smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.437 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

De bookcase viel tegen voelde plastic aan . De houder waar de telefoon in moet geeft geen bescherming voor de zijkant . In het verleden een leren hoesje van Selencia besteld dat was een prima bookcase .
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Roos, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bestelde hoes. Ik heb het voor je nagekeken en de hoes zelf is gemaakt van leer. Alleen de houder waar je je toestel in klikt is gemaakt van plastic en deze heeft een uitsparing voor de knoppen aan de zijkant, zodat de knoppen goed toegankelijk zijn. Verder bied de houder volledige bescherming aan de zijkanten. Zoals in het mailcontact is aangegeven mag je het product retour melden wanneer je terug bent van vakantie, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling is nooit aangekomen. Volgens PostNL is de zending niet aangemeld. Voor de klantenservice wil ik wel 4 sterren geven. Zij hebben me goed geholpen en ik heb het geld snel terug gekregen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marina, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat jij je bestelling nooit ontvangen hebt, en dat volgens PostNL deze nooit is aangemeld. Ik heb je bestelling bekeken, en ik zie dat deze per brievenbuspost verzonden is, daar je voor de gratis verzending gekozen hebt. De track and trace van brievenbuspost is helaas niet accuraat. Ook zie ik inderdaad dat wij je inmiddels verder hebben geholpen. Ik zou je graag nog extra tegemoet willen komen voor het ongemak dat je ervaren hebt, en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Pakket niet aangekomen, mijn betaalcode is in orde gemaakt echter het bijbetaalde bedrag zal er ook bijgezet worden en dat is niet het geval. Code voor €5 korting en 15% korting op alles werken niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Chris, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. In het contact dat je met mijn collega hebt gehad via de chat zie ik dat ze de giftcard aan heeft gepast en heeft verhoogd met het bijbetaalde bedrag. Op een bestelling kun je maar 1 kortingscode per keer gebruiken. Een kortingscode kan wel gecombineerd worden met een giftcard. Mocht je beide kortingscodes op 1 bestelling geprobeerd hebben, klopt het dat dit niet werkt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven welke codes je wenste te gebruiken en we kunnen checken of deze samen gebruikt kunnen worden of dat dit niet mogelijk is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Niet het hoesje dat ik besteld had

Ik kreeg niet het hoesje dat ik besteld had, maar een achterkantje met een andere print. Het is wel opgelost door het terugstorten van het aankoopbedrag, maar ik had liever het juiste hoesje gehad.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste An, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er nogal wat onduidelijkheid is over de hoes welke je besteld hebt. De hoes is inderdaad transparant met een bloemen design. Op de eerste foto zit het om een zwart toestel, maar op de tweede foto ligt het naast het zwarte toestel en kun je zien dat het een doorzichtige hoes betreft. Heb je alle productfoto's bekeken of ben je uit gegaan van de eerste foto? Bij de specificaties van alle hoezen staat aangegeven welke delen van het toestel beschermd worden door de hoes. Bij deze hoest staat aangegeven dat het de zijkant en achterkant beschermd. Wellicht is het je niet opgevallen, maar het is wel goed om te weten voor een volgende hoes welke je besteld. Ook aan de hand van de productfoto's kun je vaak zien wat voor soort hoes het betreft. Wordt op de foto's geen voorkantbescherming getoond, dan kun je er vanuit gaan dat deze ook niet beschermd wordt met de aangegeven hoes en is het een idee om het te combineren met een screenprotector als je de voorzijde toch graag beschermd ziet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we indien gewenst met je mee kunnen kijken naar een juiste hoes voor jou en je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
jullie blijven mailtjes sturen zoals jullie gemerkt hebben, maak ik zelf een keuze, dat ik bij jullie uitkwam, wil niet zeggen dat ik dan ook maar direct wil worden overdonderd met jullie mailtjes
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tony, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er onduidelijkheid is over het ontvangen van onze mails. Toen je de bestelling plaatste stond waarschijnlijk het vinkje voor het ontvangen van de nieuwsbrief aan. Ik heb je met dit mailadres afgemeld voor de nieuwsbrief, zodat je deze niet meer ontvangt. Ik raad je aan bij een volgende bestelling even te checken of het vinkje uitstaat, zodat je mailadres niet opnieuw aan het marketing bestand wordt toegevoegd. We wensen je veel plezier met je bestelling en hopen je vaker terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ik heb het hoesje pas en nu is er al daar waar je hem opent een beschadiging (scheurtje) aan de bovenkant . Het is dus niet sterk. Met mijn vorige hoesje is dat na jaren gebruik nog niet het geval!
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Hanneke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de hoes nu al schade heeft. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Al eerder een stylus gekocht bij dit bedrijf. Prima product! Helaas geen tips meer, deze kunnen niet worden nabesteld. Dus: nieuwe stylus besteld (zelfde merk), product van veel mindere kwaliteit.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je minder blij bent met de nieuwe stylus pen als met de oude. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
30 apr 2024

Lijnen zijkant toevoegen.

Bij het plaatsen van de foto de lijnen van de vouw aangeven. Ik heb een zwarte achtergrond gekozen, en dan zie je niet waar de zijkant zit. De achterkant is nu dus helemaal scheef helaas bij mij.
3 mei 2024
Beste Frank, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat het niet duidelijk was waar de lijnen van de vouw zitten tijdens het ontwerpen van je hoes. Wat jammer om te horen. Er staan inderdaad lijnen wanneer je de hoes ontwerpt, als je een donkere afbeelding kiest zijn deze minder zichtbaar. Ik raad je aan om eerst het plaatje toe te voegen, zodat je weet hoe ver deze van de vouw is geplaatst en dat je het niet hoeft te raden en dan vervolgens de achtergrond kleur in te voegen. Omdat ik het erg vervelend vind dat je ontwerp niet naar wens is, heb ik je een email gestuurd. Ik wil je vragen hierop te reageren zodat ik je een passende oplossing kan bieden. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl

Spam

Ik schrijf me eerst uit voor mails omdat ik 6 irritante reminders krijg om ze te beoordelen en vervolgens gaat een andere site me mailen om ze te beoordelen. Hier is je 1 ster. Veel plezier ermee
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Wouter, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je nog wel mails ontvangt met de vraag om ons te beoordelen, terwijl je deze eigenlijk niet wenst. Ik heb het doorgezet naar een collega van de betreffende afdeling, deze gaat er voor zorgen dat je deze mails niet meer gaat ontvangen. Ik zou je als tip willen geven om bij een volgende bestelling er op te letten dat het vinkje voor de nieuwsbrief uit staat, zodat je e-mail adres niet weer aan het bestand wordt toegevoegd. Ik zou je graag een tegemoetkoming willen aanbieden, maar ik wil je niet ongewenst mailen. Mocht je de tegemoetkoming willen ontvangen, dan mag je uiteraard contact met ons opnemen en verwijzen naar deze review. We zullen je dan graag van de tegemoetkoming voorzien! Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
7 apr 2024

Lelijke kleuren (rode waas) en onscherp

Ik heb een fotohoesje besteld en de kleuren zijn erg lelijk. Er zit een rode waas over allenkleuren. Ook is de kwalieit niet zoals beloofd. Ik ben erg teleurgesteld want dit was een cadeautje :(
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Vd M, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dit is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Ik snap heel goed dat je hier teleurgesteld over bent, zeker als het een cadeau betreft. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we aan de hand van de foto je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

retour niet terugbetaald geweest.

Ik heb een kabeltje teruggestuurd van order 002977498. Ik krijg hier maar niets te horen. De automatische robot chat trekt echt op niets en stelt 20 keer dezelfde vragen. Geen aanrader dus..
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Linde, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je er met Casey niet uit bent gekomen. Ik heb het voor je nagekeken en we hebben je via ons retoursysteem genaamd Returnless een mail gestuurd. Kan het zijn dat de mail je ontschoten is of had je wellicht een mail verwacht uit naam van Smartphonehoesjes in plaats van Returnless? Ik heb je een nieuwe mail gestuurd met je gewenste retouractie en een tegemoetkoming voor het ongemak. Graag wil ik je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Jammer dat ze in het in weekend niks verzenden/dicht zijn. Alles wat je dan besteld in het weekend word pas als eerste op de maandag behandeld en halen ze niet binnen 2 of 1 dag in huis niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Alexander, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheden zijn betreft de verzenddagen. We werken in het weekend wel degelijk, kun je aangeven wat de reden is dat je denkt dat dit niet het geval is? Ik zie dat jij op maandag een bestelling hebt gedaan en deze op dinsdag verzonden is. Je hebt gekozen voor de verzendoptie "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd". We proberen de bestellingen allemaal zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer er wordt gekozen voor verzending per pakketpost of een premium verzending worden de bestellingen die voor 21.00 uur volledig zijn afgerond dezelfde dag verzonden, waardoor het de volgende dag geleverd kan worden. Daar je hebt gekozen voor de gratis verzending "Binnen 2 werkdagen bij je thuisbezorgd" is jouw bestelling op dinsdag verzonden, zodat de post het op de volgende dag kon leveren en het alsnog binnen 2 werkdagen geleverd kan worden. Het is goed om te weten dat het om werkdagen gaat en niet om weekdagen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 nov 2023
Ik kreeg 2 keer een hoesje dat de klein is voor mijn iPhone. Nochtans bestelde ik een hoesje voor iPhone 12 ultra Max en dit stond ook zo op de bestelbon. Hoe wordt dit nu verder opgelost?
7 nov 2023
Goedemiddag Viviane, Bedankt voor je review. Wat jammer dat de hoes niet om je toestel past. Ik heb je even een bericht gestuurd, omdat ik je graag help zoeken naar de juiste hoezen voor je toestel. Je geeft aan een iPhone 12 Ultra Max te hebben, maar deze bestaat niet. Graag wil ik je vragen op mijn mail te reageren, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Hoesje

De prijs voor het hoesje, dat ik kocht, was veel te hoog. De telefoon-houder laat zich, na een paar dagen, scheiden van de omslag(imitatie leer). De service is goed.(v/d online-winkel).
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste R.G. Willemsen, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend om te vernemen dat je hoesje nu al stuk gaat. Dat is uiteraard niet de bedoeling, en willen wij graag met je oplossen. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl

Bezorging niet correct

Men moet extra betalen voor "bezorging de volgende dag". Is niet erg. Alleen vervelend als het dan alsnog 3 dagen later bezoegd wordt. Extra betaald maar niet aan de afspraak gehouden
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je verzendkosten hebt betaald zodat je de bestelling de volgende dag in huis zou ontvangen, maar dat de bestelling drie dagen later is bezorgd. Wat jammer om te lezen, het is zeker niet de bedoeling dat je extra kosten betaald voor snelle levering en dat dit dan vervolgens niet gebeurd. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat wij het met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Mijn order 002897385 geplaats en betaald via Visa, via levering privé nr: R77 300 087 832 nog steeds niet ontvangen. Wel melding ontvangen steekt in uw brievenbus. "Was het maar waar"
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Julien, Naar aanleiding van je review neem ik contact met je op. Ik wil je allereerst bedanken voor de genomen moeite om de review te plaatsen. Uit jouw review begrijp ik dat je niet tevreden bent omdat je de bestelling nog niet hebt gekregen. Ik kan mij voorstellen dat dit vervelend is. Ik heb je een e-mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren. Wij lossen het dan uiteraard voor je op! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl
7 nov 2023
Er werd een kortingcode meegegeven bij voorlaatste levering maar bij het doorgeven van de laatste levering kon deze niet worden ingegeven en werd dus niet aanvaard . Dit mag niet !!!
7 nov 2023
Beste Stefaan, Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat er onduidelijkheid is over de kortingscode welke je ontvangen hebt. Helaas is het mij niet duidelijk of je niet wist waar je de code in dient te geven of dat jouw code niet geaccepteerd is. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je mijn vragen in de mail kunt beantwoorden, ik na kan gaan om welke code het gaat en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Bestellen en ontvangt verliep heel vlot. Alleen kwam de screenprotector na een paar dagen gewoon los. Al enkele producten daar gekocht, nooit problemen maar dit product voldoet niet
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Annick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Wellicht betreft het een productiefout, want dit hoort niet. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
VS
Vera S.
Heerde
Heb al 3 x pech met hoesjes die ik bestel, telefoonhoesje ging stuk, ipadhoes beschadigd, e-reader hoesje ook beschadigd. positief, ik heb alle hoesjes na klacht opnieuw ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Vera, Bedankt voor je genomen tijd om een review te plaatsen. Wat vervelend om te vernemen dat je al drie keer pech hebt gehad met je bestellingen. Dat is niet de bedoeling. Wat fijn om te vernemen dat je de hoesjes na een klacht te hebben ingediend, opnieuw ontvangen hebt. Ik hoop dat deze wel naar verwachting zijn, en ik wens je veel plezier met de hoesjes. Ik zou je nog graag tegemoet willen komen voor het ongemak wat je ervaren hebt en ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Communicatie. Bestelling gedaan en mij niet op de hoogte gebracht dat de bestelling niet leverbaar was. En na een week wachten jullie contact wat de status van mijn bestelling is.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Klarissa, Bedankt voor je review. Wat ontzettend jammer om te lezen, onze excuses hiervoor. Het gebeurd wel eens dat automatische mails in de spambox terecht komen, wellicht is het hierin terecht gekomen? Ik heb het ook doorgegeven aan de betreffende afdeling, zodat het nagekeken kan worden, want je had de mail wel moeten ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl