smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.261 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

19 apr 2024
Artikel niet ontvangen. Besteld op 5 april, vandaag 19 april en niks gekregen.
19 apr 2024
Beste Livina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
19 apr 2024
snelle levering, lage prijs van het product maar de kwaliteit is niet de beste
19 apr 2024
Beste Maria, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat de kwaliteit niet de beste is. Dat is niet de bedoeling, en willen wij graag verder met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier alsjeblieft op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
14 mei 2024
Snellere levering! Besteld 28 april aangekomen 14 mei. Voor de rest tevreden.
15 mei 2024
Beste Charlotte, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je tevreden bent over de hoes, maar dat je hier erg lang op hebt moeten wachten. Dat is erg jammer om te horen en zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat als je online besteld, je bestelling vertraging oploopt bij de post. Dit is helaas niet te voorkomen en gebeurd gelukkig erg zelden. Wanneer je de bestelling na 5 postdagen niet hebt ontvangen en je contact met ons opneemt bieden wij jou graag een passende oplossing zoals een nieuwe bestelling of een terugbetaling. Ik heb je een email gestuurd omdat ik je graag tegemoet wil komen voor het ongemak. Ik zou je willen vragen op deze mail te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Matig tot slechte kwaliteit en een hoesje ontvangen dat al gebruikssporen had
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je hoesje zo ontvangen hebt, dat is zeker niet de bedoeling. Ik zie dat je de hoes inmiddels retour hebt gemeld, en dat de retour verder verwerkt is. Ik heb je ook een mail gestuurd, daar ik je graag nog tegemoet wil komen voor eht ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Het lipje dat het hoesje sluit was al binnen 2 maanden versleten en viel eraf
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Frederike, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat het lipje van de hoes al binnen twee maanden versleten was en van de hoes af gevallen is, dat is niet de bedoeling. Ik zie dat deze bestelling om een ander product gaat. Ik vermoed daarom dat jouw review om een andere bestelling gaat, en wil dit uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je een mail gestuurd en hierin een oplossing aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Snelle levering maar bestelde product wel binnen 2 weken kapot .Beetje jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levertijd van de bestelling. Heel jammer dat het product zo snel stuk is gaan, dat is niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je naar aanleiding van de foto een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
We hebben onze bestelling nooit ontvangen. Terugbetaling is correct verlopen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Heel jammer dat de levering van jouw bestelling zo in de soep is gelopen. In deze drukke tijden gaat er helaas wel eens wat mis bij de post. Hoewel we hier geen invloed op hebben, vinden we het wel erg vervelend voor je. Gelukkig hebben mijn collega's dit met je opgelost en jouw geld terug gegeven. We hopen dat de levering de volgende keer vlekkenloos zal verlopen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Te smal gemaakt. Als de kaarten er bij gestoken worden is het hoesje te smal
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alain, Ik wil je bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat het hoesje niet goed sluit wanneer er pasjes in het hoesje zitten. Dat is jammer! Het hoesje is geschikt om 3 pasjes in op te bergen. Bij meer dan 3 pasjes kan het inderdaad zijn dat deze niet meer goed sluit. In dat geval mag je de hoes uiteraard retourneren. Ik heb je ook een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
3 dec 2023
Als de telefoon in het hoesje zit kan je het hoesje niet goed dicht maken.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Hagemeier, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat als je je toestel in de hoes doet, de hoes niet goed sluit. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je ons een foto kunt sturen samen met het modelnummer en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
8 mei 2024
De hoesjes hebben een erg chemische geur die er na 2 weken nog niet af is
10 mei 2024
Beste Sjoerd, Bedankt voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Wat vervelend dat de hoesjes een erg chemische geur hebben, die na 2 weken nog steeds niet weg is. helaas gebeurt het wel eens dat de hoesjes na het bedrukken net te snel worden ingepakt, en kan het daardoor zijn dat ze een sterke geur hebben. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Ik heb je daarom ook een mail gestuurd met wat tips welke je kan uitproberen om de geur weg te krijgen, als dit niet werkt zullen wij het uiteraard verder met je oplossen. Ook heb ik je in deze mail een tegemoetkoming aangeboden. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
14 apr 2024
Het hoesje is redelijk smal. Eerste indruk was of het geen echt leder was.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Kris, Bedankt voor je review. Bedoel je met smal dat het niet om jouw toestel past of dat het alleen smal oogt? Jammer dat je de indruk hebt gekregen dat het geen echt leer betreft. Ik ben er voor je achteraan gegaan en er is mij aangegeven dat het wel echt leer betreft. Kan het zijn dat het niet het leer is dan je gewend bent? Er zijn namelijk verschillende soorten leer en door de ontwikkelingen van deze tijd ruikt het niet altijd meer zo sterk als voorheen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1e keer geen probleem. 2e keer wacht ik al sinds 26 december op levering.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Michel, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je eerste bestelling naar wens is verlopen. Jammer dat dit met de tweede bestelling niet het geval is. 26 December was tweede kerstdag en waren onze medewerkers vrij. Om deze reden is jouw bestelling op 27 december verzonden. In het geval van vertraging dienen we de post een bepaald aantal dagen de kans te geven de bestelling bij jou te leveren. Ik snap dat het lang lijkt te duren aangezien kerst en oud en nieuw binnen de postdagen valt. Vandaag is de laatste dag dat de bestelling bij jou geleverd kan worden. Heb je de bestelling vandaag om 18.00 uur niet ontvangen wil ik je vragen mij hiervan op de hoogte te stellen, zodat ik je een passende oplossing aan kan bieden. Ik heb je een mail gestuurd en hier kun je uiteraard op reageren. Ook hoor ik graag van je of je de tegemoetkoming voor het ongemak wenst te ontvangen welke ik je in de mail heb aangeboden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
20 mrt 2024
Een bandje was echt mooi het andere daarin tegen niet. Matige kwaliteit.
20 mrt 2024
Beste Arjan, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat het bandje in de smaak is gevallen. Jammer dat dit met het andere niet het geval is. Hierover kom ik graag met je in contact. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je hier een verdere uitleg over kunt geven en we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Chatbox verbeteren. Betere feedback met post.nl Pakje is niet aangekomen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste D. Schols, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze chatbox, en dat je de feedback met PostNL beter vind kunnen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met ons, en dat wij jouw bestelling kosteloos nogmaals verzonden hebben. Ik ga er van uit dat je deze wel gaat ontvangen. Ook wil ik je als tip mee geven om te kiezen voor de premium verzending of een verzending per pakket, zodat je een werkende track and trace ontvangt. Bij een gratis verzending kan het namelijk zijn dat als je bestelling per brievenbuspost verzonden wordt, hier geen accurate track and trace bij zit. Ik heb je een mail gestuurd, daar wij graag vernemen waar je tegenaan bent gelopen met onze chatbot, zodat wij dit mee kunnen nemen in de verbetering hiervan. Ook wil ik je graag tegemoetkomen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zie ik je reactie tegemoet? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
mijn bestelling is nooit aangekomen. het bedrag is wel terugstort. jammer
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Flor, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet geleverd is. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post. Uiteraad vinden we dit erg vervelend voor je, maar helaas hebben we geen invloed op de post. Daar je de bestelling niet ontvangen hebt is het aankoopbedrag gecrediteerd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
4 mei 2024
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen . is al van 22/04/2024.
6 mei 2024
Beste Alice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons op hebt genomen. Ik zie dat we gereageerd hebben, maar nog geen bericht van je terug ontvangen hebben. Heb je onze mail wel ontvangen? Mocht je het bericht niet in de mailabox voorbij hebben zien komen, zou je dan de spambox na willen kijken? Wellicht heb je het hierin ontvangen. Ik heb je ook een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we na het controleren van de adresgegevens je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb mijn bestelling gemaakt op 5 april en ik heb nog niets ontvangen
19 apr 2024
Beste Etienne, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt, dat is niet de bedoeling en willen wij uiteraard graag met je oplossen. Ik heb je daarom een mail gestuurd, zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Het hoesje zou gaan op onze I-iPad maar dit is niet het correcte formaat
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ruben, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet past om jouw toestel. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik uit kan zoeken wat er mis ie gelopen, je indien nodig aan kan geven waar je de juiste producten voor jouw toestel kunt vinden en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024
Geen reactie op mijn retourzending per PostNL met barcode 3secdx9083187
8 mei 2024
Beste meneer J, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat jammer dat je geen reactie hebt ontvangen op je retourzending. Ik heb je aanmelding gelijk even opgezocht. Ik zie dat je een hoes nodig had voor de iPhone 13 Pro, maar per ongeluk voor de iPhone 13 had besteld en je deze vervolgens retour hebt aangemeld daar deze niet past. Hierbij heb je gekozen voor een giftcard. Wij ruilen niet om in ons magazijn en bieden een giftcard aan zodat je zelf een vervangend artikel kan bestellen, of indien gewenst kan je ook voor een terugbetaling kiezen. Dan ontvang je het aankoop bedrag terug op de rekening waar de bestelling mee is betaald. Wij hebben jouw retour zending 30 april in ons magazijn ontvangen en wij hebben jou op 30 april een mail gestuurd met daarin de giftcard zodat je een vervangend artikel kan bestellen. Wellicht is deze mail in de spambox terecht gekomen, zou je dit na willen gaan? Ik vind het jammer dat je deze ervaring hebt gehad en je het gevoel hebt dat wij geen actie ondernomen hebben als het op jouw retour aankomt. Graag wil ik je dan ook een tegemoetkoming bieden voor het ongemak. Ik heb je een mail gestuurd, zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Bezorging veel langer geduurd dan beloofd

Hoesje is prima. Maar bezorging heeft veel langer geduurd dan beloofd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Karin, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de hoes, maar wat jammer dat je de hoes later hebt ontvangen dan je verwacht had. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl