mails roet in het eten hebben gegooid. Ik heb je uitgeschreven voor onze marketing mails, zodat je deze niet meer zult ontvangen. Ik raad je aan bij je volgende bestelling even te checken of het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief uit staat, zodat je mailadres niet opnieuw aan het bestand wordt toegevoegd. Voor het ongemak zou ik je graag nog een tegemoetkoming aan willen bieden. Echter wil ik je niet van nog meer ongewenste mails voorzien, dus mocht je hier gebruik van willen maken, wil ik je vragen een mailtje te sturen naar info@smartphonehoesjes.nl en te verwijzen naar deze review, zodat we het voor je in orde kunnen maken. Het is hierbij wel van belang dat je mailt met hetzelfde mailadres als je hier gebruikt hebt. Hopelijk zien we je mail tegemoet en mogen we je in de toekomst vaker van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje niet juist afgedrukt.

Het is jammer dat mijn zelf ontworpen hoesje er niet uitkwam als in het voorbeeld, de tekst en afbeelding waren naar de zijkant gedrukt ipv in het midden. Er is me een kadobon toegevoegd om een nieuw hoesje te ontwerpen, dat vind ik erg vriendelijk.
Het hoesje wat ik heb vind ik te krap voor de pasjes! Ik heb er drie in zitten , hij kan nauwelijks dicht , de rug had iets breder gemoeten ! Dus ik ben niet tevreden het hoesje is ook niet goedkoop, daarom mag hij wel mooi sluiten ! Jammer!!!!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Peggy-ann, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Leren hoezen worden net als leren schoenen in het gebruik soepeler. Als je de hoes een tijdje gebruikt zul je zien dat de hoes iets ruimer wordt en het probleem oplost. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven welke van de opties die je aangeboden zijn jouw voorkeur heeft. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024
Na tien dagen wachten nog steeds geen bestelling ontvangen neem contact op dan nog eens vijf dagen wachten om een track en trace code te krijgen die niet bestaat met resultaat gsm al tien dagen in bezit maar nog geen hoesjes om ze te beschermen
8 mei 2024
Beste Michel, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je pakketje niet is geleverd na meerdere postdagen te hebben gewacht. Helaas is er bij Bpost een staking geweest, waardoor veel pakketten helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. In geval van vertraging houden wij inderdaad vijf postdagen na verzending aan voordat wij een oplossing kunnen bieden. Dat komt omdat wij zien dat in geval van vertraging de bestellingen 90% van de tijd nog binnen deze termijn geleverd worden. Ik zie dat mijn collega zaterdag een nieuwe bestelling voor je heeft aangemaakt en dat wij deze maandag hebben verzonden, ik vermoed dat je deze spoedig in huis ontvangt. Omdat ik het erg vervelend vind dat je al zo lang op je bestelling wacht, wil ik je graag een tegemoetkoming aanbieden voor het ongemak. Ik heb je een email gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Klantenservice niet te bereiken, wel betaald geen pakket

Ivm omstandigheden bij het ophaalpunt is mijn pakketje retour gestuurd naar Smartphonehoesjes.nl. Het is onmogelijk om via het chatprogramma op de site contact op te nemen met klantenservice! Ik heb nu wel betaald, maar geen pakket ontvangen :(
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dominique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren en aan te geven wat de omstandigheden bij het ophaalpunt zijn, want dat wordt mij uit je review niet duidelijk. Als je bij de chatbot tweemaal aangeeft dat je een medewerker wenst te spreken wordt het gesprek doorgezet naar een beschikbare medewerker. Is er op dat moment geen medewerker beschikbaar dan wordt er een melding van gemaakt en wordt je later door een medewerker terug gemaild. Echter kan ik geen chatgesprek vinden op dit mailadres. Heb je wellicht met een ander mailadres gechat? Ben je ervan op de hoogte dat we ook per mail en telefoon bereikbaar zijn? Via de onderstaande link kun je de verschillende kanalen bekijken waarop we beschikbaar zijn en op welke tijden er een medewerker voor je klaarstaat om op dat kanaal alle vragen te beantwoorden: https://www.smartphonehoesjes.nl/klantenservice/contact-service/ Voor nu kun je uiteraard op mijn mail reageren, zodat we weten wat er precies aan de hand is en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Mocht je liever op een andere manier contact met ons opnemen, dan kun je de link gebruiken om te zien wanneer we per kanaal beschikbaar zijn. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Ontvangst oké, terugsturen slecht

Product ontvangen ging prima, verpakking was wel beschadigd. Terugsturen van product was een slechte ervaring. Naast dat hiervoor moet worden betaald, moet het retourlabel worden uitgeprint. Weinig mensen hebben nog een printer tegenwoordig.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Daan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering. Jammer dat dit bij het retourproces anders is. Wij bieden altijd gratis verzending aan per brievenbuspost. Helaas zijn wij niet zo groot als sommige andere bedrijven, waardoor het financieel niet mogelijk is altijd gratis retour aan te bieden. Om onze klanten hierin toch tegemoet te komen hebben we besloten om wanneer er gekozen wordt voor een giftcard alsnog gratis retour aan te bieden. Wanneer er gekozen wordt voor geld terug dient er € 2,50 voor het retourlabel betaald te worden. Echter is dit aanzienlijk minder dan wanneer je het op eigen gelegenheid retour stuurt via een postpunt. De rest van de retourkosten nemen wij voor onze rekening, net als de verzendkosten. Ik begrjip dat een printloos label de voorkeur heeft als iemand geen printer heeft, dit zou ook onze voorkeur hebben. Echter hebben wij momenteel niet de mogelijkheid deze optie aan te bieden. Zodra deze mogelijkheid zich aandient zullen we hier zeker mee aan de slag gaan. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Trackerband met andere sluiting geleverd als besteldmagneet sluiting…

Ik bestel een band met magneet sluiting maar ontvang een band met klipsluiting. Stuur deze terug met de vraag om mijn betaling terug te storten maar ontvang een tegoed bon. Dit kan en mag niet bij koop op afstand. Dus slecht dienstverlening!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ruud, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je een bandje ontvangen hebt met een verkeerde sluiting en er sprake is van een misverstand betreft je retourmelding. Ik heb je retouraanvraag bekeken en gezien dat je als gewenste retouractie gekozen hebt voor een giftcard en niet voor een terugbetaling. Dit is dan ook de reden dat je een giftcard ontvangen hebt. Wellicht betreft het een vergissing en had je om een terugbetaling willen vragen, maar de giftcard is aangegeven bij de retouraanvraag. Dit kun je zelf ook terugzien als je je retouraanvraag bekijkt. Ik heb je een mail gestuurd met een passende oplossing en hoop dat je dit als een gewenste oplossing ziet. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Gepersonaliseerd hoesje besteld met een afbeelding van mijn hondje. Op de foto komt het niet goed over maar het hoesje is heel groen uitgeslagen… echt niet mooi. Helaas kan deze niet retour. Zonde van het geld 15.95€ ik gebruik t nu niet.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Angela, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de hoes groen is uitgeslagen. Helaas is dit inderdaad niet te zien op de foto. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een duidelijkere foto van het probleem aan kunt leveren en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Het klopt dat zelf ontworpen producten niet geretourneerd kunnen worden, maar als ze teveel afwijken van het ontwerp kunnen we je aan de hand hiervan wel een passende oplossing aanbieden. Echter dienen we hiervoor wel een foto te ontvangen waarop het probleem zichtbaar is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 dec 2023
We hebben een oplaad station gekocht , maar de oplader voor de iPhone zit er niet bij. Die moet blijkbaar nog apart aangekocht worden. Dit was niet duidelijk te zien op de afbeelding. Dus we hebben eigenlijk een incompleet cadeau gegeven.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Theo, Bedankt voor je review. De Zens Aluminium 3-in-1 Wireless Charger - Draadloze oplader voor iPhone, AirPods en iPad - Met MagSafe - Power Delivery - 45 Watt betreft een aanvulling op de Magsafe oplader welke niet mee wordt geleverd. Als je al een Magsafe lader hebt, maar graag een 3 in 1 lader wenst kun je de Magsafe oplader in dit product leggen, zodat je niet met 2 Magsafe laders zit, want anders zie je vaak dat er 1 in een kast terecht komt en niet meer gebruikt wordt. In het kader van duurzaamheid is dit dus eigenlijk een aanvulling op een aanwezige Magsafe oplader. Jammer dat dit niet duidelijk is over gekomen in de beschrijving. We hebben ons best gedaan dit zo duidelijk mogelijk te vermelden door het meermaals in de productbeschrijving te vermelden en ook nog eens bij de voor- en nadelen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Stinkt

Wel snel bezorgd en de foto staat er prima op, maar het materiaal stinkt zo ontzettend dat ik er misselijk van word. En nu na 2 weken is het nog steeds niet minder geworden. Als jullie daar iets aan konden doen was het prima geweest!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bert, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Het komt wel eens voor dat een hoes niet lang genoeg heeft kunnen luchten voor het verzonden wordt en dan blijft de geur van de bedrukking aan de hoes hangen. Je kunt de hoes dan even in een mild sopje leggen en vervolgens buiten op een droge plek een paar dagen laten luchten. Vaak is de geur dan na een dag of drie weg. Daar je aangeeft dat het na twee weken niet minder is geworden heb ik je meteen een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Teleurgesteld

Ik was bij mijn vorige bestellingen zeer tevreden van Smartphonehoesjes.nl maar dit hoesje is beneden alle kwaliteit. Na nog geen drie weken normaal gebruik vertoont het gebruikerssporen al was het reeds een jaar overmatig gebruikt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mira, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de hoes er al zo snel zo uit ziet, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl