smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.638 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.514 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

13 jan 2024
Opzich prima oortjes, zitten goed en prima geluid. Maar ik gebruik ze met name om muziek te luisteren en de bediening van de oortjes is dramatisch. Moet praktisch erop slaan voordat het werkt, was bij mijn vorige niet zo...
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marlou, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de bediening zo stroef verloopt, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we het met je op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Zou een nieuwe hoesje krijgen voor mijn iphone 15 pro omdat ze een een foutje hadden gedaan ze hadden een hoesje voor iphone 15 pro max gestuurt nog steeds niks gehad alleen een korting van 20% maar ik wou die hoesje graag
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Yasin, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er sprake is van een misverstand. Ik heb je gemaild naar aanleidng van een andere review, omdat we het vervelend vonden dat je een hoes had ontvangen welke niet paste. Je had deze al retour gemeld en hier een giftcard voor ontvangen welke je kon gebruiken om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. Uit coulance hebben we je ook nog voorzien van een kortingscode van 20%. Wij maken geen nieuwe bestelling voor je aan, want daar had je de giftcard al voor ontvangen. Hopelijk is het met deze uitleg duidelijk geworden wat de gang van zaken is. Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd contact met ons opnemen, zodat we het je uitgebreid uit kunnen leggen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Jammer het magneetjes is erg slap heeft bijna geen functie, en waar de pasjes in moeten zijn zo diep dat ik ze er haast met een pincet uit moet halen .Jammer heb al vaker wat bij jullie besteld maar dit was echt waardeloos.
15 nov 2023
Beste Janny, Hartelijk dank voor je beoordeling en de moeite die je hebt genomen om deze te schrijven! Ik vind het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met het bestelde hoesje. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de pasjes er zo lastig uit gaan. Ik zie dat je ook een product review over dit artikel hebt geplaatst en dat ik je gisteren, naar aanleiding hiervan, al een e-mail heb gestuurd. Wij lossen het graag op en daarom wil ik je vragen om op deze mail te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Bereikbaarheid bij problemen zeer slecht. Eerste zending ging verloren Na verschillende mails uiteindelijk toch de juiste artikels verzonden. Ondertussen aangekomen met de nodige vertraging. Bestelling dateerde van 7/12
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Serge, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je eerste bestelling kwijt is geraakt bij de post. Goed dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat er verwarring is geweest om welke bestelling het ging, maar vind het fijn dat we het uiteindelijk toch met je op hebben kunnen lossen. We hopen dat je volgende bestelling uitstekend zal verlopen, maar mocht je toch nog eens contact met ons op willen nemen kun je via de onderstaande link zien op welke manier dit mogelijk is en op welke tijden de medewerkers per kanaal voor je klaarstaan om al je vragen te beantwoorden: https://www.smartphonehoesjes.nl/klantenservice/contact-service/ Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mrt 2024
Nieuw telefoonhoesje Helaas na een week gebruik is het telefoonhoesje versleten het plastic hoesje is op de randen helemaal gerafeld. Het werd heel snel en keurig verpakt afgeleverd. Alleen de kwaliteit is heel slecht.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Carla, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje na een week gebruik al helemaal gerafeld is aan de randen. Dat is niet de bedoeling, en wil ik graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, waarin ik je een aantal oplossingen aangeboden heb. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Geen bevestiging in mijn mail gehad. Dus ik dacht: ik ben de pineut. Ik had meteen betaald. Dat was een voorwaarde om het pakje daags erna krijgen. Geen pakje dus. Maar een paar dagen later kreeg ik het gelukkig alsnog.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frida, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen bevestiging van je bestelling hebt gekregen. Ik heb het voor je nagekeken, maar je zou deze wel ontvangen moeten hebben. Helaas komt het wel eens voor dat de mail in je spam box terecht komt. Excuus voor het ongemak! Mocht je twijfelen of de bestelling goed is doorgekomen, kun je ook altijd contact met ons opnemen. Dit kan via mail, chat of telefonisch. Je geeft aan dat het pakketje de volgende dag geleverd zou worden. Dit is echter wel afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Ik heb je een e-mail gestuurd en ik zou je willen vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
Ik heb een smartphone hoesje besteld en betaald. Daarna kreeg ik er twee toegestuurd per post. De ene was van de verkeerde maat en is toch van de bankrekening afgeschreven. Hoe nu corrigeren? De fout ligt niet bij mij!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Nel, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je een hoesje besteld en betaald hebt, maar dat je er twee ontvangen hebt, welke beide ook van je bankrekening zijn afgeschreven. Wat vervelend om te horen! Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat er twee bestellingen bij ons zijn geplaatst. Vandaar dat wij ook twee bestellingen hebben verzonden. Uiteraard willen wij dit met je oplossen. ik heb je daarom ook een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
17 mei 2024
Zelf gemaakt hoesje, sticker was er niet heel netjes opgeplakt. Rechts zie je de case en links is die over de zijkant, wat dus snel afslijt, gelukkig stond onderwerp v d foto in het midden, maar was niet heel netjes.
17 mei 2024
Beste Trijnie, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat het hoesje niet netjes is bedrukt, dat is niet de bedoeling. Uiteraard willen wij dit met je oplossen. ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Verkeerd product geleverd.

Verkeerd artikel geleverd. Hoefde niet retour. Kreeg aanbod giftcard of geld terug. Koos voor tegoedbon. Inmiddels meer dan 10 dagen geleden en hun reactie dat het verwerkt is moet nog komen. Wil graag de besteden.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Berend, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad met een tegoedbon. Ik heb het voor je na gekeken, en ik zie dat wij deze op 05/03 naar je hebben toegestuurd vanuit ons retourportaal. Kan het zijn dat je deze over het hoofd hebt gezien, of dat deze in de spam is beland? Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega, en dat deze de voucher opnieuw naar je verstuurd heeft. Ik heb je nog een mail gestuurd, omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zie ik jouw reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
IT
Ingrid T.
Almere, Niederlande
Heb twee keer eerder tot tevredenheid een bookcase van ze gehad. Over het bedrijf ben ik zeker tevreden, maar overmijn nieuwe leren bookcase niet zo. Deze is te smal, waardoor de siliconenrand uit de hoes steekt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Fijn dat de vorige bestelling naar tevredenheid verlopen zijn. Jammer dat dit deze keer niet zo is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik na kan gaan wat er mis gelopen is en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
JS
De eerste verprutste ik. Bij de 2e bleven er nog kleine blaasjes achter, en ‘n grotere bubbel in de linkse boven hoek. Ik vond de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk in samengaan met het frame en het filmpje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Heel jammer dat het niet is gelukt de screenprotectors stof- en luchtvrij aan te brengen op het scherm. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven wat er precies niet duidelijk is in de gebruiksaanwijzing en het filmpje. We sturen na het bestelllen van een screenprotector altijd een mail met een uitleg hoe het aan te brengen, maar mocht dit niet duidelijk genoeg zijn, staan we altijd open voor feedback, zodat het verbeterd kan worden. Ook bieden we je graag een tegemoetkoming aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Welk pakketje?? Nog steeds niets ontvangen!!!

Welk pakketje??? Na 7 dagen nog steeds niets ontvangen, terwijl ik extra betaald heb om het binnen de 48 u te ontvangen. Dit is niet de eerste keer, maar waarschijnlijk wel mijn laatste keer dat ik hier bestel.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Jerry, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je al 7 dagen op je bestelling wacht. Het is nu erg druk bij de post en hierdoor kan het voorkomen dat zich vertragingen voordoen. In dit geval dienen we de post een aantal extra dagen de tijd te geven de bestelling bij je te leveren. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar je in de mail een ander ordernummer op hebt gegeven dan hier en ik je graag van de juiste informatie wil voorzien. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Als er extra betaald moet worden om het product te leveren binnen 1 a 2 dagen, dan moet dit ook in die tijdspanne geleverd worden en niet na 4 dagen. Standaard levertijd is 3 a 5 dagen zonder extra te betalen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Philippe, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, terwijl je hiervoor wel hebt betaald. Helaas kan het voorkomen dat je bestelling vertraging oploopt bij de post. Hier hebben wij helaas geen invloed op, Uiteraard heb ik het bedrag dat je hebt betaald voor de verzending, aan je gecrediteerd. Ook wil ik je nog graag tegemoetkomen voor het ongemak. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
9 mrt 2024
Mooie hoesjes, prijs kwaliteit verhouding, maar de knopjes aan de zijkant voor geluid e.d. zijn heel moeilijk te gebruiken omdat het materiaal heel stug is. Misschien dat het nog soepeler wordt door gebruik.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Willemien, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over ons assortiment en de prijs-kwaliteitverhouding. Jammer dat de knoppen aan de zijkant van je hoes stug zijn, waardoor je ze niet makkelijk kunt gebruiken. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 dec 2023

Snel, compleet

De bestelling, 3 bandjes voor de smartwatch, was er snel. Helaas liet er al meteen een plastic bevestiging van een bandje los. Ik vond het de moeite niet waard het terug te sturen en heb het zelf geplakt.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annet, Bedankt voor het plaatsen van je review! Ik vind het erg jammer om te lezen dat het bandje al gelijk bij het bevestigen kapot is gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Uiteraard willen wij dit graag voor je oplossen en daarom heb ik je een e-mail gestuurd. Ik wil je vragen om hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
2x al niet geleverd, maar wel de hele tijd de bal bij de klant leggen, ipv te ondervinden waar het probleem echt ligt met PostNL. Inmiddels 2 weken verder, 5 chats verder en dat voor een 1 telefoonhoesje.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Dion, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Goed dat je bij mijn collega hebt aangegeven wat je wens is als je de bestelling niet ontvangt. Uiteraard hoop ik voor je dat de bestelling wel degelijk aan zal komen en de aangegeven wens niet uitgevoerd hoeft te worden. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, daar ik het erg vervelend voor je vindt en ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aan wil bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Verpakking

Het hoesje is erg goed. Maar, jullie hebben mijn pakket verstuurd in een doos met jullie merknaam erop, en dat in december. Het was eigenlijk een cadeau (en verrassing), maar dat is nu een beetje verpest.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Paliama, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent met de verzenddoos. Wij verzenden het hele jaar door in dezelfde verzenddozen, dit wordt niet aangepast in december. Echter hebben onze producten zelf ook een verpakking, dus wellicht is het een idee om de verzenddoos open te maken, het product eruit te halen en deze zelf in te pakken in inpakpapier naar keuze. Op deze manier is onze naam niet terug te zien en ziet je cadeau er leuk uit als je het geeft. Veel plezier met het geven van het cadeau en fijne feestdagen gewenst! Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Leverbaar

Had een hoesje besteld die extra snel zou aankomen.krijg ik na 2 dagen het bericht dat het hoesje niet leverbaar is. Hierdoor kon ik voor 5 dagen geen hoesje gebruiken gezien het net voor het weekend was.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Goedemiddag Lisa, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te vernemen. We hebben de dag na je bestelling het aankoopbedrag gecrediteerd en je hiervan op de hoogte gesteld. We vinden het jammer dat je het net vervelend uit is gekomen, zo voor het weekend, onze excuses hiervoor. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
De bookcase viel tegen voelde plastic aan . De houder waar de telefoon in moet geeft geen bescherming voor de zijkant . In het verleden een leren hoesje van Selencia besteld dat was een prima bookcase .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Roos, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bestelde hoes. Ik heb het voor je nagekeken en de hoes zelf is gemaakt van leer. Alleen de houder waar je je toestel in klikt is gemaakt van plastic en deze heeft een uitsparing voor de knoppen aan de zijkant, zodat de knoppen goed toegankelijk zijn. Verder bied de houder volledige bescherming aan de zijkanten. Zoals in het mailcontact is aangegeven mag je het product retour melden wanneer je terug bent van vakantie, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling is nooit aangekomen. Volgens PostNL is de zending niet aangemeld. Voor de klantenservice wil ik wel 4 sterren geven. Zij hebben me goed geholpen en ik heb het geld snel terug gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, en dat volgens PostNL deze nooit is aangemeld. Ik heb je bestelling bekeken, en ik zie dat deze per brievenbuspost verzonden is, daar je voor de gratis verzending gekozen hebt. De track and trace van brievenbuspost is helaas niet accuraat. Ook zie ik inderdaad dat wij je inmiddels verder hebben geholpen. Ik zou je graag nog extra tegemoet willen komen voor het ongemak dat je ervaren hebt, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl