smartphonehoesjes.nl- Logo - Beoordelingen

smartphonehoesjes.nl

19.602 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden137.437 beoordelingen in totaal

18 jun 2024
Geen geld terug? Wou een roze kinderhoesje bestellen voor een samsung galaxy tab a7. Eerst de verkeerde, had zelf niet op de doos gekeken. Daarna geruild dmv tegoedbon voor tab a7 kinderhoesje, die vervolgens ook te groot is. Geretourneerd, mijn geld terug gevraagd. Want op bol een hoesje besteld die wel paste. Mijn retour zou verwerkt zijn, echter nog geen geld terug gehad. Klantenservice is een chatbot die je continu in cirkels stuurt..

Beoordelingen voor smartphonehoesjes.nl

ik heb mij hoesje op 25 januari bestelt , nu is het 8 februari en heb ik nog steeds geen hoesje mogen ontvangen. Het bedrag is uiteraard wel afgeschreven
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is voorgevallen. Wellicht is er iets mis gegaan bij de post, want deze bestelling had je inmiddels echt wel in huis moeten hebben. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
13 mei 2024

track and trace

ivm verzending, een track en trace, nu heb ik een week moeten wachten zonder info... maar product is toegekomen, moeten het wel nog uitpakken en testen.
14 mei 2024
Beste Joeri, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je de bestelling in goede orde ontvangen hebt. Ben je ervan op de hoogte dat we verschillende manieren van verzending aanbieden? Deze keer heb je voor de gratis optie "Brievenbuspost met Bpost" gekozen waarvan de gemiddelde levertijd 3 - 5 werkdagen is. De week welke je aangeeft voor je het ontvangen hebt is hierbij wel passend. Bij brievenbuspost ontvang je inderdaad geen tracing daar de brievenbusbezorger het niet bij jou voor de deur af kan scannen. Wens je dit wel, dan is het raadzaam voor verzending per pakketpost te kiezen. Je kunt de bestelling dan volgen wanneer het bij ons vertrekt en wordt als laatste bij jou voor de deur afgescand. De kosten hiervan voor een zending naar België zijn € 2,99. Het andere voordeel van pakketpost is dat het sneller is dan de brievenbuspost, je kan het namelijk de eerstvolgende werkdag na verzending al ontvangen. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het opngemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
Ben niet tevreden, aangezien mijn telefoon er te ver in zakt en daardoor er niet goed bij kan om deze aan en uit te zetten.Ook zit er geen magneetje in.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste meneer Sanner, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, en dat je telefoon er te ver in zakt en je zo geen gebruik kunt maken van de aan en uit knop. Dat is niet de bedoeling, en willen wij uiteraard met je oplossen. Ik zie dat je de bestelling al retour hebt aangemeld, en dat deze ook verwerkt is. Echter zou ik je ook graag verder willen helpen met het vinden van de juiste hoes, en heb ik je daarom een mail gestuurd. Daarnaast wil ik je graag tegemoet komen voor het ongemak wat je ervaren hebt. Zou je hier op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Ik heb de bestelling niet ontvangen en probeerde contact te leggen maar kwam geen gehoor want ik wilde me geld terug hebben omdat ik niks heb ontvangen
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tessa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling niet ontvangen hebt. Ik heb op het mailadres gezocht dat bij ons bekend is, maar kan helaas geen berichten van je vinden. Hierdoor wisten we niet dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Via de onderstaande link kun je de verschillende kanalen bekijken hoe je contact met ons op kunt nemen en op welke tijden er per kanaal iemand klaarstaat om je vragen te beantwoorden: https://www.smartphonehoesjes.nl/klantenservice/contact-service/ Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat je aan kunt geven op welke manier je contact hebt probleren te leggen, we de adresgegevens kunnen checken en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
7 mei 2024
Ik heb ruim een week moeten wachten op levering van mijn screenprotector. Ik neem aan dat dit bij PostNL ligt, maar misschien wel een aandachtspuntje.
8 mei 2024
Beste Nils, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat jammer om te vernemen dat je een week hebt moeten wachten op je screen protector. Ik vermoed dat het pakket vertraging op had gelopen bij PostNL. Elke vervoeder heeft een kleine foutmarge dus het is helaas niet te voorkomen dat soms een enkel pakket vertraagd. Uiteraard begrijp ik dat dit erg teleurstellend is. mijn excuses voor het ongemak! Ik heb je een mail gestuurd omdat ik je graag een tegemoetkoming wil bieden voor het ongemak. Ik wil je vragen hierop te reageren. Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
6 jan 2024
De bezorger was boers en agressief omdat wij niet op tijd opendeden. Ik ben hier niet mee gediend. Ik hoop dat de nodige stappen worden ondernomen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Marleen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen! Dat is niet hoe wij willen dat de bezorgmaatschappij met onze klanten omgaat. Ik heb hier dan ook melding van gemaakt bij de verzendmaatschappij, zodat de bezorger aangesproken kan worden. Ik snap dat bezorgers het druk hebben in deze tijd van het jaar, maar klantvriendelijkheid vinden wij juist heel belangrijk. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
1 jan 2024
Normaal snelle verzending, nu met de feestdagen wacht ik al een week. Best op de website aangeven dat tussen Kerst en Nieuwjaar het veel Langer duurt
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Michel, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer dat jouw bestelling wat vertraging heeft opgelopen. We snappen goed dat je hier van baalt. Wij vinden het ook erg jammer. Helaas is het door de feestdagen een stuk drukker dan normaal, zoals op onze pagina "Bestellen & levering" staat aangegeven. Het lukt hierdoor de post niet altijd om alle pakketten op tijd te bezorgen. De bezorgers werken erg hard en doen er alles aan om jouw pakketje toch zo snel mogelijk bij je in huis te krijgen. We hopen hiervoor op je begrip. Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega. Mocht de bestelling na de dagen die we de post de kans moeten geven om de bestelling te bezorgen niet geleverd zijn horen we het graag, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Echter hopen we dat dit niet nodig zal zijn, je de bestelling snel ontvangen en je veel plezier zult hebben van je bestelling. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
nou dat zal ik vertellen, ik koop een duur beschermglas voor mijn I-phone 15 pro ik ga zuinig met mijn telefoon om zitten er al barsten in het glas
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Maurice, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het beschermglas is gebarsten terwijl je zuinig bent op je toestel. De functie van een camera protector is het beschermen van je camera. Wanneer een toestel valt of stoot kan de protector hierbij zelf wel kapot gaan of barsten. Eigenlijk heeft het product dan wel zijn werk gedaan daar de camera van je toestel nog heel is. Ik heb je een mail gestuurd hoe je het product kunt retourneren en wil je vragen ook op mijn mail te reageren, zodat we je een tegemoetkoming voor het ongemak aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
26 apr 2024
Ons het gevraagde pakketje bezorgen, tot op heden is nog niet het geval. Echter wel klantenservice gecontacteerd, en hopelijk komt het nu snel aan.
29 apr 2024
Beste Stefaan, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Goed van je dat je contact met ons hebt opgenomen. Gezien niet alle producten meer op voorraad waren konden we de bestelling niet opnieuw naar je verzenden. Echter heeft mijn collega je de keuze uit een tweetal opties gegeven daar we het graag met je op willen lossen. Zodra we je reactie ontvangen hebben zullen we je gewenste oplossing zo snel mogelijk uitvoeren. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024
Product is nooit aangekomen. Paar keer met klantendienst contact had. Werd niet altijd even vriendelijk geholpen. Laatste keer dat ik hier bestel
8 mei 2024
Beste Stijn, Bedankt voor het plaatsen van jou beoordeling. Ik begrijp dat je pakketje niet is ontvangen na meerdere postdagen te hebben gewacht. Bpost heeft een staking gehad, waardoor veel pakketten helaas vertraagd zijn of verloren zijn geraakt. Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen en mijn excuses voor het ongemak. Ik begrijp ook dat je het contact met de klantenservice niet altijd even vriendelijk vond. Dat vind ik uiteraard erg jammer om te vernemen daar wij naar 100% klanttevredenheid streven. Ik heb het contact gelijk opgezocht en zie dat wij de vijf postdagen hebben aangehouden. Ik vermoed dat dat het gene is geweest wat je als klantonvriendelijk hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling en ik snap dat wanneer jij op je bestelling wacht , je het liefst gelijk een passende oplossing ontvangt. Wij hebben aangegeven deze na de postdagen dan ook graag gelijk aan willen bieden en je gevraagd deze dagen nog even af te wachten. In geval van vertraging houden wij inderdaad vijf postdagen na verzending aan voordat wij een oplossing kunnen bieden. Dat komt omdat wij zien dat in geval van vertraging de bestellingen 90% van de tijd nog binnen deze termijn geleverd worden. Is er iets anders wat je als klantonvriendelijk hebt ervaren? Dan verneem ik dit uiteraard graag. Op drie mei is de terugbetaling van je bestelling in gang gezet. Je ontvangt uiterlijk morgen de terugbetaling op de rekening waar je de bestelling mee hebt betaald. Omdat ik het erg jammer vind dat je deze ervaring hebt gehad en je graag een tegemoetkoming bied voor het ongemak, heb ik je een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
10 mei 2024
The case not not as good as expected. You can barely place it on due to a lot of air holes standing between the screen and the screen protector.
13 mei 2024
Dear Eridona, Thank you for your review. What a shame to read that the product does not meet your expectations and that air has gotten between the screen and the screen protector. I have sent you an email and would like to ask you to respond so that we can offer you a suitable solution. Yours sincerely, Heleen Smartphonehoesjes.nl
17 apr 2024
Slechte service Hoesje totaal anders dan op de foto, bij terugkoppeling naar klantenservice slecht geholpen en geen passende oplossing geboden
18 apr 2024
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend jammer om te lezen. Ik heb de hoes bekeken welke je besteld hebt en het contact nagelezen. De hoes welke je besteld hebt is niet voorzien van een Apple logo. Doordat de achterzijde semi transparant is zie je op de productfoto's het Apple logo van de telefoon er doorheen. Ik vind het erg jammer dat hier verwarring over ontstaan is en heb je een mail gestuurd om het een en ander te verduidelijken. Ik wil het graag met je oplossen en wil je dan ook vragen op mijn mail te reageren. Daar er al meerdere oplossingen zijn aangeboden welke niet naar je wens zijn, ga ik graag met je op zoek naar een oplossing welke wel gewenst is. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Het is een mooi hoesje, maar.....

Het is een mooi hoesje, maar met een 3 kaartjes/pasjes er in is het wat krap. Sluit wel maar blijft wat wijken. De rug had wat ruimer gemogen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste mevrouw Rofekamp, Bedankt voor je review. Top dat je de hoes mooi vindt. Jammer dat hij niet helemaal goed sluit. Ik heb je meteen een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat ik aan de hand van een foto met je mee kan kijken en je een passende oplossing aan kan bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
6 mei 2024
de afstand tussen schuif klep en bodem waar de kaart op licht iets verhogen! En de schuifklep iets beter later schuiven het is wat klemmend
8 mei 2024
Beste Meneer M, Allereerst wil ik je bedanken voor het plaatsen van je beoordeling. Ik begrijp dat je niet tevreden bent over de hoes, omdat de schuifklep stroef opent en klemmend vast zit. Ook vind je de afstand tussen de klep en de bodem van het pasjeshouder gedeelte niet hoog genoeg. Wij gaan voor 100% klanttevredenheid, dus ik vind het erg jammer om te vernemen dat dit nu niet het geval is. Ik heb je een email gestuurd omdat ik dit graag met je wil oplossen. Zou je hierop willen reageren? Met vriendelijke groet, Lisa Smartphonehoesjes.nl
Mijn bestelling was na 1 week nog niet aangekomen. Ik moest bellen om de bestelling opnieuw te verzenden. Die is wel de volgende dag geleverd.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tibor, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Ik heb het voor je na gekeken en ik zie dat wij jouw bestelling wel op tijd verzonden hebben. Echter zijn wij, vanaf dat wij je bestelling verzonden hebben, volledig afhankelijk van de post, en hebben wij hier geen invloed op. Gelukkig gebeurt het niet vaak dat een bestelling niet geleverd word, echter kan dit wel voorkomen. Wanneer dit gebeurt, zullen wij dit altijd op een passende manier met je oplossen, zoals je ook ervaren hebt. Omdat ik het vervelend vind dat dit is voorgevallen, wil ik je nog graag extra tegemoetkomen. Ik heb je daarom nog een mail gestuurd, zou je hier op willen antwoorden? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Item niet meer in stock. Ik werd niet op de hoogte gebracht. Na 5 dagen zelf achter moeten komen. Bij Bol.com levering na 1 dag en goedkoper.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Stefanie, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Super vervelend dat het bij jou mis is gegaan met je bestelling! Je hebt reeds met ons contact met mij gehad, waarin ik je heb aangegeven dat er wat mis is gegaan vanuit onze kant. Je had eigenlijk een e-mail moeten krijgen over het uitverkochte artikel, maar helaas is dit mis gegaan. Sorry hiervoor! Het aankoopbedrag van jouw bestelling is reeds gecrediteerd. Daarnaast heb ik je ook nog een leuke korting gegeven voor het ongemak. Mocht je verder nog ergens hulp bij nodig hebben, staan we uiteraard voor je klaar! Met vriendelijke groet, Cindy van Smartphonehoesjes.nl

Slechte service

De bestelling is na 13 dagen nog steeds niet aangekomen, er is gisteren een hoesje opnieuw verstuurd. Ben heel curieus of dit gaat toekomen.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er iets mis is gegaan bij de post waardoor je je bestelling niet ontvangen hebt. Goed dat je contact met ons op hebt genomen, zodat we de adresgegevens hebben kunnen controleren en je een nieuwe bestelling toe hebben kunnen zenden. We hopen dat je deze snel zult ontvangen en er veel plezier aan beleefd. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl

Artikel niet geleverd

Heb bestelling geplaatst op 15/12 met ordernummer 002856400 nog niet mogen ontvangen. Kan u nakijken aub? (geen track & trace mogelijkheid)
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Tim, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb je een mail gestuurd en wil je vragen hierop te reageren, zodat we de adresgegevens kunnen controleren en je een passende oplossing aan kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl
24 apr 2024
Goede producten, goed verpakt en snel verstuurd. Levering duurde erg lang maar dit kwam waarschijnlijk door de betreffende bezorgservice.
26 apr 2024
Beste Sanne, Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te plaatsen. Wat vervelend dat de levering zo lang geduurd heeft. Het kan inderdaad gebeuren dat de post wat vertraging oploopt. Helaas ligt dit buiten onze macht. Echter, omdat ik het erg vervelend vind dat je zo lang hebt moeten wachten, wil ik je graag een tegemoetkoming bieden. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Zou je daar op willen reageren? Met vriendelijke groet, Lydia Smartphonehoesjes.nl
Tot 2 maal toe order niet ontvangen. Klantendienst reageert wel snel en vriendelijk, maar wacht ondertussen wel al 2 weken om mijn order.
Antwoord van smartphonehoesjes.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je al 2 weken op je bestelling wacht. In deze tijd van het jaar is het erg druk bij de post. Hierdoor kunnen er vertragingen optreden, waardoor zij wat meer tijd nodig hebben om de bestelling bij je te leveren. Je hebt van de eerste bestelling de aangegeven wachtdagen afgewacht en toen je het niet ontvangen hebt, hebben we de bestelling opnieuw naar je verzonden. Bij een nieuwe bestelling dienen we de post weer hetzelfde aantal dagen de kans te geven de bestelling bij je te leveren. Deze bestelling kan nog steeds bij je geleverd worden en we hopen natuurlijk dat de post dit ook op tijd zal doen. Mijn collega heeft je in de mail aangegeven tot en met welke dag de post de nieuwe bestelling bij je kan leveren. Heb je het na deze datum nog niet ontvangen wil ik je vragen ons dit te laten weten, zodat we je een passende oplossing aan kunnen bieden. Per mail heb ik je een tegemoetkoming voor het ongemak aangeboden, wil je me laten weten of je deze wenst te ontvangen? Met vriendelijke groet, Heleen Smartphonehoesjes.nl